Silintierka 0 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Szanowni Państwo, zwracam się z gorącą prośbą o pomoc w sprawie nowo nabytego monitora firmy Asusa PG279Q, który miał powalać jakością ekranu jak i innymi sprawami. Monitor kosztuje obecnie 3,2k, więc to jest nie mały wydatek. Monitor kupiłem 22 grudnia 2018 roku, stacjonarnie w sklepie nie przez internet. Problem jest taki jak widać na zdjęciach podświetlenie monitora jest tragiczne. Orientujecie się jak mam z tym walczyć czy jak wyśle monitor do serwisu czy monitor nie wróci do mnie w takim samym stanie jakim go wyślę ? ewentualnie wróci z mniejszym przebijaniem koloru, i serwis nie będzie widział problemu co do jakości. Ktoś może już z was przerabiał ten temat był w takiej samej sytuacji jak ja ? Monitor jest produkcji Wrzesień 2018r. Zdjęcia krwawienia poniżej. https://zapodaj.net/08986481ff9e1.jpg.html https://zapodaj.net/50d8c8f220d8c.jpg.html Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Absolutnie oddawaj na gwarancję. Mam pytanie , czy to w jakiś sposób przenosi się na jakość obrazu ? Jeśli nie , to faktycznie mogą nic nie zrobić... Cytuj Link to post Share on other sites
Silintierka 0 Napisano 10 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Tak, przenosi się na jakość obrazu podczas oglądania filmów lub grania w gry które dominują czarnymi kolorami. Co robić w przypadku w którym serwis nie będzie widział problemu ? jak z nimi walczyć ? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Możesz napisać bezpośrednio do Asusa (https://rma.asus-europe.eu/pl) lub zadzwonić i po prostu zapytać. Moim zdaniem muszą to naprawić , więc najpierw się dowiedz , o walce pomyślimy później... Możesz im przesłać te fotografie. Cytuj Link to post Share on other sites
Silintierka 0 Napisano 10 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Możesz napisać bezpośrednio do Asusa (https://rma.asus-europe.eu/pl) lub zadzwonić i po prostu zapytać. Moim zdaniem muszą to naprawić , więc najpierw się dowiedz , o walce pomyślimy później... Możesz im przesłać te fotografie. Pisałem dzisiaj z Asusem bardzo szybko odpisują na wiadomości, Pan z którym pisałem stwierdził, że monitor można tylko zweryfikować u nich na serwisie co do zdjęć nie chciał się wypowiadać, mogą ocenić tylko po podpięcia do monitora filtra, wtedy zweryfikują czy łapie się w "normach". Na dalsze moje dopytywanie czy jest taka możliwość, że mój monitor łapie się w ich normy i nie zrobią z tym nic dostałem odpowiedź następującą, "Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć jednoznacznie." Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Nie zastanawiaj się tylko wysyłaj na gwarancję... Cytuj Link to post Share on other sites
Silintierka 0 Napisano 10 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Lepiej będzie wysłać to przez sklep który mam blisko domu niecały 1km czy wezwać kuriera i bezpośrednio do Asusa ? Cytuj Link to post Share on other sites
czorcik696 39 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Kolega napisał wszystko. Oddawaj na gwarancję, nie ma wyjścia. Nawet jakbyś zamawiał przez neta to za wiele czasu już minęło od zakupu. Swoją drogą monitory zawsze polecam zamawiać przez stronę z ew. odbiorem w sklepie. No i sprawdzać bo wciskają buble z BLB, albo outlet. Lepiej będzie wysłać to przez sklep który mam blisko domu niecały 1km czy wezwać kuriera i bezpośrednio do Asusa ? Przeczytaj warunki gwarancji czy masz door to door, bo sklep ma określony czas na odesłanie do producenta, potem producent na naprawę. Polecam wysłać bezpośrednio do ASUSa bo przez sklep czasem może to trwać ponad miesiąc. Wiem z własnego doświadczenia Cytuj Link to post Share on other sites
isbazaj 2847 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Ja swego czasu wymieniłem kilka sztuk, totalna tragedia. Pozbyłem się kupiłem della Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Jak jest gwarancja sprzedawcy , to asus może nie przyjąć. Może lepiej pokonać ten 1km i się dowiedzieć...? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Silintierka 0 Napisano 11 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 Jutro po godzinie 19 będę w sklepie i napisze jak się potoczyła sprawa. Możecie mi doradzić co mam wpisać dokładnie w powód reklamacji ? nie chce tego opisać prostym językiem. Cytuj Link to post Share on other sites
iamnotreal 193 Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 Napisz jak umiesz, to nie ty masz być ekspertem. Ale nie spodziewałabym się zbyt wiele, to bardzo powszechny problem z IPSami Asusa. TNki mają spoko, ale praktycznie każdy panel IPS od Asusa jaki widziałam na oczy miał poważny problem z backlight bleed, już Acer/AOC radzi sobie lepiej, Dell to już w ogóle. Pewnie ci wymienią, dla świętego spokoju, ale następny, który dostaniesz nie będzie dużo lepszy. Cytuj Link to post Share on other sites
serafin1 125 Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 (edytowane) Odpuść sobie model Della S2716DG mają słynny fatalny problem z bandingiem (zjawisko degradacji przejść tonalnych) Mniej więcej tak to wyglądahttp://s6.ifotos.pl/img/IMG0119jp_qenpnqn.jpg i ogólnie dupiaste kolory, jak to w TNce. Powodzenia w szukaniu dobrego IPSka albo VA Edytowane 11 Stycznia 2019 przez serafin1 Cytuj Link to post Share on other sites
Silintierka 0 Napisano 14 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 (edytowane) Oddałem Monitor na zasadzie bezpiecznego zakupu w RTV Euro Agd, powiedziałem że nie korzystałem z niego tylko, że stał i był nie udanym prezentem. Miałem 30 dni na zwrot. Edytowane 14 Stycznia 2019 przez Silintierka Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.