Skocz do zawartości

SaYmoN

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O SaYmoN

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. 59970 błędów (ES) to dużo ? czy one mają jakiś wpływ na działanie neostrady ? co kilka sekund te błędy rosną ... dzwoniłem na infolinie powiedziano mi, że wszystko zostało u mnie naprawione i powinno działać dobrze a co do błędów to mam się nie przejmować bo nie mają wpływu na nic... czy to prawda ?
  2. może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest z tym marginesem szumu w dół dziś spadło do 9,2dB to źle ?
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem... trochę się nadzowniłem do orange... ale wszystko zostało naprawione do tego dostałem bonifikate na 70zł... net wczesniej działał gdzies tak 3,8mb. Dziś działa ponad 5,5mb/s. Jak to jest z tym marginesem hałasu w dół ? Im go więcej to gorzej czy lepiej ?
  4. po kilkunastu telefonach i wydaniu ponad 15zł na infolinie orange wkońcu dostałem sms'a że uszkodzenie zostało naprawione. przed: http://i.imgur.com/cHK0e7V.jpg po: http://i.imgur.com/aEmDDh4.jpg Margines hałasu w dół, może mi ktoś napisać czy zmienił się na lepsze czy na gorsze ?
  5. no ja już 3 kabel testuje i dalej to samo teraz jedynie zostaje wymiana tego od słupa do gniazdka ;/ a co dziwne już dość dawno temu widziałem jak właśnie na słupie z którego idzie kabel do mojego domu leżał na ziemi jakiś kabel ... teraz jest tylko przewieszony w ogóle to ten słup wygląda strasznie... nic dalej czekam na telefon od Panów techników. A jeszcze takie pytanie czy komputery/telefony w domu podłączone do livebox'a mogą mieć na niego właśnie taki wpływ, że tak sypie błędami i ciągle się rozłącza ? Bo jak tam dzwoniłem to się pytali jakiego windowsa używam co to w ogóle
  6. bardzo ciekawy temat, ja od 2 miesięcy mam taki sam problem ale chyba dużo poważniejszy. Rozłącza mnie co kilka sec lub min... dzwoniłem tam już z 5 razy ostatni raz jak dzwoniłem Pani przyjęła zgłoszenie i czekałem na techników jednak się nie doczekałem dzwoniłem dziś kolejny raz spytać się co z moim zgłoszeniem okazało się, że żadnego nie było fajnie... teraz już wiem, że jak po telefonie do nich nie dostane sms'a tzn. że mnie po prostu olali... I jeszcze takie pytanie może ktoś znać przyczynę takich rozłączeń (zamieszczam screena) zazwyczaj livebox 3.0 rozłącza się w dzień tak od ok 15-
  7. raczej zestaw 5.1 albo 2.1 i muszą mieć możliwość montażu na ścianie. Sprzęt interesuje mnie tylko nowy. Słucham prawie wszystkiego trance/dance/pop/rock trochę muzyki filmowej. Wielkość pokoju 3,6 x 3,10.
  8. Zainteresowały mnie głośniki Głośniki Edifier 5.1 S760D (2000zł) + Creative Sound Blaster ZX (420zł). Pytanie czy za 2,5k mogę kupić coś lepszego ? i jaką kartę najlepiej wybrać do tych głośników ? Głośniki będą głównie wykorzystywane do słuchania muzyki 60% i oglądania filmów 40%. Dźwięk w grach nie za bardzo mnie interesuje, słuchawek również używam bardzo mało. Od kilku lat służą mi creativy t6100 5.1 + sound blaster audigy se mod xfi więc myśle, że już czas zmienić je na coś dużo lepszego... tylko nie mam pojęcia na co i czy warto wydać aż 2,5k.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...