Skocz do zawartości

k0zik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    581
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

123 Świetny

1 obserwujący

O k0zik

  • Tytuł
    Entuzjasta

Ostatnie wizyty

12095936 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje k0zik

  1. Czołem,

    Proszę doradźcie bo pierwszy raz mam taki temat.

    Soundbar JBL kupiony wysyłkowo w MM właśnie się zepsuł, po 9 miesiącach użytkowania. Jak to teraz reklamować? Gwarancja, rękojmia? Przez sklep czy bezposrednio przez serwis?

    z góry dzięki.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. k0zik

      k0zik

      Czemu do kosza?

      A swoją drogą wyczytałem, że jak sprzęt zepsuje przed upływem roku, to traktuje się go jako zepsuty w dniu zakupu.

      Czy w takim razie można ubiegać się o zwrot hajsu? 

    3. jacekgothic

      jacekgothic

      Wszystko ładnie opisane - https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

      Możesz żądać zwrotu gotówki, ale raczej przy pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi sprzedawca zaproponuje naprawę.

      Gdyby się przedmiot znów zepsuł, to wtedy zwrot/ wymiana na nowy...

    4. ernorator

      ernorator

      A co do zasady, rękojmia jest lepsza bo jest dokładnie opisana w prawie i nie ma miejsca na manewry. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...