Witam wszystkich forumowiczów!
Jako iż na forum jestem nowy w temacie modding-u rozpocznę od prezentacji swojej osoby . Mam na imię Tomasz, mam 26 lat i pochodzę z małej miejscowości Motkowice. Od dwóch lat moim marzeniem było zbudowanie fajnie i schludnie zbudowanego stanowiska pracy oraz peceta do gier i programów typu Cad.
Pierwszą konfiguracją jaką udało mi się złożyć 11 lat temu była:
Procesor: AMD Athlon 64 X2 5200+ AM2 2,7GHz
Płyta główna: Gigabyte GA-M61PME-S2
Ram: Kingston KVR800D2N5K2/4G +Goodram GR800D264L6/1G
Grafika: NVIDIA GeForce 9800 GT
Dysk: Hitachi HDT725050VLA360 500GB
Zasilacz: Chieftec GPS-500AB-A (jest do dziś)
Obudowa: pierwsza obudowa no-name z 1998r.
Dwa lata temu postanowiłem zmienić barwy i drużynę . Wtedy rozpocząłem pierwsze próby przeróbek obudowy z marnym rezultatem, ponieważ buda jaką miałem nie dawała żadnych możliwości.
Postanowiłem złożyć nowy pecet gdy pojawiła się 6 generacja Intela. Więc w lutym 2015 roku dokonałem zakupu następującego sprzętu:) :
Procesor: Intel core i5 6600k
Chłodzenie: SPC Fera 2
Płyta główna: ASUS Z170M-PLUS
Ram: : Kingston HyperX FURY 8GB DDR4 2133MHz CL14(1x8GB)
Goodram 4GB DDR4 2133MHz CL15
Dysk: Seagate ST1000DM003-1CH162 1 TB (niespodzianka od znajomego)
Zasilacz: Chieftec GPS-500AB-A (z poprzedniej komfiguracji)
Komputer złożony owego czasu nie posiadał karty graficznej z najprostszej przyczyny - braku kasy. Pracowałem na stażu ( studia + zakup nowego auta ) .
Plany na mój projekt:
Zakupić obudowy: Be Quiet Dark Base PRO 900, na którą chorowałem odkąd się ukazała na rynku. Więc zacząłem zbierać fundusze i po około półtorej roku jest :
Obudowa: Be Quiet Dark Base PRO 900 silver.
Upłynęło tyle czasu , ponieważ miałem inne nieprzewidziane wydatki oraz brak czasu na szukanie okazji. A trafiłem na nią na OLX za 750zł z pobraniem. Nówka sztuka nawet z pudełka nie wyciągana:D