Skocz do zawartości

Prospero

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

O Prospero

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Samsung twierdzi, że nie można przywrócić Androida OREO, ja mówię, że można i właśnie przywracają się wszelkie dane na telefonie. Zobaczę jak będzie działać jak już backup ogarnie.
  2. Mój stary poczciwy S8+ dostał aktualizację do Android Pie! Ostatnimi czasy ledwo działał już na starym OREO ale działał to się przyplątało do nieszczęsne Pie! I teraz najlepsze! Nie działa nagrywanie rozmów (niby wszędzie o tym piszą), nie uruchamiają się aplikacje, które do tej pory to robiły po podłączeniu do innego urządzenia BT. Nie działała wybieranie numerów z poziomu fabrycznego radia samochodu. Nie działa usługa Google Pay! Telefon się przegrzewa po osiągnięciu ponad 80% ładowania baterii i wywala rożne aplikacje. Tyle przez weekend! Co na to Samsung? Ano to, że nie ma możliwości wróci
  3. Krzak, krzak.... jutro będę w Warszawie... całe 1.9km od Della więc zapytałem czy mogę zabrać laptopa ze sobą bo przecież serwis to max godzina pracy... i co? No nie mogę... na miejscu nie mają warunków... mogę się umówić gdzieś po kawiarniach aby był spokój... FV? Owszem... do dwóch tygodni od naprawy. 2 tysie? Niby nie dużo ale jak jeździsz aby załatwiać sprawy onkologiczne i nie wiesz na ile zamrożą ci kasę to raczej średnio od tak z nie swojej winy kłaść im taką kasę. Gdyby jeszcze od ręki wystawili FV ale nie!
  4. Znaczy to tylko jedno. DELL to firma krzak działająca na szkodę wszystkich klientów. Jaką mam gwarancję, że jak przeleję im pieniądze to, że naprawią mi sprzęt? Żadną! Ponieważ ten świstek co dają nie ma mocy prawnej. Jak długo po wpłacie mam czekać na serwisanta. Teoretycznie może przybyć już jutro... ale równie dobrze może to być za dwa tygodnie lub... wcale. Kiedy otrzymam końcową FV za usługę? Może za dwa tygodnie ale też nie ma pewności!
  5. Mam taki problem, Miałem kraksę... w wyniku zdarzenia poza samochodem ucierpiał też roczny komputer za nie małą kasę. OC sprawcy było w PZU... i po ponad 30 dniach to całe PZU oczywiście powiedziało, że zapłaci za naprawę ale po otrzymaniu FV od DELL. No i zaczyna się zabawa. DELL żąda z góry pieniędzy za naprawę komputera. Nie wystawia niczego innego poza fakturą pro formą, która według rzecznika KNF nie jest dokumentem w świetle prawa dodatkowo kwestionuje płatność za usługę... z GÓRY! Jak to ruszyć aby było dobrze? Cały ten cyrk trwa już ponad 30 dni. Dell się upiera, że innych dok
  6. Zapewne 5GHz znacząco rozwiąże Twój problem. Co do modelu to ciężko coś doradzić gdyż nie zawsze cena idzie z jakością. Poczytaj testy itd. Osobiście używam NETIS WF2780, jest wydajny ale nikomu go nie polecę gdyż potrafi łapać zadyszkę szczególnie gdy mam ciut wycisnąć z sieci. Na szczęście trwa to chwilkę. Wysycenie mojego łącza nie stanowi dla niego problemu. http://beta.speedtest.net/result/6719366150.png Dla 5GHZ http://beta.speedtest.net/result/6719289667.png Dla 2.4GHz Mimo wszystko polecam się rozejrzeć za czymś lepszym.
  7. Czy będzie dużym nietaktem podbicie tematu? Niestety zbiórka idzie mozolnie. W ostatnim czasie sprzedaliśmy auto aby móc sfinansować potrzebną rehabilitację i leki. Jest jeszcze jedna opcja... sprzedaż (mojej) nerki ale póki co nie wchodzi w grę bo i ta się może przydać (odpukać w niemalowane oby nie). Mamy stwierdzoną nefrokalcynozę.... POMOŻECIE zebrać choć część potrzebnych środków?
  8. Cześć, Na wstępie chciałem przeprosić, że jako pierwszy post jest właśnie o takiej a nie o innej treści. Jeżeli jest to nie zgodne z regulaminem, proszę usunąć temat ale liczę, że może jednak się uchowa i pomożecie. Mam na imię Piotr i jestem tatą Jagódki, która urodziła się chyba możliwie w najlepszym dniu jakim tylko mogła czyli w dniu moich urodzin. Niestety jak to życiu bywa niektórzy mają łatwo a innym ciągle coś. Nie chcę tutaj brać nikogo na litość a jedynie proszę o zrozumienie i zapoznanie się z tym tekstem oraz linkiem, który dołączę gdyż nie bardzo jest na kogo liczyć a plec
×
×
  • Dodaj nową pozycję...