Skocz do zawartości

Unleay

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Unleay

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Na reddicie znalazlem ludzi majacy podobny problem. Jedna zmiana ustawien i wszystko wraca do normy. Np zmienie odswiezanie albo wlacze wylacze VRR i jest okej. Zaktualizowalem sterowniki i problem ustapil. Jak po weekendzie nic sie nie zmieni to odsylam, dzieki
  2. Witam, Dzisiaj zakupiłem monitor OLED podany w tytule. Problem polega na tym, że po zrestartowaniu komputera za każdym razem pokazują mi się takie białe paski na monitorze. Musze wyjąć i włożyć kabel z powrotem, żeby działało. Sprawdziłem na innych kablach - ten sam efekt, na innym monitorze wszystko ok. Link do filmiku:
  3. Okej, teraz już wszystko wiem. Gdzieś o tych rozciąganych pixelach własnie czytałem. w LOLa w 4k się nie da grać, bo kursor się nie skaluje, więc pewnie będę go odpałał na FullHD i tyle. Teoretycznie mam jeszcze Asusa VGE248QE, który do esportówek jest idealny, ale też potrzebuje monitora do pracy. A co sądzicie o monitorze Gigabyte M27Q-X, 27 cali - 240Hz, 2k i do takich gier esportówek ze znajomymi+do codziennego użytku powinien być spoko, wtedy zostaje TV do grania w tytuły singlowe w 4k i chyba lepiej się nie da. Dzięki bardzo za wyjaśnienie
  4. Witam, Szukałem swoich odpowiedzi w internecie ale nie do końca rozwiały moje wątpliwości Czy jeżeli mamy monitory tyle samo cali ale jeden ma natywna rozdzielczość 4k ale w panelu nvidii zmieniona jest na 2k a drugi ma rozdzielczość 2k ale natywną. To czy obraz będzie tak samo ostry w 2k na obu monitorach? Pytam bo mam monitor gigabyte m28u i tak gry chodza w 4k powyzej 60 klatek, ale powiedzmy mam kaprys żeby mieć więcej fps względem zmniejszenia rozdzielczości (2k i 4k w teorii nie powinno być aż tak bardzo zauważalne, gdyż 2k na 27 calach to dalej całkie
  5. Udało mi się poniekąd rozwiązać ten problem a był nim GSync i mówie tutaj ogólnie, a nie o samym Hogwarts Legacy. Ustawiłem w NVCP Vsync On, GSync ON na pełnym ekranie. W każdej grze wyłaczam VSync i limit klatek off a w programie RivaTuner dałem fps limiter na 141. Rozwiązało to większą liczbe problemów. Jedyny problem to teraz ciągła zabawa w ustawieniach. Czy ja naprawe potrzebuje gsynca przy tym rtx 4080? Często zmieniam z monitora 144hz na tv 120 hz i trochę męczące. Mógłbym dać niby na 117 fps limiter i się tak nie bawić ale wtedy tracę cenne fpsy w lolu i cs. Dodatkowo kiedy gry mają w
  6. Witam, złożyłem swój pierwszy komputer. Waszym okiem jest coś do poprawienia? Mi ogólnie przeszkadza ten kabel pci e ma dole, są jakieś sposoby żeby to zrobić ładniej? I ogólnie te aio, kable losowo przechodzą przez płyte i są owinięte wokół wentylatorów, tylko nie wiem jak się za to zabraać żeby poprawić. Zdjecie: https://ibb.co/XS3SXyS https://ibb.co/nRTXJX0
  7. Unleay

    Wymiana zasilacza

    Dzieki, a czy sa jakies bezpieczne przedluzki, ktore pomoga schowac mi te kable pcie i wyprowadzi jeden dlugi do karty graficznej zeby to jakos wygladalo? Obecnie uzywam przejsciowki dolaczonej do karty graficznej z zasilacza 3x8 pin na ten nowy standard ale kiepsko to wyglada. Dalem ss, mam nadzieje ze widac.
  8. Witam jestem posiadaczem rtx 4080 i i5 13600kf, zasilacz ktory mam to seasonic 750w 80 plus bronze ( kupowalem go pod rtx 4070ti ktorego wymienilem), zastanawiam sie nad zmiana na MSi MPEG 850W GOLD Pcie5. Raz pisza ze 750w to ok na tego rtx a raz ze 850 to minimum, nie wspomne o aspekcie kosmetycznym bo ta kablologoa mnie denerwuje. Czy realnie moge cos zyskac przy zmianie? Warto jest wydac te 5 stowek? Jaka jest Wasza opinia?
  9. VRAM jest ok. Moja dziewczyna np. nie widzi żadnych przycięć, dla mnie jest to widoczne troche bo jednak karte kupilem dobrą, zeby w koncu miec spokoj to i czlowiek bardziej zwraca uwage na to co się dzieje. Chyba trzeba przejść na konsole U mnie tez "wiekszych" problemow nie ma tylko każdy liczy na youtubach te fpsy, a dla mnie liczy sie niezaklocona niczym rozgrywka, ja niestety te doczytywania i micro stuttery widze.
  10. Sprzwdzalem bez RT, bez wiekszych zmian. I mówie, to już jest kwestia kilku gier ale w HL najgorzej. Mam win 10
  11. Monitor mam z freesync bodaj, gigabyte m28u sprawdzalem jest wlaczone, na wylaczonym tez i to samo. Dokladnie taka samo na tv lg c2 Super, troche mnie to pociesza bo juz sie balem ze mam cos wadliwego i nie moge sie nawet dowiedziec co
  12. Witam, Ostatnio sobie złożyłem komputer do najnowszych gier i mam wrażenie, że czym nowsze gry tym gorsza optymalizacja. Zainstalowałem Hogwarts Legacy i podczas biegnięcie przez Hogwart mam przycinki losowe, na otwartych mapach rzadziej, ale się zdarzają. Głównie gdy teren się doczytuje. Podczas walk itp problem nie występuje. Sprawdzałem na 2k i 4k na różnych ustawieniach i różnic nie widać. FPSy gwalownie nie dropia ale np powiedzmy schodzi z 110 na 95 i w mojej grze jest to bardzo odczuwalne. Ustawie fps 60 na sztywno dropnie na 58 i tak mam takie wyraźne stuttery.
  13. Na glośnikach i słuchawkach ten sam problem, dzwiek z monitora z telewizora jak podlacze jest ok, glosniki przez bluetooth dzialaja ok. Trzeszczenie takie polsekundowe od czasu do czasu, ciezko mi ubrac to w slowa.
  14. Witam, Obecnie uzywam karty dzwiekowej AIM SC808 dla: AKG K612 pro + Edifier r1700BT Moja obecna karta dzwiekowa zaczyna "popiardywac" więc zastanawiam się nad kupnem DACa do podłączenia do mojego PC. Zależy mi na takim samym albo lepszym dzwięku niż dotychczas, preferencji większych nie mam. Chcę mieć coś lepszego od integry a przy tym nie tracić na jakości kupując coś nowego. Budżet do 500 zł
  15. Wielkie dzięki za poświęcony czas
×
×
  • Dodaj nową pozycję...