Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

SSD GOODRAM iridium pro 240 gb benchmark

ssd goodram iridium pro 240 gb

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 przemas113

przemas113
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 30 grudzień 2016 - 18:21

Witam, dzisiaj zakupiłem dysk SSD GOODRAM iridium pro 240 gb. Zainstalowałem na nim system windows 10 x64 i podczas testów (na początku wykresu) ma niestabilną prędkość transferów tak jak widać na obrazku:
17nxd8s4jnph.png
 

Za każdym razem jest to samo (na początku testu ,,krzaczkuje" się wykres, z dysku nic nie korzysta podczas testów). Zainstalowane są wszystkie najnowsze sterowniki, BIOS jest zainstalowany najnowszy możliwy.

 

 

Podczas testów pustego dysku (windows był zainstalowany na HDD,a ten był bez danych) wykres wyglądał idealnie:

kd5npy.jpg

 

 

Czy to jest normalna praca tego dysku? Ma ktoś może taki sam?
 


 
specyfikacja komputera:

 

Procesor Intel Core i5-6500, 3.2GHz, 6MB, BOX (BX80662I56500)

Karta graficzna MSI Radeon RX 470 GAMING X 8GB GDDR5 (256 Bit) 2xHDMI, 2xDP, DVI, BOX (RX 470 GAMING X 8G)
 
Pamięć Patriot Viper 4, DDR4, 8GB(2x4GB), 2400MHz (PV48G240C5K)
 
Zasilacz SilentiumPC Supremo M2 Gold 550W (SPC140)
 
Płyta główna MSI B150M PRO-VDH, B150, DDR4, SATA3, USB 3.1, mATX (B150M PRO-VDH)1
 
Dysk Western Digital Caviar Blue, 3.5\'\', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 64MB cache (WD10EZEX)

Użytkownik przemas113 edytował ten post 30 grudzień 2016 - 18:32

  • 0

#2 rolandwally83

rolandwally83
  • BAKROL

  • 2044 postów
  • GG:6532489
  • Miejscowość:Bielawa
  • 3DMark 06:13555

Napisano 30 grudzień 2016 - 18:34

Pusty dysk brak danych. Tak ma być każdy test na necie jest robiony na pustym dysku. Wydajność masz OK


  • 0

#3 przemas113

przemas113
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 30 grudzień 2016 - 20:04

Ok, dzięki. A wie ktoś może dlaczego podczas uruchamiania programu SMART_GOODRAM wyskakuje taki błąd? Jest napisane żeby zobaczyć w logach, ale nie zauważyłem żeby tworzył jakiś plik z logami..

 

978wdti8oggh.png


  • 0

#4 kokosnh

kokosnh
  • Maniak

  • 12025 postów
  • 3DMark 06:24404

Napisano 30 grudzień 2016 - 21:03

How to Check the Application Event Log for Errors (link)
 

Topic Last Modified: 2005-05-09

This topic explains how to check the Application Event Log for errors after restoring data from backup.

Procedure
 
 
To check the application event log for errors
 
  1. Open Event Viewer: Click Start, point to All Programs, point to Administrative Tools, and then click Event Viewer.

  2. In Event Viewer, in the console tree, click Application. In the details pane, make sure that there are no errors reported in the application event log that indicate the restore was unsuccessful.

  3. If you notice any events that disclose an error, double-click the event to open the Event Properties, and then read the description of the event.

  4. Research and resolve errors or inconsistencies as soon as possible. For more information about the error, click the URL in the Descriptionbox, or search for relevant articles in the Microsoft Knowledge Base (http://go.microsoft....k/?LinkId=18175).

  5. After you have checked for errors, close Event Viewer.


  • 0

Spoiler

#5 przemas113

przemas113
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 31 grudzień 2016 - 03:05

Dzięki, znalazłem to, wyskoczyło mi coś takiego: 

u38r2z65s4lm.png

Wie ktoś o co może tutaj chodzić?


  • 0

#6 kokosnh

kokosnh
  • Maniak

  • 12025 postów
  • 3DMark 06:24404

Napisano 31 grudzień 2016 - 12:21

patrz punkt 4 


  • 0

Spoiler

#7 przemas113

przemas113
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 31 grudzień 2016 - 14:51

Niestety w pomocy online nic nie ma, google też nic nie mówi. Reinstalowałem system i nadal jest ten sam błąd. Domyślam się że coś z c++
  • 0

#8 Atak Snajpera

Atak Snajpera
  • Dyskutant

  • 169 postów

Napisano 31 grudzień 2016 - 15:30

Aplikacja ma buga a konkretnie w smart.cpp. Wyślij co trzeba goodramowi to pewnie ichni programista to naprawi.

Jeśli chcesz sprawdzić swój SSD w praktycznym teście odczytu plików to zapraszam tu
http://forum.pclab.p...d-Speed-Tester/


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ssd, goodram, iridium, pro, 240, gb

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych