-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1 NeutralnyO sowa997
-
Tytuł
Amator
-
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Są numery kart, naklejki na kartach i są one w systemie. Jedyna opcja na wałek to np kupić kartę przykleić naklejki i odesłać uszkodzona z nową naklejką. Ale i tak jest duża szansa wykrycia i jak to wyjdzie to nikt nie uwierzy w pomyłkę .... -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Podobne pomysły były już poruszane, strona 2 jak się nie mylę, jest to SCAM, nie uda się a jak wykryją to jeszcze odpowiedzialność karna -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
3 lata temu gdy składałem pc to wydałem około 6k, budżet miałem napięty. Różnica w cenie była około ~ 200 zł, pyzatym sklep techplanet długo był na rynku i swego czasu był nawet forsowany na forach. Ale kumam co chciałeś powiedzieć... -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Już po gwarancji.... Całą sprawę opisałem na wykopie: https://www.wykop.pl/link/3812583/kupiles-droga-karte-graficzna-sklep-zbankrutowal-wlasnie-straciles-gwarancje/ Proszę o "Wykop" -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Byłem u 2 rzeczników odnośnie mojego problemu średnia wieku 45+ ... -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Witajcie, Byłem wczoraj u Rzecznika i jednym słowem lipa... Opisze Wam co zapamiętałem, bo ogólnie ten dzień był ciężki dla mnie. (...) Rzecznik powiedział że w prawie polskim gwarancja na produkt trwa 24 miesiące. Jako że MSI/Dystrybutor/Sklep dają 36 to jest ich dobra wola. Problem rodzi się w tym, że w ty 12 miesiącach (od 24 do 36 prawo polskie nie pomorze). Zapytałem a co w przypadku gdy np. KIJA daje 7 lat na auto, W odp. usłyszałem, że kupując auto kupuje od dilera i po tych 2 latach jak coś jest nie halo to kija przejmuje obowiązki bo mam to napisane w karcie gwarancy -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Dzięki za pomoc Mam jeszcze jedną zagwozdkę odnośnie Rzecznika. Jak byłem za 1 razem u mnie w mieście to rzecznik chciał jakieś dokument/potwierdzenie gdzie będzie zapisek w stylu. Faktura upoważnia do gwarancji. Gwarantem jest MSI czy coś takiego . Bo to pozwoliło by jej jako prawnikowi zacząć działać. Znajdę gdzieś takie zapiski odnośnie MSI, gdzie tego szukać ?! -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Dystrybutorem jest INCOM GROUP SA we Wrocławiu. FB MSI POLSKA : http://i.imgur.com/8B2pLoI.pnghttp://i.imgur.com/Bs7WYNJ.pnghttp://i.imgur.com/SYOlts0.pnghttp://i.imgur.com/uxV0P55.png http://i.imgur.com/YtWUUpR.pnghttp://i.imgur.com/9wkfLv1.png Końcówka rozmowy bez komentarza wgl xD FB MSI GLOBAL: http://i.imgur.com/APivhQn.pnghttp://i.imgur.com/ep0XHcF.png MSI GLOBAL to jest bot który odsyła do ich stronki register.msi.com, gdzie dostałem odpowiedź zawartą tutaj powyżej oraz parę postów wstecz. Na koniec jeszcze tylko odpowiedz pracownika MSI z rozmowy parę postów wyże -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Gwarancja do 1-go Lipca :\ Mógłbyś bardziej rozwinąć "hałas w mediach", poza napisaniem na wykopie nic innego chyba nie mam. Wątpię by TVN czy Polsat się tym zainteresowały -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Witajcie Ponownie, W Poniedziałek będę chciał się zobaczyć z Rzecznikiem Praw Konsumenta w Katowicach i przedstawić mu sytuację. Ogólnie w sprawie odpowiedzialności za kartę to się zrobił taki chory wężyk... W przybliżeniu MSI sprzedało kartę dystrybutorowi (umowa gwarancyjna pomiędzy dystrybutorem a MSI) Dystrybutor sprzedał kartę sklepowi Techplanet (umowa gwarancyjna pomiędzy dystrybutorem a Techplanet) Techplanet sprzedało kartę klientowi (umowa gwarancyjna pomiędzy Techplanet a Klientem) Dlatego jak Sklep wypadł z wężyka to nikt nie chce ze mną rozmawiać... Wychodzi -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Witajcie ponownie, Sprawa nie ma się za kolorowo. FB msi nic nie może pomóc ... (poza podaniem namiarów na serwis itp) Od jednego z naszych kolegów na forum dostałem bezpośredni e-mail do kogoś z serwisu kto rzekomo coś może (wyżej postawiony przełożony? Pan Szefu?) I jego odpowiedź na mój problem ma się następująco: (Wrzucam całą konwersacje w celu poglądu) http://i.imgur.com/3Mcu0LN.png http://i.imgur.com/lksoip7.png Odpowiedź : http://i.imgur.com/zIhgi19.png Strona wsparcia od MSI https://register.msi.com też odpisała na mój problem. Pytanie zadałem w j.angielskim bo -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Komputronik realizował (bo już teraz nie) ponieważ mieli podpisaną umowę na takie przypadki, i to tylko i wyłącznie Gigabyte. Jednak jest już to nieaktualnie bo rozmawiałem z Komputronikiem i powiedzieli mi że takowa możliwość przestała istnieć. P.S. Pisałem o tym już wcześniej ale to tylko takie #info -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
@___@ ? Dystrybutor przyjmie na gwarancję kartę, na podstawie faktury techplanet.pl tylko i wyłącznie jeżeli techplanet.pl odezwie się do dystrybutora, że chce skorzystać z gwarancji. Nawet jeżeli sklep np. PecetyBabciHalinki ma umowę z moim dystrybutorem to dystrybutor go odeślę z kwitkiem bo to nie TECHPLANET na które jest faktura tylko PecetyBabciHalinki. Takie są fakty, weryfikowane w wielu sklepach, więc proszę nie psuj mi krwi... bo głupoty wypisujesz.... -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Brak mi słów... Byłem nawet porozmawiać w paru sklepach z Waszą propozycją. A więc: Zacznijmy od tego, że to co proponujecie to jest SCAM!!! Nawet jeżeli sklep by chciał pomóc (z dobrej woli, lub jak forsujecie "za flaszkę") to i tak nic nie wskóra jak nie ma tej karty w bazie. Jeżeli ma to i tak lipa bo dystrybutor: REWIDUJE KARTY ZA POŚREDNICTWEM NUMERU SERYJNEGO (NAKLEJKI NA KARCIE) Przykład: http://imgur.com/a/9m8nK Więc jak sklep wyślę kartę to odeślą jako nie kupiona u nich. Tak samo w przypadku braku naklejki! Musiałbym przykleić naklejki z karty która jest kupi -
Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
sowa997 odpowiedział sowa997 → na temat → Karty graficzne
Czytam Twój post i nic nie przychodzi mi do głowy ? Co masz na myśli ? Jakiego lokalnego serwisu ? 5 na 6 sklepów (prywaciarzy) w mojej okolicy wgl. nie chciało rozmawiać na temat mojego problemu. 1 sklep powiedział, że zobaczy co i jak i opowiedział, że nie pomoże bo karta kupiona gdzie indziej i nikt tego nie przyjmie. Punkt Serwisowy MSI jest 1 w całej Polsce i tam też wszyscy rozkładają ręce... Co do Metody na wystawienie że niby u nich kupiłem to też LIPA, rozmawiałem nawet z Ojcem znajomego co ma sklep z PC'tami. Problemy są następujące: - Sklep musiał kiedyś sprzedać taką k