dedorka 0 Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 Dzień dobry. Mam problem z ciągle rozłączającym się Internetem po WiFi. Ciągle to znaczy kilkanaście do kilkudziesięciu razy dziennie. Laptop to DELL E6430, mam go od miesiąca, odziedziczony po kimś, w związku z tym postawiłam Windowsa 7 Professional od nowa. System oczywiście legalny, aktywowany oryginalnym kodem. Sterowniki aktualne, pobrane ze strony producenta konkretnie pod ten model. Oprogramowanie routera aktualne. Wszystkie parametry komputera ustawione na wysoką wydajność, również opcje zasilania ustawiłam tak, by sieci nie rozłączało nigdy. Router to HUAWEI E5573 z kartą PLAY. Do tej sieci podłączone są dwa laptopy i tylko na moim jest problem. Problem pojawił się około 2 tygodni temu, bez konkretnej przyczyny, bez zmian w użytkowaniu. Chyba. Czy ktoś ma jakiś pomysł w czym może być problem? Będę wdzięczna za pomoc. Dorota Cytuj Link to post Share on other sites
Michaelz 71 Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 (edytowane) "PLAY" i wszystko jasne Raz miałem tel. służbowy z playem i co chwila gubił zasięg w centrum warszawy, więc jeżeli w innej sieci wifi nie masz takich problemów to ja bym stawiał właśnie na tą wspaniałą sieć. Sprawdź u kogoś czy w jakieś kawiarni czy problem tam też występuje. Edytowane 24 Stycznia 2017 przez SirMichael Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 Pewno router się zawiesza. Wyłączasz go na noc czy gdy nie jest używany? Do pracy ciągłej routery mifi się nie nadają. Cytuj Link to post Share on other sites
ultramateo 11 Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 Spróbuj jeszcze wejść w opcje zasilania i ustaw maksymalną wydajność. Cytuj Link to post Share on other sites
dedorka 0 Napisano 24 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 Ehh... w pierwszym poście są odpowiedzi na Wasze sugestie - to nie może być wina PLAY ani zawieszania się routera - dwa podłączone laptopy - tylko na moim jest problem. Opcje zasilania są ustawione na maksymalną wydajność. Szukałam już pomocy, przetestowałam sugestie dostępne w Internecie - dopiero wtedy postanowiłam poradzić się na forum z nadzieją, że może ktoś, coś... Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 Sprawdź na najnowszym sterowniku Intela https://downloadcenter.intel.com/download/26467/Intel-PROSet-Wireless-Software-and-Drivers-for-Windows-7-?product=59471 Te ze strony Della będą nieaktualne. Cytuj Link to post Share on other sites
dedorka 0 Napisano 24 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 (edytowane) Dodatkowe informacje. Nie cierpię systemowych narzędzi do rozwiązywania problemów, bo chyba jeszcze nigdy nie znalazły dla mnie rozwiązania, ale postanowiłam odpalić je w momencie gdy znów sieć się rozłączy. I cudem udało mu się problem znaleźć. Zakomunikował mi, że "Brama domyślna jest niedostępna". Nie mam pojęcia co to jest i o co chodzi, ale niby naprawił. Zobaczymy co będzie dalej - dam znać. Sprawdź na najnowszym sterowniku Intela https://downloadcenter.intel.com/download/26467/Intel-PROSet-Wireless-Software-and-Drivers-for-Windows-7-?product=59471 Te ze strony Della będą nieaktualne. Zaczekam jeszcze chwilę z Twoim pomysłem, zobaczę, czy to z bramą zadziała. Edytowane 24 Stycznia 2017 przez dedorka Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 Komunikat znaczy tyle, że nie można połączyć się z routerem. System raczej nic co rozwiązałoby ten problem nie zrobił. Cytuj Link to post Share on other sites
dedorka 0 Napisano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Właśnie pisałam posta, że problem został rozwiązany, ponieważ od wczorajszej mojej ostatniej wiadomości ani razu mnie nie rozłączyło... gdy własnie mnie rozłączyło. Po raz pierwszy. Kurde, nie wiem co jest grane. Znowu uruchomiłam diagnostykę sieci, błąd ten sam, ale wygenerowałam tym razem raport. Załączam, może ktoś na coś wpadnie? Strona 1 z 4 Diagnostyka sieci systemu Windows Znalezione problemy Brama domyślna jest niedostępna Naprawiony Zresetuj kartę sieciową „Połączenie sieci bezprzewodowej” Ukończono Zbadaj problemy z routerem lub modemem szerokopasmo... Nieuruchomiony Znalezione problemy Brama domyślna jest niedostępna Naprawiony Brama domyślna to urządzenie, które łączy komputer lub sieć lokalną z Internetem. Zwykle bramą domyślną jest router lub modem szerokopasmowy. Zresetuj kartę sieciową „Połączenie sieci bezprzewodowej” Ukończono Może to niekiedy rozwiązać tymczasowy problem. Dziennik diagnostyki sieci Nazwa pliku: 322E36AD-A960-4F4F-A37C-7A3A404EA061.Repair.Admin.1.etl Zbadaj problemy z routerem lub modemem szerokopasmowym Nieuruchomiony Jeśli komputer jest połączony z punktem dostępowym do Internetu lub siecią z domeną, skontaktuj się z administratorem sieci. W przeciwnym razie: 1. Wyłącz urządzenie lub odłącz od zasilania. 2. Gdy wszystkie kontrolki na urządzeniu zostaną wyłączone, poczekaj co najmniej 10 sekund. 3. Włącz urządzenie lub podłącz ponownie do gniazda zasilania. Aby ponownie uruchomić router lub modem z wbudowaną baterią, naciśnij i szybko zwolnij przycisk Reset. Szczegóły wykrywania Informacje diagnostyczne (Karta Sieciowa) Szczegółowe informacje diagnozy karta sieciowa: Informacje o sterowniku karty sieciowej Połączenie sieci bezprzewodowej: Opis . . . . . . . . . . . . . : Intel(R) Centrino(R) Advanced-N 6205 Producent . . . . . . . . . . . : Intel Corporation Dostawca . . . . . . . . . . . : Intel Wersja . . . . . . . . . . . . : 15.9.0.5 Nazwa pliku Inf . . . . . . . . : C:\Windows\INF\oem32.inf Data pliku Inf . . . . . . . . : 16 czerwca 2013 12:08:54 Nazwa sekcji . . . . . . . . . : Install_MPCIEX_Dell_6205_AGN_2x2_HMC_WIN7_64_MOW Identyfikator sprzętu . . . . . : pci\ven_8086&dev_0082&subsys_13218086 Flagi stanu wystąpienia . . . . . : 0x180200a Kod stanu menedżera urządzeń . : 0 IfType . . . . . . . . . . . . : 71 Fizyczny typ nośnika . . . . . : 9 Informacje diagnostyczne (Łączność Bezprzewodowa) Szczegółowe informacje diagnozy łączność bezprzewodowa: Informacje o diagnozowanym połączeniu Identyfikator GUID interfejsu: 5cb4884a-22f8-4117-809d-fef7b4501fd5 Nazwa interfejsu: Intel(R) Centrino(R) Advanced-N 6205 Typ interfejsu: Macierzysta sieć WiFi Zdiagnozowano incydent związany z połączeniem Identyfikator autokonfiguracji: 1 Identyfikator połączenia: 2 Podsumowanie stanu połączenia Połączenie uruchomione o: 2017-01-25 07:54:44-310 Zgodność profilów: Sukces Skojarzenie wstępne: Sukces Skojarzenie: Sukces Zabezpieczenia i uwierzytelnianie: Sukces Lista widocznych punktów dostępu: razem elementów (14), wyświetlonych elementów (14) BSSID Urządzenie warstwy fizycznej typu BSS Sygnał(dB) Kanał/częst. SSID ------------------------------------------------------------------------- 7C-11-CB-78-84-BA Infrastruktura <nieznany> -45 9 HUAWEI mm A4-2B-B0-B6-13-14 Infrastruktura <nieznany> -82 9 ZSM-S3P 38-F8-89-03-0D-78 Infrastruktura <nieznany> -80 1 B593-6048 20-25-64-92-19-0B Infrastruktura <nieznany> -86 11 multimedia_ 18-A6-F7-A1-D6-2E Infrastruktura <nieznany> -84 7 TP-LINK_A1D62F C4-E9-84-38-4A-D6 Infrastruktura g -86 6 WOM6 Strona 2 z 4 A4-2B-B0-D3-F6-20 Infrastruktura <nieznany> -90 4 ZSM SP BC-75-74-54-9B-E6 Infrastruktura <nieznany> -88 5 HUAWEI-B315-9BE6 0C-F8-93-D6-74-E0 Infrastruktura <nieznany> -80 1 multimedia_skonfiguruj_wifi C0-C5-22-EA-6E-28 Infrastruktura <nieznany> -89 1 multimedia_domek 08-10-78-9A-68-6B Infrastruktura <nieznany> -76 6 8level_net 00-27-19-E7-1E-D0 Infrastruktura g -84 6 TP-LINK_E71ED0 E8-94-F6-3D-58-4A Infrastruktura <nieznany> -86 11 TP-LINK_3D584A 00-23-69-CE-AD-C8 Infrastruktura g -84 7 -=ElektrykN=- Historia połączeń Informacje dla identyfikatora autokonfiguracji 1 Lista widocznych sieci: razem elementów (12), wyświetlonych elementów (12) Urządzenie warstwy fizycznej typu BSS Zabezpieczenia Sygnał(RSSI) Zgodne SSID ------------------------------------------------------------------------------ Infrastruktura <nieznany> Tak 93 Tak HUAWEI mm Infrastruktura <nieznany> Tak 30 Tak ZSM-S3P Infrastruktura <nieznany> Tak 25 Tak B593-6048 Infrastruktura <nieznany> Tak 26 Tak multimedia_ Infrastruktura <nieznany> Tak 23 Tak TP-LINK_A1D62F Infrastruktura g Tak 15 Tak WOM6 Infrastruktura <nieznany> Tak 20 Tak ZSM SP Infrastruktura <nieznany> Tak 16 Tak HUAWEI-B315-9BE6 Infrastruktura <nieznany> Tak 20 Tak multimedia_skonfiguruj_wifi Infrastruktura <nieznany> Tak 21 Tak multimedia_domek Infrastruktura <nieznany> Tak 25 Tak B683-86E3 Infrastruktura <nieznany> Tak 35 Tak 8level_net Lista preferowanych sieci: 1 elem. Profil: HUAWEI mm Identyfikator SSID: HUAWEI mm Długość SSID: 9 Typ połączenia: Infrastruktura Zabezpieczenia: Tak Ustaw według zasad grupy: Nie Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie Możliwe połączenie: Tak Informacje dla identyfikatora połączenia 2 Połączenie uruchomione o: 2017-01-25 07:54:44-310 Identyfikator autokonfiguracji: 1 Profil: HUAWEI mm Identyfikator SSID: HUAWEI mm Długość SSID: 9 Typ połączenia: Infrastruktura Zabezpieczenia: Tak Skojarzenie wstępne i skojarzenie Ustawienia łączności dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie Ustawienia zabezpieczeń dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie Profil odpowiada wymaganiom sieciowym: Sukces Stan skojarzenia wstępnego: sukces Stan skojarzenia: powodzenie Ostatni punkt dostępu: 7c-11-cb-78-84-ba Zabezpieczenia i uwierzytelnianie Skonfigurowany typ zabezpieczeń: WPA2-PSK Skonfigurowany typ szyfrowania: CCMP(AES) Protokół 802.1X: Nie Zainicjowano wymianę kluczy: Tak Odebrano klucz emisji pojedynczej: Tak Odebrany klucz multiemisji: Tak Liczba odebranych pakietów zabezpieczeń: 0 Liczba wysłanych pakietów zabezpieczeń: 0 Stan próby zabezpieczeń: Sukces Łączność Statystyka pakietów Ndis Rx: 23044 Ndis Tx: 15626 Powodzenie odszyfrowywania emisji pojedynczej: 0 Powodzenie odszyfrowywania multiemisji: 0 Niepowodzenie odszyfrowywania emisji pojedynczej: 0 Niepowodzenie odszyfrowywania multiemisji: 0 Powodzenie odbierania: 219 Niepowodzenie odbierania: 0 Powodzenia wysyłania: 0 Niepowodzenia wysyłania: 0 Ponowienia wysłania: 0 Wielokrotne ponowienia wysłania: 0 Przekroczenie maksymalnego czasu wysłania: 0 Niepowodzenie potwierdzenia wysłania: 0 Historia roamingu: 0 elem. Informacje dla identyfikatora połączenia 1 Połączenie uruchomione o: 2017-01-25 07:54:42-290 Identyfikator autokonfiguracji: 1 Profil: HUAWEI mm Strona 3 z 4 Identyfikator SSID: HUAWEI mm Długość SSID: 9 Typ połączenia: Infrastruktura Zabezpieczenia: Tak Skojarzenie wstępne i skojarzenie Ustawienia łączności dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie Ustawienia zabezpieczeń dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie Profil odpowiada wymaganiom sieciowym: Sukces Stan skojarzenia wstępnego: sukces Stan skojarzenia: powodzenie Ostatni punkt dostępu: 7c-11-cb-78-84-ba Zabezpieczenia i uwierzytelnianie Skonfigurowany typ zabezpieczeń: WPA2-PSK Skonfigurowany typ szyfrowania: CCMP(AES) Protokół 802.1X: Nie Zainicjowano wymianę kluczy: Tak Odebrano klucz emisji pojedynczej: Tak Odebrany klucz multiemisji: Tak Liczba odebranych pakietów zabezpieczeń: 0 Liczba wysłanych pakietów zabezpieczeń: 0 Stan próby zabezpieczeń: Sukces Łączność Statystyka pakietów Ndis Rx: 0 Ndis Tx: 0 Powodzenia odszyfrowywania emisji pojedynczej: <nieznane> Powodzenia odszyfrowywania multiemisji: <nieznane> Niepowodzenia odszyfrowywania emisji pojedynczej: <nieznane> Niepowodzenia odszyfrowywania multiemisji: <nieznane> Powodzenia odbierania: <nieznane> Niepowodzenia odbierania: <nieznane> Powodzenia wysyłania: <nieznane> Niepowodzenia wysyłania: <nieznane> Ponowienia wysłania: <brak danych> Wielokrotne ponowienia wysłania: <brak danych> Przekroczenie maksymalnego czasu wysłania: <brak danych> Niepowodzenie potwierdzenia wysłania: <brak danych> Historia roamingu: 1 elem. Godziny: 2017-01-25 07:54:44-310 Roaming z BSSID: 00-00-00-00-00-00 Przyczyna: 0x00000007 Odłączono od BSSID: 00-00-00-00-00-00 Przyczyna: 0x00000101 Informacje diagnostyczne (Łączność Bezprzewodowa) Szczegółowe informacje diagnozy łączność bezprzewodowa: Aby uzyskać pełne informacje o tej sesji, zobacz zdarzenie informacyjne łączności sieci bezprzewodowej. Klasa pomocy: Autokonfiguracja Stan inicjowania: Sukces Informacje o diagnozowanym połączeniu Identyfikator GUID interfejsu: 5cb4884a-22f8-4117-809d-fef7b4501fd5 Nazwa interfejsu: Intel(R) Centrino(R) Advanced-N 6205 Typ interfejsu: Macierzysta sieć WiFi Wynik diagnozy: Może występować problem Informacje diagnostyczne (Karta Sieci Bezprzewodowej) Szczegółowe informacje diagnozy karta sieci bezprzewodowej: Aby uzyskać pełne informacje o tej sesji, zobacz zdarzenie informacyjne łączności sieci bezprzewodowej. Klasa pomocy: Macierzysta sieć WiFi MSM Stan inicjowania: Sukces Informacje o diagnozowanym połączeniu Identyfikator GUID interfejsu: 5cb4884a-22f8-4117-809d-fef7b4501fd5 Nazwa interfejsu: Intel(R) Centrino(R) Advanced-N 6205 Typ interfejsu: Macierzysta sieć WiFi Profil: HUAWEI mm Identyfikator SSID: HUAWEI mm Długość SSID: 9 Typ połączenia: Infrastruktura Zabezpieczenia: Tak Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie Wynik diagnozy: Może występować problem Strona 4 z 4 Dziennik diagnostyki sieci Nazwa pliku: 322E36AD-A960-4F4F-A37C-7A3A404EA061.Diagnose.Admin.0.etl Inna konfiguracja sieci i dzienniki Nazwa pliku: NetworkConfiguration.cab Informacje o zbieraniu danych Nazwa komputera: DORKI-KOMPUTER Wersja systemu Windows: 6.1 Architektura: amd64 Godzina: 25 stycznia 2017 08:10:00 Szczegóły wydawcy Diagnostyka sieci systemu Windows Wykrywa problemy z łącznością sieciową. Wersja pakietu: 1.0 Wydawca: Microsoft Windows Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Spróbuj jak mówiłem aktualizacji sterownika, ten który masz obecnie jest nieaktualny. Cytuj Link to post Share on other sites
dedorka 0 Napisano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 (edytowane) No dobra, zrobiłam jak mi poleciłeś - ściągnęłam niby najnowszą wersję sterownika, próbowałam zainstalować, ale pojawiło mi się: Error 80000000: This version can not upgrade from the current older product. Please uninstall the older product manually. Więc odinstalowałam stary sterownik, zrestartowałam komputer - ta sama sytuacja. Pogrzebałam trochę na tej stronie - znalazłam jednak jeszcze nowszą wersję, ale podobnie - nie dało się jej zainstalować, ten sam błąd. Ale w ściągniętym sipie był też plik Driver.exe, więc spróbowałam z niego - niby ok, ale wersja sterownika jest taka sama jak przez odinstalowaniem. Czy powinnam wejść gdzieś i dosłownie usunąć go ręcznie przed próbą zainstalowania najnowszej wersji? Ściągnęłam dodatkowo Intell Driver Update Utility. Pokazuje mi, że mam zainstalować Intel Network Adapter Driver for Windows 7, ale próba instalacji kończy się niepowodzeniem. Jeszcze dwie rzeczy mnie zastanawiają. W Menedżerze urządzeń przy urządzeniu Bluetooth pokazuje mi się zółty trójkącik i informuje, że sterownik w ogóle nie jest zainstalowany, nie da się go zainstalować ani zaktualizować za pomocą samego menedżera. Ale... z ciekawości podłączyłam telefon za pomocą BT i łączy się mimo wszystko. Nie wiem czy ma to jakiś związek. Na stronie Intela był też sterownik do BT, więc zainstalowałam - żółty trójkącik zniknął. Druga sprawa - odpaliłam DELL COMMAND UPDATE. Po skanowaniu pokazuje mi, że muszę zaktualizować jedną rzecz i aktualizuje mi Intel Management Engine Components Installer. Pobiera, aktualizuje z powodzeniem, ale gdy uruchamiam ponowne skanowanie, znowu pojawia się ten sam plik. Potem w historii aktuazlizacji widzę, każdą próbę, a mimo wszystko nadal ten sam plik chce się zaktualizować. Windows Update pokazuje mi, że system jest aktualny. EDIT: Zaczynam panikować. Już drugi raz po tych zabawach pojawił mi się BlueScreen...... Komunikaty po: 1: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: a BCP1: FFFFFA801ADF3370 BCP2: 0000000000000002 BCP3: 0000000000000001 BCP4: FFFFF8000318A4B6 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 256_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\012517-20404-01.dmp C:\Windows\Temp\WER-50606-0.sysdata.xml Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt 2: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: a BCP1: FFFFFA801E7C6370 BCP2: 0000000000000002 BCP3: 0000000000000001 BCP4: FFFFF8000337A4B6 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 256_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\012517-20857-01.dmp C:\Users\Dorka\AppData\Local\Temp\WER-83179-0.sysdata.xml Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt Edytowane 25 Stycznia 2017 przez dedorka Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Jeśli są problemy ze stabilnością to możesz przywrócić system do poprzedniego stanu przez przywracanie systemu. Cytuj Link to post Share on other sites
dedorka 0 Napisano 31 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2017 Już to zrobiłam, ale nadal jestem w punkcie wyjścia....... Odnawiam, bo oszaleję. Sytuacja się nie zmieniła, ale... dla testów podłączyłam dziś inny router - telefon z hotspotem i od prawie dwóch godzin nie rozłączyło, a tak długi czas spokoju nie zdarzył się od wielu dni. Więc jest jakiś problem na linii router -> mój komputer. Ale TYLKO mój komputer. Pozostałe dwa połączone z nim działają bez zastrzeżeń. Cytuj Link to post Share on other sites
Jericho24 0 Napisano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2020 W dniu 31.01.2017 o 15:45, dedorka napisał: Już to zrobiłam, ale nadal jestem w punkcie wyjścia....... Odnawiam, bo oszaleję. Sytuacja się nie zmieniła, ale... dla testów podłączyłam dziś inny router - telefon z hotspotem i od prawie dwóch godzin nie rozłączyło, a tak długi czas spokoju nie zdarzył się od wielu dni. Więc jest jakiś problem na linii router -> mój komputer. Ale TYLKO mój komputer. Pozostałe dwa połączone z nim działają bez zastrzeżeń. Rozumiem, ze zmiana routera pomogla, bo od prawie 4 lat cisza Ja mam za to problem z zawieszaniem sie polaczenia WiFi na Dell e5450. Polaczenie z routerem jest, ale co jakis czas (czasami co pare dni, a czasami co pare minut) wyskakuje wykrzyknik - brak dostepu do internetu, mimo ze do tego samego routera TP Link 841 sa podlaczone jeszcze Android TV i smartphone i im nic nie dolega. Sterowniki w lapku mam najswiezsze dla mego systemu (Win 8.1 64bit). Dodam, ze gdy czasami lapkiem podlaczam sie pod hotospota z telefonu to tez lubi czesto rozlaczac polaczenie. Karta WFi to: Intel(R) Dual Band Wireless-AC 7265 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.