Skocz do zawartości

pentaggon

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    175
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

41 Dobry

O pentaggon

  • Tytuł
    Dyskutant
  • Urodziny 18.02.1990

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Łódź
  • Zainteresowania:
    zdobywanie wiedzy oraz nowych umiejętności z zakresu dziedzin technicznych;
    programowanie (C# oraz Cg - Unity3D).
  1. NVIDIA RTX RayTracing demos: https://images.nvidia.com/geforce-com/international/reflections-demo/Reflections_Demo.zip http://storage.mundfish.com/bucket/AH_TechDemo_04032019_212616.exe https://images.nvidia.com/geforce-com/international/justice-demo/Justice_RTX_Demo.zip
  2. Zwlekałem z zagraniem w TCGRW przez wiele miesięcy, gdyż byłem nieco sceptycznie nastawiony do połączenia Ghost Recon + sandbox. Ale po odpaleniu i kilkugodzinnej rozgrywce mogę powiedzieć, że to jedna z lepszych gier Ubisoftu z ostatnich kilku lat. Mając w pamięci całkiem niezłe GRAW z 2006 roku oraz GRAW 2 z 2007, mogę powiedzieć, że rozgrywka w trybie sandboxu wyszło temu tytułowi na dobre. Rozległy wirtualny świat i różnorodne krajobrazy urozmaicają rozgrywkę. Sterowanie pojazdami nie jest idealne, mówiąc delikatnie, ale biorąc pod uwagę rozmiar mapy, nie wyobrażam sobie gdyby twórcy n
  3. Unity3D photogrammetry demo: https://mega.nz/#!d9JhmJDA!mcvqxedRKJC9R5to6DiraXjqebupyawdWEu2a78AIss Unity3D ocean demo: https://mega.nz/#!dlAHVZII!mSBnBmyfrt7Mu6zHN9UYz8fD9HQAPLLRxTAkLpQIVWU
  4. Get Even to produkcja polskiego studia deweloperskiego The Farm 51 (premiera tytułu: 23.06.2017). Jest to thriller FPP z rozwiniętą warstwą fabularną, zawierający elementy eksploracji otoczenia. Kluczem do rozwiązania zagadek występujących w tej grze są wspomnienia głównego bohatera, najemnika, niejakiego Cole Blacka. Przykładowy screen z finalnej wersji na PC: http://oi66.tinypic.com/261dnvn.jpg
  5. 1080p High 1. 2770 with Nvidia GeForce 660 3GB and AMD Phenom II X4 955 - LINK - pentaggon 1080p Medium 2. 3917 with Nvidia GeForce 660 3GB and AMD Phenom II X4 955 - LINK - pentaggon
  6. Link z zrzutem ekranu jest już nieaktywny. Nie używałem Lazarusa, używałem Free Pascala, tam nie było żadnych problemów. Co to byłby za kompilator bez obsługi liczb ujemnych Możesz udostępnić kod źródłowy tego programu ?
  7. Ta gra posiada niesamowity klimat, budowany głównie dzięki fantastycznemu designowi map oraz bardzo dobrej oprawy wizualnej. Najbardziej mnie irytuje tutaj ilość przeciwników Oni zbyt bardzo przeszkadzają w eksploracji i podziwianiu kunsztu tego wirtualnego świata Dawno nie widziałem w żadnej grze tak dobrze wyglądających metalicznych powierzchni obiektów. Gra się przyjemnie, ale jak powiedziałem, jest tutaj zbyt duża jatka. Prawie jak w Serious Samie. Wolałbym mniej wrogów kosztem lepszej fabuły i wiekszej różnorodności zadań do wykonania. PS. Design map przypomina mnie trochę singlep
  8. Czy ktoś kto zakupił pakiet Hitman Full Experience, pobiera dzisiaj premierowy czwarty epizod pt. Bangkok ? U mnie aktualizacja waży aż 16 GB, co jest dziwne bo poprzednie epizody to były po kilka GB.
  9. Moim zdaniem na PC na stan dzisiejszy grami o najbardziej efektownej oprawie wizualnej są Star Wars Battlefront oraz Quantum Break. W następnej losowej kolejności (nieco ustępując wspomnianym dwóm tytułom) mogą być: The Vanishing of Ethan Carter, Doom 2016, Hitman 2016, Tom Clancy's The Division, Wiedźmin 3, Metro Last Light, Ryse Sons of Rome, Everybody's Gone To The Rapture, Dying Light, Mirror's Edge Catalyst, Assasin's Creed Syndicate, Crysis 3, Battlefield Hardline, Rise of The Tomb Raider, Project CARS, Watch Dogs, Sniper Elite 3, Just Cause 3.
  10. "Jakie zmiany w życiu u Pana/Pani spowodowało granie w gry komputerowe?" W ankiecie nie ma odpowiedzi na pytanie pasujące do mojej osoby. U mnie to stopniowo przerodziło się w zainteresowanie grami od ich strony technicznej (programowanie i tematy związane z szeroka pojętą grafiką 3D no i oczywiście sprzęt komputerowy, bo przecież gra musi na czymś działać).
  11. pentaggon

    [PC/XBO] Quantum Break

    Dzisiaj wreszcie pojawił się patch (Update 3) pozwalający odpalić grę użytkownikom procesorów Phenom II. Dla mnie to oznacza, że po sześciu latach użytkowania CPU Phenom 955 nadal każda gra może się na nim odpalić. Mimo że jestem fanem NVIDIA to mam szacunek dla AMD, ich procesor był dla mnie chyba najbardziej opłacalnym produktem z segmentu IT, który kupiłem w życiu.
  12. pentaggon

    [PC/XBO] Quantum Break

    Quantum Break to pierwsza od wielu, wielu, wielu lat gra, której nie jestem w stanie uruchomić z powodów sprzętowych. Mam Windows 10 Pro, a karta (Kepler) obsługuje DirectX 12 (zresztą testy DX12 juz przeprowadzałem w 3Dmark i wszystko jest OK jeśli chodzi o obsługę API). Powodem jest brak obsługi instrukcji SSE4.1 przez mój procesor Phenom. Przedtem było tak kilka razy (np. w Metro 2033 Redux lub Metal Gear Solid Phantom Pain), że dana gra też w dniu premiery też nie działała z powodu braku tej instrukcji, ale deweloperzy na następny dzień już wydawali odpowiednią łatkę i było wszystko cacy.
  13. Ostatnio dowiedziałem się o nieoficjalnej możliwości obsługi trybu SLI w grach opartych o silnik graficzny Unity3d. Niestety w chwili obecnej nie posiadam komputera z trybem SLI, dlatego z ciekawości "na szybko" zrobiłem bardzo prostą scenę 3d z kilkoma prostymi obiektami. Dodatkowo dorzuciłem funkcję z pakietu NVIDIA Gameworks, mianowicie chodzi o HBAO+. Link: https://mega.nz/#!NshGUaqa!9PW5pm-uoRliVVSURnjtr0lolvVlVv6aHx3T3Uo1wu0 Na stronie: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1181471 opisany jest sposób aby w programie NVIDIA Inspector ustawić dla danego programu (w tym p
  14. Po instalacji patcha nie miałem najmniejszych problemów podczas grania w wersję pecetową (kilka godzin). Co do ceny, ta gra szybko tanieje (na największym polskim portalu aukcyjnym są już aukcje z cenami poniżej 100 zł).
  15. Na początek chciałbym podziękować użytkownikowi Fiber za pomoc w rozwiązaniu poprzedniego zadania. http://forum.benchmark.pl/topic/204735-zamiana-liczb-szesnastkowych-na-dziesi%C4%99tne-ujemne-i-u%C5%82amkowe/ W nawiązaniu do tematu, podjąłem się zadania zaprojektowania aplikacji, która pozwala na wizualizację 3d chmur punktów. Do tej pory wykonałem aplikację w wersji na PC, w celu uzyskania wysokiej wydajności (rendering wielu milionów punktów) algorytm został opracowany m.in. na podstawie sposobu opisanego na tej witrynie: https://scrawkblog.com/2014/07/02/directcompute-tutorial-for-uni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...