Skocz do zawartości

Bartek944

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Bartek944

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Aktywowałem telefonicznie, tylko rzeczywiście był inny numer na infolinie niż ten, który wyświetlał się w instalatorze
  2. Witam, posiadam oryginalny Windows 7. Zainstalowałem system od nowa i chcę aktywować klucz, ale nie mogę bo wyskakuje błąd "0x80072F8F" Pobrałem aktualizację x64 (KB3102810) https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=49540 ale przy próbie uruchomienia wyskakuje "ta aktualizacja nie ma zastosowania do tego komputera" Pobrałem easyfix 51044, ale to nie pomogło :( Proszę o pomoc, co mogę zrobić, aby aktywować system? Przecież posiadam oryginalny klucz z opakowania Windowsa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...