Skocz do zawartości

dedorka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O dedorka

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Już to zrobiłam, ale nadal jestem w punkcie wyjścia....... Odnawiam, bo oszaleję. Sytuacja się nie zmieniła, ale... dla testów podłączyłam dziś inny router - telefon z hotspotem i od prawie dwóch godzin nie rozłączyło, a tak długi czas spokoju nie zdarzył się od wielu dni. Więc jest jakiś problem na linii router -> mój komputer. Ale TYLKO mój komputer. Pozostałe dwa połączone z nim działają bez zastrzeżeń.
  2. No dobra, zrobiłam jak mi poleciłeś - ściągnęłam niby najnowszą wersję sterownika, próbowałam zainstalować, ale pojawiło mi się: Error 80000000: This version can not upgrade from the current older product. Please uninstall the older product manually. Więc odinstalowałam stary sterownik, zrestartowałam komputer - ta sama sytuacja. Pogrzebałam trochę na tej stronie - znalazłam jednak jeszcze nowszą wersję, ale podobnie - nie dało się jej zainstalować, ten sam błąd. Ale w ściągniętym sipie był też plik Driver.exe, więc spróbowałam z niego - niby ok, ale wersja sterownika jest taka sama jak
  3. Właśnie pisałam posta, że problem został rozwiązany, ponieważ od wczorajszej mojej ostatniej wiadomości ani razu mnie nie rozłączyło... gdy własnie mnie rozłączyło. Po raz pierwszy. Kurde, nie wiem co jest grane. Znowu uruchomiłam diagnostykę sieci, błąd ten sam, ale wygenerowałam tym razem raport. Załączam, może ktoś na coś wpadnie? Strona 1 z 4 Diagnostyka sieci systemu Windows Znalezione problemy Brama domyślna jest niedostępna Naprawiony Zresetuj kartę sieciową „Połączenie sieci bezprzewodowej” Ukończono Zbadaj problemy z routerem lub modemem szerokopasmo... Nieuruchomiony Znalez
  4. Dodatkowe informacje. Nie cierpię systemowych narzędzi do rozwiązywania problemów, bo chyba jeszcze nigdy nie znalazły dla mnie rozwiązania, ale postanowiłam odpalić je w momencie gdy znów sieć się rozłączy. I cudem udało mu się problem znaleźć. Zakomunikował mi, że "Brama domyślna jest niedostępna". Nie mam pojęcia co to jest i o co chodzi, ale niby naprawił. Zobaczymy co będzie dalej - dam znać. Zaczekam jeszcze chwilę z Twoim pomysłem, zobaczę, czy to z bramą zadziała.
  5. Ehh... w pierwszym poście są odpowiedzi na Wasze sugestie - to nie może być wina PLAY ani zawieszania się routera - dwa podłączone laptopy - tylko na moim jest problem. Opcje zasilania są ustawione na maksymalną wydajność. Szukałam już pomocy, przetestowałam sugestie dostępne w Internecie - dopiero wtedy postanowiłam poradzić się na forum z nadzieją, że może ktoś, coś...
  6. Dzień dobry. Mam problem z ciągle rozłączającym się Internetem po WiFi. Ciągle to znaczy kilkanaście do kilkudziesięciu razy dziennie. Laptop to DELL E6430, mam go od miesiąca, odziedziczony po kimś, w związku z tym postawiłam Windowsa 7 Professional od nowa. System oczywiście legalny, aktywowany oryginalnym kodem. Sterowniki aktualne, pobrane ze strony producenta konkretnie pod ten model. Oprogramowanie routera aktualne. Wszystkie parametry komputera ustawione na wysoką wydajność, również opcje zasilania ustawiłam tak, by sieci nie rozłączało nigdy. Router to HUAWEI E5573 z kartą P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...