Skocz do zawartości

Kacper22332

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Kacper22332

  1. Narazie zostawie boxowe chlodzenie - do czasu lepszej karty graficznej, mysle ze na tej nie powinien sie grzac ;D
  2. Chyba faktycznie lekko dopłace Dzieki za pomoc
  3. Możesz opisać dlaczego akurat te podzespoły ?
  4. Jak ceny sie uspokoja to bede szukal jakiejs lepszej karty graficznej, narazie o tym nie mysle Tak dokładnie
  5. Dyski juz mam tak samo jak i karte graficzna
  6. Okey wiec po korekcie ten zestaw wyglada tak : https://www.x-kom.pl/lista/wl69lfsbb Co myslicie teraz ? Dlaczego pamiec ram do zmiany i obudowa ?
  7. Wstawie tam lepsza karte ale to w swoim czasie, narazie mam GTX 650 TI To może zapytam co polecasz wzamian za te podzespoly, żeby cena nie przekraczała ~1900
  8. Jeżeli taka płyta główna to wyszedłbym z formatu mATX do ATX i zmieniłbym róznież obudowe Jaki zasilacz polecasz ?
  9. Jak to zrobić przy pierwszym uruchomieniu ? Od razu wejść w bios? Szczerze dawno nie wymieniałem płyty głownej i nie pamietam jak komputer sie zachowuje przy pierwszym uruchomieniu ...
  10. Jeżeli złożę nowy komputer (płyta głowna,zasilacz,procesor) to czy musze sformatowac dyski ze starego komputera?
  11. Hejka Czy ta płyta głowna to dobry pomysł z tym procesorem ? Może lepiej dopłacić do czegoś lepszego ? Zestaw : https://www.x-kom.pl/lista/we5cartps
  12. Aktualnie posiadam Nvidia GTX 650 Ti ale ona odpada do tego zestawu. Chciałbym pograć w wiedzmina 3 chociażby na sredniej grafice w 60 fps min. Jaka najtańsza karta do tego sie sprawdzi ?
  13. Raczej sie wstrzymam i bede obserwował co sie dzieje Po co mam kupic podzespoly jak nie stac mnie na dobra karte graficzna
  14. Czyli na chwile obecna nawet nie myslec o zakupie komputera ?
  15. A jak z kartami graficznymi ? Czy jest sens kupić jakąś do 600 zł ? Do tego zestawu oczywiscie
  16. Hej Zastanawiam się czy opłaca się na chwile obecną kupić taki zestaw : https://www.x-kom.pl/lista/we5cartps Narazie planuje kupić bez karty graficznej i poczekać aż ceny troche spadną lecz jak to jest z innymi podzespołami? Czy cena innych podzespołów również spadnie za jakiś czas ?
  17. Czy karta Nvidia GTX 650Ti bedzie kompatybilna do tego zestawu ? https://www.x-kom.pl/lista/y62n5hcfe?utm_medium=zestawy-komputerowe-202102&utm_source=techlipton&utm_campaign=lipton-zestaw-za-2300 Nie chce kupować aktualnie karty graficznej przez wysokie ceny
  18. Czy do tego zestawu bedzie pasowac NVIDIA 650TI ? https://www.x-kom.pl/lista/54ywlzu6p?utm_source=youtube&utm_medium=video&utm_campaign=xkomtv-lipton&utm_content=PcRyzen1200AF Z czasem na pewno zmienie ta karte, chodzi o to czy na chwile obecna bede mogl korzystac z tego zestawu z ta karta.
  19. Planuje złozyć cos z Ryzen 3 1200 AF. Jaka karta graficzna bedzie do niego najlepsza ( w granicy do 500zł)) Albo moze lepiej tak: Na procesor moge wydac 300zł Karta graficzna 500 zł Płyta głowna 300zł Zasilacz (jezeli nie bedzie pasowal ten co mam Chieftec 400W) to ew jakis najtanszy. Co najlepiej zlozyc za ta kwote?
  20. Mysle ze ze starego moge zostawic ramy (2x4 GB 1600mhz ddr3) dysk hdd, sdd i zastanawiam sie nad zostawieniem zasilacza. Wiec beda mi tylko potrzebne : Karta graficzna plyta glowna oraz procesor ( max 1000zł za wszysko)
  21. W takim razie ile moge dostac za tego starocia Specyfikacja: Procesor : Intel Pentium G4600 3,6 Ghz RAM: 2x4 GB 1600Mhz DDR3 Karta graficzna: NVIDIA GTX 650Ti Zasilacz: Chieftec 400W Dysk HDD: 1TB Dysk SSD: 250GB Płyta głowna: biostar h110mhv3
  22. Wystarczy obejrzec benchmarki z tym procesorem Fps sa teraz <200 Problem jest w smoke'u , wtedy przez karte graficzna spada do ~80
  23. Budzet niestety ograniczony. Procesor daje rade do cs go, jedynie karta grafincza do wymiany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...