Skocz do zawartości

HoodooScarecrow

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O HoodooScarecrow

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Najpierw serwis stwierdził, że to nie martwe pixele tylko brud za matrycą i podejmą się naprawy, ale trzeba czekać na nową obudowę. Po tygodniu stwierdzili, że naprawa jest niemożliwa, bo to jednak martwe pixele i czekają na nowy egzemplarz monitora. 3 dni później zadzwonili z LG i zaproponowali mi 34UM65-P ponieważ 34UM67-P jest obecnie niedostępny. Jako uzasadnienie wybrania prze nich takiego modelu podali, że brak FreeSync rekompensuje mi to, że w przeciwieństwie do 34UM67-P ma wejście DVI (!). Nie zgodziłem się i poprosiłem o podanie konkretnego terminu realizacji wymiany. Echo, więc po k
  2. Witam wszystkich. Byłem posiadaczem 34UM67-P przez 10 dni (do momentu pojawienia się martwych pixeli) i sam przebieg reklamacji umocnił mnie w przekonaniu, że będę się trzymał z daleka od produktów LG Wymieniłem w sklepie na Asusa MG278Q i jestem zadowolony. Pomimo, że ma mniejszą przestrzeń roboczą niż 34" 21:9 to i tak sprawia wrażenie większego (złudzenie związane z rozdzielczością 2560x1440?). Wprawdzie przy max rozdzielczości mój R9 290X i 3570K @ 4,4GHz radzą sobie co najwyżej ze Skyrimem w Ultra, ale i tak gra się przyjemniej niż przy UltraWide 34" i 1080p. Jeśli zaś chodzi o granie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...