Skocz do zawartości

słuchawki outdoor/indoor(PS4) ~600zł


Recommended Posts

Witam

 

 Na początku informuję: Jestem zielony w temacie ( tak czytalem wszystkie możliwe tematy na temat słuchawek zawarte na tym forum).

 

teraz na temat:

 

Szukam słuchawek nausznych niekoniecznie przewodowych, które wpasują się w moje zapotrzebowania - transport do pracy komunikacją miejską , a w domku do PS4. Muzyka jakiej słucham jest wszelaka.

 

źródłem dźwięku bedzie smartphone.

 

Wywnioskowałem, że wpasować się w moje wymagania mogą

Audio-Technica ATH-M40X

 

budżet max 600zł

 

 

Z góry dziękuję za wyrozumiałość i udzieloną pomoc !

 

Piona !

Link to post
Share on other sites

poczytaj jeszcze o focal listen ponoś fajne słuchawki bywają ostatnio na morele często w promo za około 600zl

 

 

właśnie nad nimi również się zastanawiałem. Sęk w tym, że nie chce czekać na promke :)

 

dziękuje za radę !

poczytaj jeszcze o focal listen ponoś fajne słuchawki bywają ostatnio na morele często w promo za około 600zl

 

a coś z AKG bo jestem jakoś dobrze nastawiony do tej marki

właśnie nad nimi również się zastanawiałem. Sęk w tym, że nie chce czekać na promke :)

 

dziękuje za radę !

 

a coś z AKG bo jestem jakoś dobrze nastawiony do tej marki

Jeszcze jedna sprawa:

 

Jak zapatrujecie się na zakup sprzętu użwanego ?

 

http://allegro.pl/sluchawki-focal-listen-i6724280306.html#thumb/2

 

widzieliście kiedyś podróby takiego sprzętu ?

Link to post
Share on other sites

Podrób Focali Listen praktycznie nie ma, poza tym to dość świeże słuchawki. Najczęściej spotykane są podróbki tych najbardziej popularnych słuchawek, czyli np. Beatsów.

Co do używek, to sporo ich miałem i nie widzę w tym żadnego problemu.

Link to post
Share on other sites

K550 na podróże raczej nie polecam. Słabo trzymają się czajnika a i kabel dlugawy jak żyłka na ryby.