Dooku 2 Napisano 8 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 Kupiłem w zeszłym roku SSD Silicone Power 240 GB. Jako drugi SSD (system mam na innym), miałem jakieś problemy z instalacją ale nie pamiętam czy wtedy w Biosie był widoczny. W końcu jednak go zainstalowałem i cieszyłem się kilka miesięcy, aż dzisiaj, po restarcie dysk przestał być widoczny. W biosie też go nie widzi, jednak po jego podpięciu komputer strasznie długo się uruchamia, muli już w momencie gdy pojawia się info o możliwości wejścia do Biosu przez F2, potem mieli przy logo Windowsa. Jak już się windows uruchomi to działa. Bez podpiętego dysku wszystko włącza się szybko. Pytanie czy mogę jeszcze jakoś próbować go uruchomić (problem może leżeć w software, sterownikach?), czy nieść do sklepu na gwarancje. Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 8 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 (edytowane) Daj screena z parametrow SMART z programu CrystalDiskINfo albo HDTune (oczywiscie jak to jeszcze mozliwe i jest widoczny). Edit:mozesz jeszcze sprobowac podmienic kabel SATA albo podpiac dysk do innego zlacza SATA na plycie glownej. Edytowane 8 Lutego 2019 przez sebki1 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4155 Napisano 8 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 Masz jakiś inny PC aby go sprawdzić? takie mulenie, to albo kontroler padł, albo błędy komunikacji, czyli może kabel, port itp. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Dooku 2 Napisano 8 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 (edytowane) Niestety nie jest widoczny, spróbuje zrobić update biosu. Dysk nowy, komputer nie bardzo. Może coś pomoże. Sprawdzałem na innych 100% sprawnych portach. I tak samo wszystko wygląda. Innego pc nie mam. Update biosu nie pomaga. Co mnie dziwi, Windows coś tam widzi w menadżerze urządzeń - Stacje Dysków > Nieznane urządzenie btw. Jeśli nie mam paragonu to mogę ubiegać się o gwarancje? W teorii niby tak, ale w praktyce? Dysk kupiłem w lokalnym sklepie, koło biedronki Edytowane 8 Lutego 2019 przez Dooku Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 8 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 Ten kabel sprawdzales ? Jak nie masz innego to zamien z nagrywarka DVD. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie Dooku 2 Napisano 9 Lutego 2019 Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2019 (edytowane) Jeśli nie mam paragonu to mogę ubiegać się o gwarancje? W teorii niby tak, ale w praktyce? Dysk kupiłem w lokalnym sklepie Dysk przyjęty na gwarancje, ale kupiłem nowy Crucial 500GB - bez najmniejszych problemów zainstalowałem. Mam nadzieje że posłuży, bo jakość zdecydowanie wyższa. Dziękuje jeszcze raz. Edytowane 9 Lutego 2019 przez Dooku Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.