Skocz do zawartości

Czy zmiana chłodzenia w 670 DCU II TOP wiąże się z utratą gwarancji ?


Gość effendi360

Recommended Posts

Gość effendi360

Nie trzeba. Jako autor pozwalam na off top. :)

 

Może więc skoro Pan już tu jest, wyjaśni nam, dlaczego sytuacja z serwisem Asusa w Polsce wygląda jak wygląda. Może gadanie takiego "szaraczka" jak ja nic nie znaczy dla Pana, ale jak widać wypowiadają się tu też chłopaki, pracujący w sklepach/serwisach i również podzielają moje zdanie, opierając się na wielu własnych - jak widać - niezbyt przyjemnych doświadczeniach z Waszym serwisem. Na miejscu szefostwa firmy, radziłbym się szybko obedrzeć ze złudzeń. Na obecną chwilę Asus jest światowym potentatem sprzętu i może czuje się zbyt "pewnie" w olewaniu swoich klientów jednak ludzie głosują portfelem. Pracując kilka lat temu w cateringu usłyszałem bardzo mądre zdanie od szefa: "jedna zadowolona osoba wychodząca z restauracji powie o pozytywnym wrażeniu dwóm osobom, natomiast jedna niezadowolona podzieli się swoim negatywnym wrażeniem z dwudziestoma."

 

Proszę spojrzeć chociażby na tak mocną firmę jak SANYO - kto o nich dziś pamięta ? Czy SHARP - który obecnie ciągnie - dosłownie - na oparach. Ba ! SONY została zdegradowana do „kategorii spekulacyjnej” i uznana za niewartą inwestycji, więc o czym my tu mówimy. W mojej opinii gdyby EVGA weszła "na grubo" do Europy, Asus na naszym kontynencie bardzo cienko by piszczał na polu kart graficznych i płyt głównych...

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

I to właśnie wyjaśnia bezcelowość prowadzenia takiej dyskusji. Nie wiesz ile sprzętu jest serwisowane, nie wiesz ile wraca po raz drugi czy trzeci. W świetle treści forum widzisz pojedyncze przypadki i na podstawie takich (często jednostronnych i niewyjaśnionych) danych wyciągasz wnioski. Każdy, kto ma klawiaturę i dostęp do sieci może wypisywać co tylko zechce. A jest przecież jedna zasada - garbage in, garbage out. Trzeba jednak czasu aby pewne informacje zwyczajnie stały się zrozumiałe. Możesz nadal prowokować i szukać zaczepki - have fun :). Czasami zwyczajnie warto ustąpić, co niniejszym czynię :).

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Pan chyba nadal pewnych kwestii nie rozumie... Wkleję więc jeszcze raz moją wcześniejszą wypowiedź, pogrubioną czcionką. Może wtedy dotrze. Panie, ja mam prawie 31 lat na karku i niech mi Pan wierzy, że siedzenie 24/7 tylko na forum benchmark.pl nie jest moją misją życiową, ani jedynym źródłem informacji ze świata IT.

 

 

Może gadanie takiego "szaraczka" jak ja nic nie znaczy dla Pana, ale jak widać wypowiadają się tu też chłopaki, pracujący w sklepach/serwisach i również podzielają moje zdanie, opierając się na wielu własnych - jak widać - niezbyt przyjemnych doświadczeniach z Waszym serwisem.



Bujać to my a nie nas ;)

Edytowane przez effendi360
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Panie, nie był Pan mi w stanie pomóc z problemem występującym w Maximusach na szeroką skalę (znikające USB) twierdząc, że on nie istnieje. Więc jak ja mam z Panem normalnie rozmawiać ?

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Widzę, faktycznie dyskusja z Panem nie ma sensu. Ja rozumiem "firmę". Ale Pan, chociażby jako osoba mógłby zachować twarz i podejść do sprawy po męsku a nie wycofywać się rakiem od większości zadanych pytań czy zarzutów (nie tylko w tym temacie). No chyba, że między nogami czegoś tam faktycznie brakuje...

 

Kończę, bo nie mam już dziś zamiaru podnosić ciśnienia ani sobie ani Panu.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

A ja dorzucę coś od siebie. Miałem do czynienia z serwisem ASUSA już wielokrotnie i nigdy nie było sytuacji aby w serwisowanej karcie graficznej czy płycie głównej wylewał się topnik na laminat. Choć problemy ze sprzętem występowały. 

 

Jednak wracając do tematu zmiany chłodzenia na grafice. Osobiście zmieniałem chłodzenie na kilku kartach graficznych tej firmy i jeśli była konieczność wysłania jej na serwis ani razu nie kapnęli się, że taka zmiana była wprowadzana, mimo że czasem śrubki były niewłaściwe :P Za każdym razem dochodziło też do wymiany sprzętu na nowy. Co prawda było to jeszcze za czasów Radeonów HD 4xxx :P późniejszych modeli jeszcze nie miałem okazji reklamować.

Link to post
Share on other sites

profesjonalny sprzet do rebbala na podczerwien nie zostawia takiego sladu ;) a jeli bylo robione na zwyklej prostej maszynie to ma i to sporo a widac, ze to byl zwykly reflow a nie wymiana bga i usterka byla spowodowana wiekszym naciskiem chlodzenia z jedenj strony i pozniej dawaliscie podkladk miedzy radiator a pcb by sie to nie powtarzalo   ;) ale luz

dobrze ze to byly karty za 200zł ;) a nie 1000 ;)

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Pan Paweł, jest w pracy i boi się podzielić z nami swoimi spostrzeżeniami, ale idę o zakład, że jakby wrzucił nam parę foteczek z serwisu asus polska, które być może trzyma gdzieś w czeluściach to niejednemu by odeszła chęć na zakup sprzętu tej firmy. ;)

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Na pewno, ale czy to istotne ? Mam tą 670tkę i naprawdę jest to najlepsza karta jaką miałem w życiu, jednak co wieczór walę po dwie zdrowaśki żeby czasem nie padła, bo wtedy 1750zł raczej nie moje... :/

 

A właśnie Panie Pawle, już teraz poważnie pytam: mój model nie jest już wydawany (TOP). Jakby karta zdechła i nie byłoby możliwości naprawy, czy otrzymam pełny zwrot zapłaconej kwoty tak jak gtxxor za swojego radka ?

Edytowane przez effendi360
Link to post
Share on other sites

 

ja mysle ze w Polsce jest to jakis podwykonawca

 

Wszystkie komponentowe naprawy od czerwca 2012 realizowane są w Czechach, dokładnie tam gdzie naprawiany jest sprzęt dla całej Europy środkowej, UK itp. 

 

 

Jakby karta zdechła i nie byłoby możliwości naprawy, czy otrzymam pełny zwrot zapłaconej kwoty tak jak gtxxor za swojego radka ?

 

To kwestia zależna od Dystrybutora i Sprzedawcy. Możliwy jest zarówno zwrot gotówki, jak i wydanie sprzętu o nie gorszych parametrach. 

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Wszystkie komponentowe naprawy od czerwca 2012 realizowane są w Czechach, dokładnie tam gdzie naprawiany jest sprzęt dla całej Europy środkowej, UK itp. 

 

 

 

To kwestia zależna od Dystrybutora i Sprzedawcy. Możliwy jest zarówno zwrot gotówki, jak i wydanie sprzętu o nie gorszych parametrach. 

Pracuje w sklepie i nie jest to decyzja "nasza" czy dystrybutora od, którego mamy towar ale właśnie od serwisu... 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...