jerzuXXX 0 Napisano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 (edytowane) Nie sądziłem, że zadam kiedyś tak "laickie" pytanie, ale skończyły mi się pomysły, co może być nie tak. Otóż prędkość ściągania danych sama z siebie okropnie zwolniła. Przy czym pozostałe parametry, jak ping i upload są ok. To jest po kablu. Czasami zaskakuje i jest dobrze, ale przez większość czasu jest tak jak poniżej: http://i.imgur.com/Im6bffe.jpg Test uruchomiony sekundę później na innym komputerze wskazuje wszystko ok z siecią / routerem http://i.imgur.com/ifVl5I5.jpg Co zrobiłem na kompie: przeinstalowałem sterowniki od karty sieciowej (sieciówka w płycie asus p5qpro) zmieniłem kabel do routera podłączyłem kartę sieciową wifi na usb Przeskanowałem avastem, macaffe i Malwarebytesem Oprócz formatu nie przychodzi mi nic innego do głowy. Edytowane 1 Czerwca 2017 przez jerzuXXX Link to post Share on other sites
jakub1t 1667 Napisano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Ja miałem tak za czasu internetu z play , download 1 upload 10 . Ale na szczęście te czasy już minęły . Jedynie co mogę zasugerować to dołożyć sieciówkę na pci lub usb wifi i spróbować . Link to post Share on other sites
kubek477 1 Napisano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 może problem po stronie dostawcy Link to post Share on other sites
jerzuXXX 0 Napisano 3 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Ja miałem tak za czasu internetu z play , download 1 upload 10 . Ale na szczęście te czasy już minęły . Jedynie co mogę zasugerować to dołożyć sieciówkę na pci lub usb wifi i spróbować . niestety już to zrobiłem został chyba format tylko... Link to post Share on other sites
jakub1t 1667 Napisano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 niestety już to zrobiłem został chyba format tylko... Zrób sobie drugą partycję i postaw drugi system na próbę . Link to post Share on other sites
ALF 28955 Napisano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Podstawowa rzecz to czy masz w systemie firewall? jeśli tak to go wyłącz. Link to post Share on other sites
Rozwiązanie jerzuXXX 0 Napisano 3 Czerwca 2017 Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Problem rozwiązany, wątek można zamknąć. Dla potomności, gdzie leżał problem: złe ustawienie przepustowości na karcie sieciowej. Było na automatycznie (i dlatego raz działało dobrze a raz źle), a powinien być pełen dupleks 100MB/s Link to post Share on other sites
Recommended Posts