Warren1987 670 Napisano 6 Października 2018 Udostępnij Napisano 6 Października 2018 (edytowane) Cześć! Panowie mam dosyć dziwny problem z routerem TP Link TL-WR841N. Router samoistnie zmienia ustawienia DNSów, przez co nie mogę wejść na pewną pulę stron typu Onet, OLX czy Google. Problem pojawił się jakiś czas temu dwa razy, zgłoszone zostało do dostawcy który sugerował że sam sobie pozmieniałem DNSy. Zostały przywrócone prawidłowe DNSy googlowskie, zapisane ustawienia routera i wszystko działało cacy. Niestety mija kilka miesięcy i problem wraca. Internet potrafi się na chwilę rozłączyć i DNSy są pozmieniane na jakieś 199. itp. Mój komputer jest czysty, z WIFI korzystają 3 telefony i jeden laptop również bez wirusów. Czy ktoś może mi powiedzieć co stoi za owym problemem? Czy ten router jest jakiś trefny? Zainfekowany? Czy powinienem to zgłosić dostawcy i żądać zmiany sprzętu? Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc. Edytowane 6 Października 2018 przez Warren1987 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 6 Października 2018 Udostępnij Napisano 6 Października 2018 A może pozostali użytkownicy coś mieszają ? Cytuj Link to post Share on other sites
pawluto 202 Napisano 6 Października 2018 Udostępnij Napisano 6 Października 2018 Problem z dns i TP link był kiedyś poruszany. Zainfekowany albo komp albo router - nie pamiętam ale była głośna akcja w necie że routery TP link są słabo zabezpieczone. Stawiam na zainfekowany router. Jest w necie info jak to naprawić - wymiana oprogramowania. Cytuj Link to post Share on other sites
Warren1987 670 Napisano 9 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2018 Panowie przeskanowany mój komputer, laptop i pozostałe urządzenia mobilne. Wszystko aktualnie czyste. Problem pozostał nadal. Dziś podczas partyjki w BF1, router utracił połączenie, odzyskał i ustawił inne DNSy. Jak rozpoznać czy router jest zainfekowany? Oprogramowanie z tego co sprawdzałem jest najnowsze ale do polskiej wersji urządzenia. Jest nowsze ale w wersji angielskiej i ewentualna aktualizacja chyba pozostaje w gestii ISP skoro urządzenie należy do nich. Pozostaje mi chyba tylko zgłosić problem i czekać na reakcję dostawcy Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.