Skocz do zawartości

Wojtek z CentrumXP

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Wojtek z CentrumXP

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Czy dokonywałeś jakiś większych zmian ostatnio? Instalowałeś jakieś oprogramowanie? Spróbuj przeskanować system antywirusem i jak wyżej poradzono, przeinstalować .net framework. Jest to faktycznie dziwne zachowanie. Możliwe że jakieś złośliwe oprogramowanie podszywa się pod wyżej wymieniony proces.
  2. System nadal działa? Powodów może być wiele. Począwszy od popsutej instalacji na USB aż po głębszy problem związany z samym komputerem. Spróbuj wykonać pendrive instalacyjny za pomocą Media Creation Tool na innym komputerze i wtedy spróbować zaktualizować. Pomimo że termin minął, nadal można to wykonać. Możesz też w spróbować wyciągnąć klucz z obecnego sytemu za pomocą aplikacji ProduKey (jeśli go nie posiadasz) i zainstalować Windows 10 na czysto formatując partycję. Klucz podajesz po zainstalowaniu przy Aktywacji (Instalator może go nie przyjąć).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...