Skocz do zawartości

Johness

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O Johness

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Jutro spróbuję, dzięki. Ja natomiast odnalazłem info o "łatkach systemowych" czyli aktualizacjach, które powodują tego typu problemy. Jutro rano będę w robocie to sprawdzę obie opcje, chyba że ktoś ma jeszcze jakiś pomysł.
  2. System jest wiekowy, ma kilka lat. Mam wrażenie (nawet pewność), że jest po aktualizacji z windows 7. Instalowałem pełny pakiet ze strony Brothera, dokładnie z tego linku ale instalacja na innym komputerze przebiega bez problemu i drukarka działa. Problemem musi być system, tak mi się wydaje.
  3. Witam. Mam problem z zainstalowaniem tej drukarki w systemie Windows 10x64. Na innych komputerach instalacja przebiega bez problemu. Podczas instalacji zatrzymuje się w miejscu kiedy instalator prosi o podłączenie do portu USB i opcja "Dalej" jest nieaktywna bo jej nie "wykrywa" (dziwne bo system ją widzi ale nie instalator). Co zrobiłem do tej pory? 1. Zaktualizowałem system 2. Oczyściłem system (Ccleaner, SFC /scannow) 2. Problemem zdaje się być usługa Bufor wydruku bo po włączeniu co chwilę się się zatrzymuje. 3. W systemie nie ma zainstalowanych innych drukarek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...