-AssassiN- 100 Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Witajcie A więc historia zaczyna się tak - dnia 9 września 2012 roku w sklepie internetowym agito.pl zakupiłem kartę graficzną MSI Radeon HD 7850 TwinFrozr III 2GB OC za kwotę 770 złotych. Tak działała do podajże 9 grudnia, karta przestała po raz pierwszy działać - czarny obraz. A więc napisałem do agito.pl, potem wysłali to do serwisu zewnętrznego, czekałem prawie 3 tygodnie na naprawę ale wkońcu się jej doczekałem. A więc zadowolony już z naprawy, uruchamiam komputer na karcie, którą otrzymałem z gwarancji ( wspomnę jeszcze, że wysłałem prawie nową kartę a otrzymałem jakąś używaną, porysowaną kartę) i jak się okazało, ta wyświetla artefakty po zainstalowaniu sterowników i uruchomieniu gry. A więc zdenerwowany znów piszę do agito w sprawie RMA, na odpowiedź czekałem kilka dni bo: nie mogłem dodzwonić się na infolinię i kilka dni nie otrzymywałem odpowiedzi na maile. A więc karta znów została wysłana na gwarancję. Wróciła ona do mnie jakoś tydzień temu i pewnie już przewidujecie co się stało - Tak! karta ponownie nie działa i to taka sama usterka jak w tej drugiej wymianie. Karta uruchomiła się u mnie i wszystko wyglądało dobrze, więc została wysłana innej osobie i temu użytkownikowi po czasie okazało się, że właśnie taki problem wyskoczył. Serwis MSI nawet nie odpisuje na wiadomości mailowe od 9 grudnia. Od razu zaznaczam, że to wina tylko karty bo inne działają. A więc moje pytanie: Mogę zarządać od MSI nowej karty, a nie jakiś używanych kart ze zwrotów lub po prostu zwrotu gotówki? Aha i odradzam każdemu zakup w sklepie internetowym agito.pl i kupowania kart MSI, bo gdy ich produkty zaczną się sypać to możecie czekać miesiącami na otrzymanie sprawnego egzemplarza do tego w gorszym stanie. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
KoksarPL 14 Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Bierz zwrot kasy i kup od gigabyta lub d sapphire. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
-AssassiN- 100 Napisano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Ja już kupiłem Asus'a 7970 ale teraz ten drugi user co ma ode mnie tą kartę ma problemy znów, bo ja już nie mam zamiaru kupować MSI. Aha i pisałem przed drugą naprawą, że chce zwrotu kasy to powiedzieli, że oni o tym nie decydują (agito) Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Bierz zwrot kasy i kup od gigabyta lub d sapphire. to zes doradzil... Rev.1 Gigaszrtota 7850 to padaka . Autentycznie jakos od sierpnia wyslalismy juz na serwis okolo 10 sztuk. Raz to szary ekran z paskami a raz freezy obrazu... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
aleksander12 65 Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Kolego miałem parę reklamacji w gito i uwierz mi ze Ci ściemniają ze to nie oni decydują . W zgłoszeniu RMA napisz że karta była w serwisie 2 krotnie i że dostałeś jaką używaną nie swoją karte która na dodatek jest uszkodzona i że w związku z tym że nie potrafią rozwiązać tego problemu kategorycznie żądasz zwrotu piniędzy lub zamainy produktu na całkowicie wolny od wad o podobnych parametrach, i ze prosisz o niezwłoczny kontakt w tej sprawie Cytuj Link to post Share on other sites
fantomaz 64 Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Aha i odradzam każdemu zakup w sklepie internetowym agito.pl i kupowania kart MSI, bo gdy ich produkty zaczną się sypać to możecie czekać miesiącami na otrzymanie sprawnego egzemplarza do tego w gorszym stanie. Chyba w każdym sklepie reklamacje to koszmar, długi czas oczekiwania, marny kontakt nie zdarzyło mi się nigdy żeby reklamacja przebiegła szybko i bez problemów to chyba taktyka serwisów aby korzystać z gwarancji jak najrzadziej albo zmusić do kupna kolejnego produktu bo w końcu jak można pracować na kompie bez karty graficznej przez 2-3 miesiace... Edytowane 26 Stycznia 2013 przez fantomaz Cytuj Link to post Share on other sites
aleksander12 65 Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Spokojnie agito i tak lepszy sklep pod tym względem niz np morele 2 Cytuj Link to post Share on other sites
ELLIOTT 12 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Jest gdzieś w internecie stosowne pismo do wypełnienia z zamiarem odstąpienia od umowy. Dobra rada to robić zdjęcia produktu przed wysłaniem na serwis. Po otrzymaniu również zrobić zdjęcia i tworzyć powoli materiały dowodowe. Sklep ma 14dni na ustosunkowanie się do roszczeń, jeśli ten termin sklep przegapi, nie ważne czy z winy serwisu czy swojej( w tych 14dniach maja dać odpowiedź czy reklamacja została uznana). Po 14 dniach ciszy, zgłaszasz sprawę telefonicznie dla inspekcji handlowej w mieście w którym znajduje się agito i została wysłana Twoja karta. U siebie w mieście udajesz się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, który ma Tobie pomóc w razie czego w założeniu sprawy w sądzie oraz porad prawnych.. Im więcej uzbierasz materiałów dowodowych tym lepiej.. Pamiętajcie o jednym zawsze reklamujcie niezgodność towaru z umową! Jak wyślecie na gwarancje to już inne paragrafy są i jest trudniej później wygrać.. Ps. w reklamacji dodaj że jak nie dojdziecie do polubownego rozwiązania sprawy zgłosisz to dla Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, że zostałeś oszukany.. Miałem podobną sytuacje ale z płytą główną, sklep oszukał mnie wysyłając po serwisową płytę kogoś innego do tego była na szczęście niesprawna! Ale reklamacja była pierwsza na zasadzie niezgodności towaru z umową ( w tym wypadku gwarantem jest sklep a nie firma produkująca dany produkt). Cała sprawa dopiero zakończyła się pozytywnie w sądzie po prawie półtora rocznej batalii. Sklep i tak miał ulgę, ponieważ mogłem dodatkowo go obarczyć o straty finansowe które naraził mnie na dodatkowe koszty zakupu drugiej płyty głównej.. A co do MSI sam jestem posiadaczem ich płyty głównej i olewają nas jak sobie chcą co jest hańbą dla tej marki.. Asus w mojej sprawie raz, dwa na innym forum po nr płyty głównej powiedział jak sprawa wygląda.. I do czego doszło. Sam mam mały problem z ich płyta główną i nie raczą nawet łaskawie odpowiedzieć.. Cała prawda o MSI.. Może Msi niech ruszy w końcu swoje cztery litery i niech poinformuje Cie o przebiegu reklamacji.. Pozdro Edytowane 27 Stycznia 2013 przez ELLIOTT 5 Cytuj Link to post Share on other sites
-AssassiN- 100 Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Od MSI dostaniesz tylko wiadomość - prosimy o przesłanie maila na rma@msi.pl czy coś takiego, a i tak nikt nie odpowie na pytania zadane w wiadomości. Po prostu MSI nie dba o usługi reklamacyjne, ważne aby zarobić i tyle. 6 Cytuj Link to post Share on other sites
Madejoo 4 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Ja zakupiłem na agito.pl GIGABYTE GTX650 Ti i jeszcze jej nie podłączyłem, lepiej żeby nie spotkała mnie taka męka jak Was. Jak sprawdzę to napisze czy chodzi czy nie. I dzięki, bo już miałem kupować płytę główną od MSI. Na wszelki wypadek nie będe kupował części do PC od tej firmy... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 I dzięki, bo już miałem kupować płytę główną od MSI. Na wszelki wypadek nie będe kupował części do PC od tej firmy... A co ma piernik do wiatraka? Przecież takie myślenie jest co najmniej nie logiczne. To, że ktoś ma problem z k. graficzną nie oznacza, że Ty automatycznie będziesz miał problem z płytą. Idąc tą logiką nie powinieneś kupować karty Gigabyte bo inni mieli problemy z ich płytami. Przecież to jest tylko elektronika i KAŻDY producent ma jakieś wpadki bo coś się może zepsuć. Problemem jest tylko obsługa serwisowa, która strasznie kuleje w naszym Kraju. Zbyt niska kultura handlu, po prostu wielu jeszcze nie dojrzało do prowadzenia interesów (co jest niespotykanie w bardziej rozwiniętych krajach). 1 Cytuj Link to post Share on other sites
-AssassiN- 100 Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Dlatego właśnie kolega nie chce kupować MSI aby potem nie mieć problemów z gwarancją bo co z tego, że kupisz kartę i podziała pół roku, jak potem przez dwa miesiące będziesz się męczył z gwarantami i tracił tylko nerwy i pieniądze. Zobaczcie w tym dziale ile już osób pisało z problemami do MSI. Cytuj Link to post Share on other sites
Madejoo 4 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 -AssassiN- właśnie o to mi chodziło, że tyle osób już miało problem z MSI, więc na wszelki wypadek wole uważać na tą firmę, żeby póżniej nie tracić kasy i nerwów właśnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Gemon 121 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Kurcze na serwis Asus'a narzekają, teraz na Msi, wkrótce nie będzie wiadomo jakiego producenta wybrać A tak poważnie mówiąc, miałem już kilka kart od Msi (obecnie też posiadam) i nigdy nie zdarzyło mi się abym musiał korzystać z ich serwisu. Sprzęt sprawował się bardzo dobrze, i jak na razie złego słowa na tę firmę powiedzieć nie mogę Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Dlatego właśnie kolega nie chce kupować MSI aby potem nie mieć problemów z gwarancją bo co z tego, że kupisz kartę i podziała pół roku, jak potem przez dwa miesiące będziesz się męczył z gwarantami i tracił tylko nerwy i pieniądze. Zobaczcie w tym dziale ile już osób pisało z problemami do MSI. Tak samo dużo jest problemów z Gigabyte, Asusem, Sapphire, ect. Czytając forum dochodzę do wniosku, że to z samym 7850 są problemy niezależnie od producenta. Sam miałem przez dobre parę lat MSI GTX460 i zero problemów. Nie można po jednym produkcie przesądzać o wszystkich innych danego producenta. A gwarancje realizują sklepy i to do nich należy mieć pretensje i unikać tych, które nie wywiązują się należycie ze swoich obowiązków względem klienta. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ELLIOTT 12 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Ja natomiast czytałem informacje że w przypadku płyt głównych dosyć szybko pracują. Nawet w jednego tygodnia potrafili uwinąć sie z wymianą.. Nie ma reguły.. Assasin myślę że w tym przypadku zawinił sklep lub serwis, po prostu wysłał nie tą kartę co trzeba do Ciebie. Teraz musisz tylko dojść prawdy.. Cytuj Link to post Share on other sites
-AssassiN- 100 Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Oni nie mogą wysyłać uszkodzonej karty, bo rzekomo ją testują po naprawie. Dwa razy nie może się ta sama pomyłka zdarzyć Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Dwa razy nie może się ta sama pomyłka zdarzyć Mnie w morelach pamięć do lapka wymieniali sześć razy i ciągle było to samo wiec może . Cytuj Link to post Share on other sites
Madejoo 4 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Ja nie miałem jeszcze kłopotów z agito.pl Karta przyszła szybko, Dobrze zapakowana, Nic nie zniszczone... Ale na ceneo.pl, firma agito należy do zaufanych sklepów, czyli nie powinno być żadnych kłopotów z czymkolwiek... Dlatego właśnie przy zakupie wybrałem agito.pl... Może to po prostu wina modelu karty, a nie sklepu... Ale dalej zostaje problem, bo karta dalej jest zepsuta. Może zanieś ją do jakiegoś sklepu, gdzie naprawiają kompy i różne podzespoły... I tam powinni Ci powiedzieć w czym dokładnie tkwi problem. Bo jakbyś już widział, to mógłbyś im wysłać tę kartę jeszcze raz, ale z podaną dokładną przyczyną problemu i wtedy byłoby wszystko wiadome. Może oni po prostu nie widzą problemu, mają jakiś złych pracowników, którym nie chce się sprzętu naprawiać... A tak jakby już wiedzieli to może by się podjęli tego... Gdyby nie pomogło, to zostaje Ci zadzwonić z ostatnim ostrzeżeniem. Jak to nie pomoże to po prostu sprawa do sądu, a wygraną masz pewną, bo karta zepsuta jest z ich winy. Osobiście polecałbym Ci, od razu wnieść sprawę do sądu, może rozprawa trochę potrwa, ale masz tą pewność, że wygrasz Cytuj Link to post Share on other sites
ELLIOTT 12 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 1. Madejo mało wiesz na temat ceneo.. Opinie można kupić sobie tz. pakiet pozytywnych opinii ale drążyć tego tematu nie mam zamiaru.. 2. Po co ma nieść do innego sklepu i płacić za ekspertyzę? 3. Jak otrzymał inną kartę do tego używaną czyjąś.. Niech na koszt agito odeśle kartę.. 4.Żeby założyć sprawę musisz mieć odpowiednie pismo i uiścić opłatę, samemu raczej nie ogarniesz wniosku, choć Ciebie nie znam. Cytuj Link to post Share on other sites
vieniek123 18 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 O ile się nie mylę, razem z zakupem karty dostałeś także fakturę, na której jest zapisany numer seryjny. Jeżeli przysłali Ci inną kartę z serwisu, do której nie dołączyli świstka reklamacyjnego (też chyba faktura albo coś w tym stylu co zawiera numer seryjny o ile pamiętam z własnego doświadczenia) to można spokojnie wnioskować o zwrot kosztów. Cytuj Link to post Share on other sites
-AssassiN- 100 Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Jeśli chodzi o to, to po każdej reklamacji i wymianie karty dostawałem nowy świstek z 36MSC gwarancją. Cytuj Link to post Share on other sites
ELLIOTT 12 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 W takim razie zgłoś reklamacje na zasadzie niezgodności towaru z umową. Sklep w przeciągu 14 dni ma dać odpowiedź czy uznaje reklamacje czy, też nie. Najlepiej zadzwoń jutro do nich i rozmawiaj na spokojnie, żeby od ręki wymienili na nowy egzemplarz. Przy wypełnieniu formularza reklamacyjnego zrób jego ksero/kopię.. Cytuj Link to post Share on other sites
-AssassiN- 100 Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Przecież pisałem o tym, że nie mogłem się do nich dodzwonić. Po drugie nikt nie może im nakazać wymiany na nowy egzemplarz bo takie zasady stosuje MSI. Cytuj Link to post Share on other sites
ELLIOTT 12 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Źle to zrozumiałeś jeśli oddasz kartę na zasadzie niezgodności towaru z umową gwarantem jest sklep a nie MSI !. Także jak sklep w terminie nie wyrobi się z odpowiedzią na Twoje żądania, muszą się do tego ustosunkować..! Zrobisz jak uważasz ja już powiedziałem swoje, jak ktoś nie potrafi tego zrozumieć to nawet do sądu nie ma co podchodzić ze sprawą bo wyśmieją.. Radzę trochę poczytać na temat reklamacji na forum prawnym.. 8) Powodzenia. Pozdro 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.