Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Microsoft Excel, a LibreOffice Calc

Microsoft Excel LibreOffice calc arkusz kalkulacyjny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomektg

tomektg
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 01 kwiecień 2016 - 22:17

Witam,

 

chciałbym się dowiedzieć czy w tworząc formuły w Calc (LibreOffice) są różnice w porównaniu z Excelem?

Ostatnio dużo pozytywów zbiera pakiet LibreOffice, na dodatek jest za darmo. Bardzo dużo korzystam z Excela i zastanawiam się nad przejściem na Calc, jednakże boje się żeby nie było za dużych różnic w formułach. Bo wtedy jest tu duże utrudnienie w pracy.

 

bardzo wiele formuł tworzę w Excelu poprzez wpisywanie z ręki, a nawet jak nie pamiętam całości to Excel po wpisaniu początku (np. =wyszukaj.p ) sam podpowiada różne możliwości.

 

Chce wiedzieć czy są znaczne różnice pomiędzy tymi aplikacjami podczas tworzenia formuł.


  • 0

#2 worm

worm
  • π

  • 11202 postów

Napisano 06 kwiecień 2016 - 06:50

Nie wiem czy Ci to w czymś pomoże, ale tutaj jest małe zestawienie.


  • 1

Moderator / Ekspert działów: Kącik retro komputerów / Pełne zestawienie Ekspertów


#3 tomektg

tomektg
  • Autor tematu
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 07 kwiecień 2016 - 10:18

Dzięki, fajne porównanie. 

Najbardziej mi zależy na porównaniu formuł. Czy w obu programach są takie same, czy różne. Np w Google docs, sa inne niż w Excelu, ale bardzo podobne.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Microsoft, Excel, LibreOffice, calc, arkusz kalkulacyjny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych