Skocz do zawartości

iamalbatrolz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O iamalbatrolz

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Jakiś czas temu zrobiłem tzw. 'Soft Reset' później 'Hard Reset' i problem się powtarzał. To o czym mówisz - nie wiem co to chętnie spróbuje tylko czy to nie naruszy gwarancji (?) Wyczytałem w odnośniku który wysłałeś odpowiedź na swoje pytanie. Dzięki za pomoc, odezwę się wkrótce ________________________________________________________________________ Właśnie skończyłem debranding, mam nadzieje nigdy nie doczekać się powtórki problemu , Dziękuję za poświęcony czas Pozdrawiam, Iamalbatrolz 12/15/2016 godz. 12:32 PROBLEM NADAL WYSTĘPUJE!
  2. /* GŁÓWNY TEMAT TEGO PROBLEMU */ Witam, Jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem Samsunga Galaxy S7 Edge. Używam go od miesiąca. W ostatnim czasie (jakieś 2 tygodnie) nie daje mi spokoju pewien uporczywy problem z urządzeniem/systemem (nie wiem). Mianowicie : telefon 'zacina się' - w tym momencie nie mogę nic zrobić poza obserwowaniem tego jak mój telefon po chwili gaśnie i włącza się na nowo. Nierzadko nie doczekam nawet do momentu wpisania pinu a 'on' znów resetuje się i tak w kółko.. Czasami też świeci się tylko niebieska dioda a ekran pozostaje zgaszony i tak trwa w nieskończoność - dopó
×
×
  • Dodaj nową pozycję...