Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam posiadam ofertę Orange 'orange funbox' wykupione mam 80mb/s gdy podpisywałem umowe technik przyjechał zobaczyć czy linia na mojej ulicy da rade chociaż połowę, dała ok. 41mb/s teraz czyli jakos po półtora roku szybkosc jest 29mb/s co mogę zrobić w takiej sytuacji ?

Link to post
Share on other sites

Nic ,bo prędkość mieści się w "widełkach". Możesz natomiast skontaktować się z dostawcą i kulturalnie porozmawiać. Powinni ci przekazać ,z jaką prędkością do ciebie wysyłają a ty im powiesz jaką dostajesz. Może spróbują pomóc...Nie wiem,może ja mam farta w kontaktach z Orange,ale już kilka razy sprawnie i szybko mi pomogli.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...