JoJoPieniaczopulos 49 Napisano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2020 Witam. Codziennie czy tam co 2 dni w nocy odpala mi się COMODO z pełnym skanem Usiłuje wyłączyć ale po tych wszystkich aktualizacjach nigdzie nie widzę takiej opcji Ktoś coś? Przy okazji, troche offtop, Wtyczka google translatora do firefoxa nie działa. Też nie mam pomysłu dlaczego. Cytuj Link to post Share on other sites
naekana 41 Napisano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2020 (edytowane) Usiłuje wyłączyć Sprawdź, czy w harmonogramie zadań nie widać tego programu. W pole wyszukiwarki na pasku zadań wpisz "Harmonogram"->klik na "Harmonogram zadań"->klik z lewej na "Biblioteka harmonogramu zadań". Jak znajdziesz zadania odpowiedzialne za skany, PPM i usuń. /E Btw, czy udało się rozwiązać ten problem: http://forum.benchmark.pl/topic/291846-inacessible-boot-device-parali%C5%BC-pracy-pomocy/? Dobrze mi się czytało temat, ale ciekawam zakończenia Edytowane 27 Kwietnia 2020 przez naekana Cytuj Link to post Share on other sites
JoJoPieniaczopulos 49 Napisano 27 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2020 (edytowane) Obszedłem problem z drugiej strony, deszyfrując certyfikaty windowsa i backupując dane oraz na wszelki wypadek certyfikat, który udało się wydłubać Ogólnie gruby temat. Potem dla treningu próbowalismy jeszcze podnieść tę instalację ale coś nie szło i stwierdziłem, że troszke nie mam na to czasu i poleciał format. Sam zawsze powtarzam, że są ludzie robiący backupy i Ci co będą je robić. Sam robiłem backupy a raz mi się zapomniało... Teraz robię podwójny backup zawsze. Co do comodo, nie ma nic takiego w harmonogramie. W konfiguracji Comodo są do wyboru 3 tryby, comodo internet security - aktywny jest comodo proactive security comodo firewall security Żadnych opcji o zaplanowanych okresowych skanach nigdzie nie ma. Żadnych ustawień tyck konfiguracji głebszych też nie ma Edytowane 27 Kwietnia 2020 przez JoJoPieniaczopulos Cytuj Link to post Share on other sites
Fix00ser 477 Napisano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 Wątek dotyczacy konfiguracji Comodo na dedykowanym portalu https://safegroup.pl/thread-9041.html Cytuj Link to post Share on other sites
JoJoPieniaczopulos 49 Napisano 22 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2020 Nie ma tam nic o tym by wyłączyć okresowy skan Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17574 Napisano 22 Maja 2020 Udostępnij Napisano 22 Maja 2020 Tutaj sprawdzałeś? Cytuj Link to post Share on other sites
JoJoPieniaczopulos 49 Napisano 22 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2020 Mam to wyłączone Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17574 Napisano 22 Maja 2020 Udostępnij Napisano 22 Maja 2020 Jak widzisz, mam odznaczone wszystko i nie przeprowadza mi skanu, dopóki sam tego nie zrobię. Nie wiem dlaczego u Ciebie ma to nie działać Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.