Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Banding i Cluding.... czyli jak LG nie chce realizować gwarancji.....

47la660s-za

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
186 odpowiedzi w tym temacie

#1 ratmed0000

ratmed0000
  • Gaduła

  • 477 postów

Napisano 29 maj 2014 - 12:12

Witam redakcję oraz czaterów.... od jakiegoś czasu ok 1 tyg walczę z 

LG o realizacji gwarancji na Banding i Cluding w modelu 47la660s..... ehhh... powiem wam nigdy się nie spotkałem z taką ignorancją firmy i obojętnością .

 

Banding i Cluding to cecha ledów to wiem ale nie musza wystapić dane zjawiska żaden z konsultantów nie potrafi jasno sprecyzować czy wszystki LED TV LG mają w.w zjawiska jeden z nich powiedział że wszystkie:) drugi zaś mówił iż dane zjawisko może ale nie musi wystąpić i to zależne jest od matrycy diody led i innych podzespołów. Sami nie wiedzą co mówią, ze swojego doświadczenia wiem iż w moim innym produkcie LG z podświetleniem led  obraz jest ok,a nawet super a w tym tv no widać banding na kazdym kroku ale LG twierdzi iż telewizor jest sprawny.

 

Najlepsze w historii jest to iż telewizor nie widział serwisu i serwisanta a pan z działu reklamacji uznał iz telewizor jest ok,sugerując się jedynie moim opisem. Wiec LG uznało mnie jako wiarogodnego specjaliste w dziedzinie elektroniki i rtv. Spychologia jaka panuje na infolinii jest zatrważająca ma pan problem napisz pan reklamacje i tyle.... jak wyglądają wasze przygody w tym temacie????? czy LG wymieniało wam matryce części ?????

 

Prośba do redakcji też o małą pomoc i porady jak wy widzicie tą sprawę....

 

pozdrawiam. D.

 


  • 0

#2 gtr76

gtr76
  • Donosiciel

  • 3701 postów

Napisano 29 maj 2014 - 12:26

To powinien zobaczyć serwis jeżeli jest coś nie tak- do skutku.


  • 0

#3 ehhhm

ehhhm
  • If you're gonna scream. Scream with me

  • 785 postów

Napisano 29 maj 2014 - 13:02

Cluding czy clouding?


  • 0

#4 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 477 postów

Napisano 29 maj 2014 - 13:04

To powinien zobaczyć serwis jeżeli jest coś nie tak- do skutku.

Dostałem odpowiedź serwis przyjedzie ale....pani z infolinii powiedziała: 

Konsultantka LG Uzyska Pan tę samą informację, którą otrzymał Pan wielokrotnie przez chat, infolinię I mailowo - bezpośrednio od serwisanta. Z naszych rozmów wynika, że takiego rozwoju sprawy Pan oczekuje.RNE140529004763  - to jest numer zgłoszenia. Serwis skontaktuje się telefonicznie ustalając datę wizyty. Czy ma Pan dodatkowe pytania? -Małgorzata B.

 

Moje zdanie:

Wizyta serwisowa która ma się odbyć będzie jedynie formalnością i jedynie podrzyma decyzje działu reklamacji i nie będzie rzetelna, serwis LG będzie podtrzymywał swoje stanowisko, aby pozbyć się sprzeciwu konsumenta iż wydano decyzję bez badania sprzętu. Tak twierdzi konsultantka LG po co dawać złudzenia na uczciwość i rzetelność Państwa działań


Cluding czy clouding?

Mały błąd.


  • 0

#5 gtr76

gtr76
  • Donosiciel

  • 3701 postów

Napisano 29 maj 2014 - 13:05

Na początku bym z nimi nie wojował, dopiero po wizycie, jeżeli faktycznie podtrzymają swoje "stanowisko".


  • 0

#6 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 477 postów

Napisano 29 maj 2014 - 13:12

Skoro już oni wydali oponie a serwisant potwierdzi to tak LG twierdzi.


  • 0

#7 gtr76

gtr76
  • Donosiciel

  • 3701 postów

Napisano 29 maj 2014 - 13:18

Ale jak koleś z serwisu będzie u Ciebie to też inaczej, nie daj się.

Może ktoś bardziej obeznany w takich problemach zajrzy do tematu.


  • 2

#8 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 477 postów

Napisano 05 czerwiec 2014 - 08:54

Witam , macie jakieś nowe porady w moim temacie....??? ja nadal czekam na wizytę serwisanta i nic..... czekam nie maja terminów wolnych ..... czy mają aż tyle felernych telewizorów LG?????!!!???


Jestem po wizycie technika LG, stanowisko jakie mi przedstawił jest następujące: zjawisko bandingu i nierównomiernego podświetlenia mogą nie wystąpić nawet mając dwa takie same modele tv jeden może mieć inna matryce i podzespoły i nie będzie miał danych wad,ale wg LG  są to zjawiska w normie choć serwisant nie znał norm???!!! jakie określają iż są w normie.

Więc dany telewizor mógłbym mieć sprawny bez danych cech ale cóż walczymy dalej....


  • 0

#9 bossk

bossk
  • nadworny cyrulik

  • 2430 postów
  • Miejscowość:Trójmiasto

Napisano 05 czerwiec 2014 - 10:39

a mi wlasnie wczoraj ten sam model, tyle ze 42 cale padl - nie wlacza sie i tyle, bede mial troche czasu to podjade do sklepu i zglosze reklamacje


  • 0

#10 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 477 postów

Napisano 05 czerwiec 2014 - 13:10

Zadałem dziś ciekawe pytanie zagadkę serwisowi LG i konsultantom LG....

 

Dział reklamacji twierdzi po wizycie serwisu i tak jak wcześniej iż są to zjawiska w normie,zadałem pytanie w jakiej normie w jaki sposób jest to oceniane,testowane???? 

 

Był serwisant i zapuścił z pendrive jakieś 2 filmiki i 2 zdjęcia i powiedział iż są to obrazy testowe kto je wybrał nie wiem???? on twierdzi iż LG na tych obrazach słabo widoczny banding pewnie dlatego wybrano takie filmy mało dynamiczne albo takie tła .Pytanie co one mają udowodnić???? Serwisant stwierdził iż są one w normie pytanie jakiej???? nikt nie wie???? technik odsyła mnie do infolinii LG ,LG do technika,ten twierdzi iż ma wytyczne ale nie udostępni mi i musi skontaktować się z biurem. Normy.... nadal nie wiem co dyskfalifikuję lub co pozwala wysłać telewizor do reklamacji na daną chwile normy TO widzi mi się technika tyle w tym temacie ....chore na maxa.

 

No serwisant stwierdził iż są pasy  i je widzi ale są w normie:)?????!!!!


a mi wlasnie wczoraj ten sam model, tyle ze 42 cale padl - nie wlacza sie i tyle, bede mial troche czasu to podjade do sklepu i zglosze reklamacje

Serwisanta miałem spoko nawet pożartowaliśmy trochę :) może tv w domu ci naprawią mówił że teraz nawet matryce do 55cali w domu wymieniają :) napisz potem co padło....


Użytkownik ratmed0000 edytował ten post 05 czerwiec 2014 - 13:09

  • 0

#11 Szarik

Szarik
  • Miłośnik kiełbasy podwawelskiej

  • 1883 postów
  • Miejscowość:Fabryka Samochodów Osobowych Warszawa Żerań

Napisano 05 czerwiec 2014 - 13:51

Banding u LG to norma, w jednym większy w drugim mniejszy acz prawie każdy model nawet topowy go ma (i nie chodzi tutaj wcale o technologie). Bardzo ciężko jest to reklamować nawet u konkurencji, obie wady muszą być naprawdę w masakrycznym stopniu jak tu. W moim LM również występuje acz znośny (że tak powiem). Wrzuć zdjęcia na forum bandingu i cloudingu w twoim tv (ciekaw jestem).


  • 0

Spoiler

#12 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 477 postów

Napisano 06 czerwiec 2014 - 13:59

Chyba nie każdy stałem przed moim 47la660s i innym w sklepie rtv i niestety w moim jest to widoczne, postaram się dziś zrobić muszę pożyczyć dobry aparat... wiec rzecz ujmując może ale nie musi wystąpić. Serwisant mówił iż mogą się różnić  modelami matryc i w jednym zobaczymy a w drugim nie.... wiec dany model tv może mieć różne matryce.


LG nadal milczy nie chce niczego tłumaczyć....serwisant też miał mi udostępnić normy i nic !? chyba jednak nie mają żadnych norm...


A dziś powstał nowy problem pilot magic działa nie działa + zawieszający się smart tv

 


  • 0

#13 madseason

madseason
  • Dyskutant

  • 173 postów

Napisano 06 czerwiec 2014 - 15:23

Co za dziadostwo.. Nie dość, że uruchamia się bardzo długo jak na TV. U mnie (Sony w8) po 3 sec jest sygnał z HDMI, TV itp, a Smart załącza się po 20-30 sek od czasu uruchomienia TV, wczesniej przy próbie uruchomienia smart wyświetla tylko informację (proszę czekać).

 

Oddaj na gwarację, tym razem nie mogą Ci nie uznać.


  • 1

#14 wirher

wirher
  • Subiektywnie obiektywny

  • 395 postów

Napisano 06 czerwiec 2014 - 15:48

Ogólnie ten smart TV w LG to jakaś porażka. YouTube z wifi nie da się oglądać, bo ma strasznie wolny moduł, a apki ładują się wieczność.


  • 0

#15 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 477 postów

Napisano 06 czerwiec 2014 - 16:13

Nadal zapytuję się o normy itd kolejny konsultant mówi iż norm nie mają i nie ma mi co przesłać, zapytałem czy może mi udostępnić materiały testowe którymi  technik testował mój tv;

Odp była taka iż materiałów takich nie ma.

Czym testował technik mój tv?! już mówię wybrał z pendrive zwiastun robin hood dość ciemny obraz, i jakieś dwa tła nieruchome. Dokładnie wiemy iż banding widoczny jest na jasnych scenach niebo ,trawa, szare tła, szybkie przejścia kamery

 

Więc skoro nie ma wytycznych, a obrazy testowe on sam wybrał . Oni oceniają na własne subiektywne odczucie , nie mają żadnych porównań i odnośników co dyskwalifikuję i co kwalifikuje udzielania napraw?! LG robi się coraz bardziej śmieszne.


Co do reklamacji pilota i smart tv to też nie łatwo zgłosić reklamacje, zamiast przyjąć reklamacje to pani ma setki pytań typu a baterie pan zmienił,po miesiącu?????i kolejne robienie z kogoś debila już wcześniej informowałem iż smart tv zawiesza się ,to dostałem informacje aby czekać na aktualizację która usprawni działanie tego dziadostwa i koniec naprawy?! ale nadal walczę!!!!


Użytkownik ratmed0000 edytował ten post 06 czerwiec 2014 - 16:15

  • 0

#16 davidoff

davidoff
  • Zapaleniec

  • 1198 postów

Napisano 06 czerwiec 2014 - 16:58

eee tam opowiadasz po co Ci było tyle bajerów ja kupiłem LG 42LN5406 za 1359zł  bez 3D i SMARTA i wszystko działa w nim sprawdzałem jak świeci w ciemności na rogach widać że jaśniej ale tak nie ma się czego czepić moim zdaniem wydawanie na telewizor klasy LCD więcej jak 1500zł nie ma sensu bo dopiero te prawdziwe LCD zaczyna się ok 4000zł z matrycą 100Hz tą prawdziwą a nie jakieś cyfrowe 400Hz....

 

zobaczyłem co to za model masz a więc tak matryca jest dalej 50Hz przyśpieszenie cyfrowe 400Hz a reszta podzespołów :Mediatek 5398 CPU ARM Cortex A9 1GHz Dual Core (Mediatek), RAM 1.25 GB

 

Jak widzisz nie ma co przepłacać za TV albo jak już płacić to 4000zł za TV a nie półśrodek pewnie dałeś coś koło 2500zł za niego czyli 2 x tyle co ja i jestem ciekaw jakbyśmy ustawili jeden obok drugiego na którym lepiej widać obraz......

 

jakby co najlepsza strona o TV tam jest dosłownie wszystko! jedyny minus to po rosyjsku :P masz tam tabelke LG TVs 2013

http://forum.setcomb...а-част-6-a.html

 

Najlepsi są sprzedawcy wciskający kity że jak telewizor ma 3d to ma matryce 100hz.......................


Użytkownik davidoff edytował ten post 06 czerwiec 2014 - 17:01

  • 0

Spoiler

#17 R2rrO

R2rrO
  • Bywalec

  • 116 postów

Napisano 07 czerwiec 2014 - 00:22

Czy pisałeś do Rzecznika Praw Konsumenta? Opisz im całą sprawę, oni pomogą wystosować odpowiednie pismo, doradzić co w takiej sytuacji zrobić...
Nagłośnij możliwie jak najbardziej Twoje problemy z TV i poczynania LG - niech mają stosowna reklamę, na jaka zasłużyli :) Wady, mogą się pojawić w kazdym produkowanym sprzęcie, to właśnie zachowanie serwisu i pomocy technicznej ze strony danej marki / producenta, decyduje o jakości i pozycji danej marki:)


  • 1

#18 Klikacz

Klikacz
  • 2/10

  • 2718 postów
  • 3DMark 06:-2

Napisano 07 czerwiec 2014 - 00:52

Walcz do końca. Jak nie dasz rady bezpośrednio u LG to pisz (jak na napisał kolega wyżej) do Rzecznika (Ochrony) Praw Konsumenta śmiało. W serwisie chcą Cię po prostu jak na moje oko zbyć, żeby mieli od Ciebie spokój, a Ty męcz się na własną rękę.

 

Trzymam kciuki i na bieżąco obserwuję temat :P


  • 1

#19 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 477 postów

Napisano 07 czerwiec 2014 - 07:24

No walczę ,dlatego ten wątek na forum im więcej piszemy o tym głośniej,może pomogę też innym walczyć z taką firmą , niedługo wstawię zdjęcia lub film z bandingiem tylko muszą mi obiektyw z naprawić. Coraz bardziej myślę nad sprzedażą tego szrotu ,ale stracę na tym. Do rzecznika jeszcze nie pisałem czekam na ich wytyczne i normy mają mi odpowiedzieć więc zobaczę i opublikuję na forum,chyba że uznają iż ich normy to tajemnica ....


eee tam opowiadasz po co Ci było tyle bajerów ja kupiłem LG 42LN5406 za 1359zł  bez 3D i SMARTA i wszystko działa w nim sprawdzałem jak świeci w ciemności na rogach widać że jaśniej ale tak nie ma się czego czepić moim zdaniem wydawanie na telewizor klasy LCD więcej jak 1500zł nie ma sensu bo dopiero te prawdziwe LCD zaczyna się ok 4000zł z matrycą 100Hz tą prawdziwą a nie jakieś cyfrowe 400Hz....

 

zobaczyłem co to za model masz a więc tak matryca jest dalej 50Hz przyśpieszenie cyfrowe 400Hz a reszta podzespołów :Mediatek 5398 CPU ARM Cortex A9 1GHz Dual Core (Mediatek), RAM 1.25 GB

 

Jak widzisz nie ma co przepłacać za TV albo jak już płacić to 4000zł za TV a nie półśrodek pewnie dałeś coś koło 2500zł za niego czyli 2 x tyle co ja i jestem ciekaw jakbyśmy ustawili jeden obok drugiego na którym lepiej widać obraz......

 

jakby co najlepsza strona o TV tam jest dosłownie wszystko! jedyny minus to po rosyjsku :P masz tam tabelke LG TVs 2013

http://forum.setcomb...а-част-6-a.html

 

Najlepsi są sprzedawcy wciskający kity że jak telewizor ma 3d to ma matryce 100hz.......................

to prawda 3D zbędny bajer,smart tv korzystam czasem i jest fajny co do 400hz to prawda że sztuczne i niepotrzebne wystarczy  100-200hz ale to mój pierwszy LCD LED teraz będę bardziej mądrzejszy w zakupie...


http://zapodaj.net/8...5c7a5b.jpg.html

 

Ciekawy błąd ze smart tv


Użytkownik ratmed0000 edytował ten post 07 czerwiec 2014 - 07:19

  • 0

#20 Szarik

Szarik
  • Miłośnik kiełbasy podwawelskiej

  • 1883 postów
  • Miejscowość:Fabryka Samochodów Osobowych Warszawa Żerań

Napisano 07 czerwiec 2014 - 07:25

Czy pisałeś do Rzecznika Praw Konsumenta? Opisz im całą sprawę, oni pomogą wystosować odpowiednie pismo, doradzić co w takiej sytuacji zrobić...
Nagłośnij możliwie jak najbardziej Twoje problemy z TV i poczynania LG - niech mają stosowna reklamę, na jaka zasłużyli :) Wady, mogą się pojawić w kazdym produkowanym sprzęcie, to właśnie zachowanie serwisu i pomocy technicznej ze strony danej marki / producenta, decyduje o jakości i pozycji danej marki:)

Coś w tym jest bo po ponad 2 latach LG wreszcie wypuściło TVN Player do swoich tv, trochę to trwało. Szturm wychodził z forum hdtv acz tam było większe grono osób i może to ich przestraszyło.


  • 0

Spoiler




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych