Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Laptop popsuty po powrocie z serwisu

laptop uszkodzenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 itcloud

itcloud
  • Dyskutant

  • 158 postów

Napisano 09 luty 2019 - 01:20

Wysłałem jakiś czas temu laptopa do serwisu w innym mieście. Naprawili co mieli naprawić, ale przy okazji zepsuli dysk SSD w laptopie, po prostu jak go odebrałem, laptop nie uruchamiał się, nie było widać dysku, więc tylko ekran biosu w kółko w pętli pokazywał jakieś errory.

 

Odesłałem im, zgłaszając te problemy. Co będzie dalej, jak stwierdzą że przed wysyłką do mnie sprawdzali i wszystko działało? Czy mogę domagać się odszkodowania jakiegoś, co w takim wypadku? Dodam że dysk działał na pewno bo nawet dzwonili do mnie czy mogę podać hasło do bitlockera, którym był zaszyfrowany dysk, powiedziałem że nie, że niech ew. jakiś swój podłączą. Tak więc dysk działał.


  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9517 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 09 luty 2019 - 11:34

Ja ci wierzę , że działał ,ale oni bez sprawdzenia nie muszą...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 itcloud

itcloud
  • Autor tematu
  • Dyskutant

  • 158 postów

Napisano 09 luty 2019 - 12:07

Tzn. oni wiedzą, że działał jak naprawiali co innego, wysłali do mnie, u mnie nie działa nagle dysk ssd, od pierwszego włączenia. Odesłałem więc ponownie i teraz czekanie i nerwówka co będzie dalej.


  • 0

#4 prohans

prohans
  • Pasjonat

  • 877 postów

Napisano 15 luty 2019 - 18:23

A na moje oko przełączyli uefi na legacy ew secure boot włączyli/wyłączyli i już dysku nie widać. Skoro wkładali inny dysk to pierwszy strzał.


  • 0

HP OMEN 15 (2017) i7 7700HQ, 16GB DDR4, GTX 1060 MaxQ 6GB, PX-256M6G+, Micron-1100 512GB;

HP Microserver Gen 8, G1610T, 4GB DDR3, Iridium Pro 240GB, 4x ST1000DM010 RAID5;

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych