Skocz do zawartości

Słuchawki + źródło dźwięku w komputerze


Recommended Posts

Witam! Mój budżet to 300 zł, z ewentualną dopłatą jakiś 20-30 zł. Chcę za tą kwotę kupić słuchawki + kartę dźwiękową/jakiś wzmacniacz - nie znam się na tym. Chodzi o to by słuchawki napędzić, a będę słuchał muzyki z komputera. Co do słuchawek, to jestem już praktycznie zdecydowany na Shure SRH 240. Myślałem nad Cal!, jednak poczytałem trochę recenzji i bardziej mi będą pasować Shure. Co kupić do słuchawek żeby wykorzystać potencjał i je w pełni napędzić ? Chodzi mi o to by nie grały za cicho. Myślałem nad Xonarem DG, lub Fiio D5 USB, ale nie jestem pewien do końca jak to działa. Tak czy inaczej proszę o pomoc w doborze sprzętu, by razem to współgrało. 

Link to post
Share on other sites

Ja słuchałem na DX i z bardziej prundożernych słuchawek - czajnik z głowy nie spadał, ale takie DT 770 250 Ohmowe da się słuchać w normalnych głośnościach. Nie wyciaga z nich wszystkiego, ale słychać wszystko okej.

 

Ile zostaje Ci kasy po kupnie słuchawek?

 

Jaką masz tam zintegrę  -bo domyślam się że na integrze jedziesz?

 

Shure 240 to konkretnie dobry wybór  - jak zrobiłeś swój research przed kupnem i znasz ich mocne i słabsze strony - to nie ma bola, będziesz zadowolony :)

Link to post
Share on other sites

Ja słuchałem na DX i z bardziej prundożernych słuchawek - czajnik z głowy nie spadał, ale takie DT 770 250 Ohmowe da się słuchać w normalnych głośnościach. Nie wyciaga z nich wszystkiego, ale słychać wszystko okej.

 

Ile zostaje Ci kasy po kupnie słuchawek?

 

Jaką masz tam zintegrę  -bo domyślam się że na integrze jedziesz?

 

Shure 240 to konkretnie dobry wybór  - jak zrobiłeś swój research przed kupnem i znasz ich mocne i słabsze strony - to nie ma bola, będziesz zadowolony :)