Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Pomoc - morele.net

reklamacja pomoc

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sison

Sison
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 07 październik 2014 - 12:20

Witam.

 

Ponad miesiąc temu znalazłem na tym forum temat z konfiguracją komputera i zakupu dokonałem w morele.net.

 

Pech chciał, że moja karta graficzna Raden R9 280 okazała się wadliwa.

 

Odesłałem Towar na podany adres przez morele.net z stosownym pismem.I tutaj zaczynają się problemy.

 

Jako konsument mam prawo do wyboru czy chce skrzoystać z gwarancji czy z tytułu nizgodności towaru z umową.  Gdy nie otrzymałem po 3 tygodniach (mają 2 na odpowiedz), żadnej ifnromacji napiasłęm do nich. Morele zinterpretowało sobie, bo tak im wygodnie, że towar chce reklamować z tytułu gwarancji i towar wyslali do producenta, a ten ma miesiąc na odpowiedz od momentu otrzymania towaru...

Pierwsze moje pytanie na jakiej podstawie stwierdzili, że chce reklamowac produkt z tytulu gwarancji zostalo bez echa, na drugie odpisali po kilku dniach (dzisiaj i tutaj moje zaskoczenie!

 

Że towar został zakupiony na firmę i ze nie moge reklamwoac z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.

 

Absurd i kpina. W danych wpisalem jedynie adres firmowy. NIPu nie podalem, a w emailu od nich potwierdzajacym zamowienie jasno stoi "Dane do rachunku Typ rachunku: paragon(osoba fizyczna)".

 

Chce się teraz skontaktować z UOKiK 

 

Jakie mam jeszce inne pole manewru? 

 

Dla mnie zachowanie firmy jest tragiczne i chamskie. Nie po to kupiłem kartę za ponad 1000zł, żeby mieć z tego tytułu nieprzyjemności. 

 

Pozdrawiam

Michał


  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10542 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 07 październik 2014 - 13:01

Czy w piśmie do nich napisałeś,że chcesz skorzystać z "niezgodności towaru z umową"?


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 philips

philips
  • Entuzjasta

  • 677 postów

Napisano 07 październik 2014 - 13:15

"...Należy też podkreślić, iż nie ma domniemania, iż kupujący składa reklamację na podstawie gwarancji. Już szybciej można uznać, iż takie domniemanie istnieje co do reklamacji z tytułu nizgodności towaru z umową. Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową istnieje zawsze a odpowiedzialność gwarancyjna tylko na zasadzie wyjątku. Dlatego bardziej uzasadnionym stanowiskiem jest takie, że jeśli kupujący nie wskazał podstawy reklamacji, to należy przyjąć, iż złozył ją z tytułu niezgodności towaru z umową, o ile oczywiscie składa ją bezpośrednio do sprzedawcy."

 

Karol Fiedoruk
Prawnik - konsultant
Konsumenckie Centrum E-porad
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich


  • 0

#4 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10542 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 07 październik 2014 - 14:07

http://www.morele.net/pokaz_pomoc/1/

Jeśli Sison postąpił tak jak w regulaminie to rozumiem pretensje.No i małe wyjaśnienie.Ja nikogo nie bronię tylko my jako kupcy internetowi często nabywamy coś na zasadzie "klik","klik" i poszło.Ja już się na tym przejechałem kiedyś i teraz jeśli coś kupuję to najpierw poświęcam 15 minut na zapoznanie się z regulaminem sklepu.....Czy wysyłałeś na ten adres: Morele.net - Zwroty, ul. Fabryczna 20a 31-553 Kraków ? Jeżeli dokładnie na ten adres wysłałeś to masz rację i walcz..Jeśli możesz informuj co się dzieje.

Powodzenia


Użytkownik jarrino edytował ten post 07 październik 2014 - 14:16

  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#5 gohan10

gohan10
  • Gaduła

  • 380 postów

Napisano 07 październik 2014 - 21:49

http://forum.pclab.p...46-Pech-z-R290/

 

http://di.com.pl/new...reklamacji.html

 

http://www.wykop.pl/...owy-morele-net/

 

w którymś linku była podobna sytuacja, skończyło się u rzecznika praw konsumenta

 

widocznie mało im kar, brak słów na ten pseudo sklep


  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych