Skocz do zawartości

kajtus92

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O kajtus92

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Nagłośniłem sprawę przez portal wykop i przed chwilą odebrałem telefon od Agito.pl Pani przez telefon przeprosiła mnie za sytuację i poinformowała mnie że na adres email dostanę informację odnośnie korekty faktury tj. zwrotu pieniędzy za kartę graficzną. Dziękuję wszystkim za pomoc. Okazuję się także, że ostatecznie firma Agito.pl jak chce to potrafi szybko i bezproblemowo rozwiązać sprawę.
  2. Gdy napisałem o tym na fb agito - post usunęli, wiec napisałem także na fb gigabyte oraz email do uokik ponieważ mają darmową poradę prawną. Z tego co mi powiedziano uokik i tak tutaj nic nie pomoże bo nie ma podstawy prawnej.
  3. Witam wszystkich, piszę to by pokazać wszystkim w jaki sposób firmy Gigabyte oraz Agito.pl traktują klientów. Moje problemy z kartą graficzną Gigabyte HD7970 OC zaczęły się jeszcze w 2014 roku kiedy to w karcie graficznej padła najprawdopodobniej sekcja zasilania. Wtedy to karta była wysyłana do Agito.pl dwa razy z takim skutkiem, że najpierw wymieniono mi ją na nowy egzemplarz, lecz niesprawny, a drugi raz zakończył się już wymianą na sprawny egzemplarz. Ponowne problemy z kartą zaczęły się koło listopada - grudnia 2015 roku kiedy to karta po włączeniu np. filmu na youtube lub w losowych mome
×
×
  • Dodaj nową pozycję...