Skocz do zawartości

kettler

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O kettler

  • Tytuł
    Amator
  1. Panowie, mam trochę luźniej z pracą więc mam zamiar wysłać lapka do reklamacji do Lenovo (jedno gniazdo RAMu nie działa). W związku z tym mam pytanie, czy zamieniać SSD na napęd DVD, tak jak było fabrycznie, czy to nie ma znaczenia?
  2. niestety był to model wyprzedażowy i został już usunięty
  3. https://outlet.sony.co.uk/shop/VAIO-Notebooks/VAIO%AE-Tap-11/SVT1122G4EB.CEK.A coś takiego?
  4. Ten jest ładny, ale zapomniałem dodać, że koniecznie musi być on do kupienia w sklepie w UK...
  5. 1) Kwota przeznaczona na zakup: 1500zł 2) Rozmiar matrycy: około 15.6" 3) Główne zastosowanie : użytkowanie domowe, internet, muzyka, przeglądanie zdjęć 4) Miejsce użytkowania: dom 5) Wymagania specjalne: fajnie, jakby był niestandardowy, np. biały - laptop dla koleżanki, wiadomo, ważniejszy dla niej wygląd 6) Osobiste preferencje (np. niechęć do konkretnej marki albo biały kolor, etc.): najlepiej inny kolor niż czarny (ale nie jest to konieczne) 7) System operacyjny (laptop z systemem bądź bez niego): bez systemu 8) Własna propozycja (model wybrany samemu): koleżanka naciska
  6. x-kom coś się nie śpieszy, żeby odpisać co z tą reklamacją...
  7. o to się nie martwię, bardziej chodzi mi o to, czy będę mógł wysłać samą kość ramu, bez lapka oznaczenie drugiej kości wyślę po powrocie z pracy
  8. No tak, dzwoniłem do lenovo i tak jak pisaliście, kości dokładane są w sklepie, więc z nimi muszę się kontaktować. Dzwoniłem do xkom, babka chyba nowa, bo odesłała mnie do wypełnienia formularza na ich stronie internetowej, powiedziała, że prawdopodobnie będę musiał wysłać całego lapka. W każdym razie czekam na info od nich, ale nie ma takiej opcji, żebym wysłał im całego lapka, bo nie będę miał na czym pracować fxjerzy, symbol drugiej kości?
  9. nie no... te jełopy z x-kom każą mi wysłać całego laptopa do nich...
  10. taki to solidny laptop, ze dzisiaj na ekranie zrobila sie migajaca pikseloza, po zresetowaniu czarny ekran... wiecie jak z reklamacja? co mam teraz zrobic jak jestem w uk? i co mam zrobic, jak zamienialem naped cd na dysk, przelozyc do ustawien fabrycznych? po srubkach widac, ze cos odkrecalem i naklejka jest naruszona, gwarancja bedzie uznana? zdiagnozowałem problem, jedna kość ramu jest zepsuta, laptop działa na tej drugiej co zrobic w takim przypadku? nie mam czasu, zeby odsylac calego laptopa i czekac az to wymienia, a samej kosci nie przyjma?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...