Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Proponuję wrócić do tematu, a wszelkie poboczne zapytania omówimy w oddzielnych im przypisanych wątkach. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Nie trzeba. Jako autor pozwalam na off top. Może więc skoro Pan już tu jest, wyjaśni nam, dlaczego sytuacja z serwisem Asusa w Polsce wygląda jak wygląda. Może gadanie takiego "szaraczka" jak ja nic nie znaczy dla Pana, ale jak widać wypowiadają się tu też chłopaki, pracujący w sklepach/serwisach i również podzielają moje zdanie, opierając się na wielu własnych - jak widać - niezbyt przyjemnych doświadczeniach z Waszym serwisem. Na miejscu szefostwa firmy, radziłbym się szybko obedrzeć ze złudzeń. Na obecną chwilę Asus jest światowym potentatem sprzętu i może czuje się zbyt "pewnie" w olewaniu swoich klientów jednak ludzie głosują portfelem. Pracując kilka lat temu w cateringu usłyszałem bardzo mądre zdanie od szefa: "jedna zadowolona osoba wychodząca z restauracji powie o pozytywnym wrażeniu dwóm osobom, natomiast jedna niezadowolona podzieli się swoim negatywnym wrażeniem z dwudziestoma." Proszę spojrzeć chociażby na tak mocną firmę jak SANYO - kto o nich dziś pamięta ? Czy SHARP - który obecnie ciągnie - dosłownie - na oparach. Ba ! SONY została zdegradowana do „kategorii spekulacyjnej” i uznana za niewartą inwestycji, więc o czym my tu mówimy. W mojej opinii gdyby EVGA weszła "na grubo" do Europy, Asus na naszym kontynencie bardzo cienko by piszczał na polu kart graficznych i płyt głównych... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Dyskusje i rozważania tego typu nie należą do moich obowiązków, przykro mi bardzo, muszę podziękować za rozmowę w tym konkretnym temacie. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Ta wypowiedź wyjaśnia mi wszystko. Keep up the good work ! 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Dziękuję, staramy się być coraz lepsi . Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Właśnie widać, po komentarzach... 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 I to właśnie wyjaśnia bezcelowość prowadzenia takiej dyskusji. Nie wiesz ile sprzętu jest serwisowane, nie wiesz ile wraca po raz drugi czy trzeci. W świetle treści forum widzisz pojedyncze przypadki i na podstawie takich (często jednostronnych i niewyjaśnionych) danych wyciągasz wnioski. Każdy, kto ma klawiaturę i dostęp do sieci może wypisywać co tylko zechce. A jest przecież jedna zasada - garbage in, garbage out. Trzeba jednak czasu aby pewne informacje zwyczajnie stały się zrozumiałe. Możesz nadal prowokować i szukać zaczepki - have fun . Czasami zwyczajnie warto ustąpić, co niniejszym czynię . 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 (edytowane) Pan chyba nadal pewnych kwestii nie rozumie... Wkleję więc jeszcze raz moją wcześniejszą wypowiedź, pogrubioną czcionką. Może wtedy dotrze. Panie, ja mam prawie 31 lat na karku i niech mi Pan wierzy, że siedzenie 24/7 tylko na forum benchmark.pl nie jest moją misją życiową, ani jedynym źródłem informacji ze świata IT. Może gadanie takiego "szaraczka" jak ja nic nie znaczy dla Pana, ale jak widać wypowiadają się tu też chłopaki, pracujący w sklepach/serwisach i również podzielają moje zdanie, opierając się na wielu własnych - jak widać - niezbyt przyjemnych doświadczeniach z Waszym serwisem. Bujać to my a nie nas Edytowane 26 Marca 2013 przez effendi360 Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Możemy omawiać albo konkretne przypadki, albo z uśmiechem wrócić do własnych zajęć. Uogólnianie nie prowadzi do niczego sensownego. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Panie, nie był Pan mi w stanie pomóc z problemem występującym w Maximusach na szeroką skalę (znikające USB) twierdząc, że on nie istnieje. Więc jak ja mam z Panem normalnie rozmawiać ? Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Rozmawiamy o sprawach serwisowych, czy o problemie którego w danej chwili nie udało mi się żadnym sposobem odtworzyć/uświadczyć? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Widzę, faktycznie dyskusja z Panem nie ma sensu. Ja rozumiem "firmę". Ale Pan, chociażby jako osoba mógłby zachować twarz i podejść do sprawy po męsku a nie wycofywać się rakiem od większości zadanych pytań czy zarzutów (nie tylko w tym temacie). No chyba, że między nogami czegoś tam faktycznie brakuje... Kończę, bo nie mam już dziś zamiaru podnosić ciśnienia ani sobie ani Panu. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Faktycznie, bez personalnych zaczepek kolega effendi360 nie byłby sobą... . Na zdrowie . Dodam jedynie, że na forum zaglądam wyłącznie służbowo, jako pracownik firmy ASUS. Wszelkie moje prywatne kwestie, opinie i podejście nie są i nie będą przedmiotem prowadzonych tu przeze mnie rozmów. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Skoro normalna argumentacja nie dociera... Cytuj Link to post Share on other sites
Bakak 661 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 A ja dorzucę coś od siebie. Miałem do czynienia z serwisem ASUSA już wielokrotnie i nigdy nie było sytuacji aby w serwisowanej karcie graficznej czy płycie głównej wylewał się topnik na laminat. Choć problemy ze sprzętem występowały. Jednak wracając do tematu zmiany chłodzenia na grafice. Osobiście zmieniałem chłodzenie na kilku kartach graficznych tej firmy i jeśli była konieczność wysłania jej na serwis ani razu nie kapnęli się, że taka zmiana była wprowadzana, mimo że czasem śrubki były niewłaściwe Za każdym razem dochodziło też do wymiany sprzętu na nowy. Co prawda było to jeszcze za czasów Radeonów HD 4xxx późniejszych modeli jeszcze nie miałem okazji reklamować. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 znajde gdzies fotki tych 520-ek to sie zdziwisz jak je tu umieszcze Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Wątpliwe, pamiętam tę sprawę . Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 No dobra, migomatem. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 profesjonalny sprzet do rebbala na podczerwien nie zostawia takiego sladu a jeli bylo robione na zwyklej prostej maszynie to ma i to sporo a widac, ze to byl zwykly reflow a nie wymiana bga i usterka byla spowodowana wiekszym naciskiem chlodzenia z jedenj strony i pozniej dawaliscie podkladk miedzy radiator a pcb by sie to nie powtarzalo ale luz dobrze ze to byly karty za 200zł a nie 1000 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Pan Paweł, jest w pracy i boi się podzielić z nami swoimi spostrzeżeniami, ale idę o zakład, że jakby wrzucił nam parę foteczek z serwisu asus polska, które być może trzyma gdzieś w czeluściach to niejednemu by odeszła chęć na zakup sprzętu tej firmy. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 ja mysle ze w Polsce jest to jakis podwykonawca 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 (edytowane) Na pewno, ale czy to istotne ? Mam tą 670tkę i naprawdę jest to najlepsza karta jaką miałem w życiu, jednak co wieczór walę po dwie zdrowaśki żeby czasem nie padła, bo wtedy 1750zł raczej nie moje... A właśnie Panie Pawle, już teraz poważnie pytam: mój model nie jest już wydawany (TOP). Jakby karta zdechła i nie byłoby możliwości naprawy, czy otrzymam pełny zwrot zapłaconej kwoty tak jak gtxxor za swojego radka ? Edytowane 26 Marca 2013 przez effendi360 Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 ja mysle ze w Polsce jest to jakis podwykonawca Wszystkie komponentowe naprawy od czerwca 2012 realizowane są w Czechach, dokładnie tam gdzie naprawiany jest sprzęt dla całej Europy środkowej, UK itp. Jakby karta zdechła i nie byłoby możliwości naprawy, czy otrzymam pełny zwrot zapłaconej kwoty tak jak gtxxor za swojego radka ? To kwestia zależna od Dystrybutora i Sprzedawcy. Możliwy jest zarówno zwrot gotówki, jak i wydanie sprzętu o nie gorszych parametrach. Cytuj Link to post Share on other sites
siwy3551 9 Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 Wszystkie komponentowe naprawy od czerwca 2012 realizowane są w Czechach, dokładnie tam gdzie naprawiany jest sprzęt dla całej Europy środkowej, UK itp. To kwestia zależna od Dystrybutora i Sprzedawcy. Możliwy jest zarówno zwrot gotówki, jak i wydanie sprzętu o nie gorszych parametrach. Pracuje w sklepie i nie jest to decyzja "nasza" czy dystrybutora od, którego mamy towar ale właśnie od serwisu... Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 Pracuje w sklepie i nie jest to decyzja "nasza" czy dystrybutora od, którego mamy towar ale właśnie od serwisu... Z którym z Dystrybutorów współpracujecie? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.