AMD Overclocker 16 Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Jak w temacie sklep powiedział mi że musze zadzwonić do siedziby sapphire co mam powiedzieć ? Link to post Share on other sites
Quler222 12 Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 a możesz wyjaśnić o co chodzi? Czy dałeś na gwarancję karte do neonetu a oni każą dzwonić do sapphire czy o co chodzi? Link to post Share on other sites
AMD Overclocker 16 Napisano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Poszedłem zanieść grafike a sprzedawca sprawdził wszystko i oni nie mogą jej wysłać tylko kazali mi zadzwonić do sapphire aby ni wysłali do mnie kuriera Mówili że sklep niema uprawnień Link to post Share on other sites
Quler222 12 Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Jeżeli grafika była kupiona w neonet to jak dla mnie powinni kartę przyjąć na gwarancję i to oni wysyłać dalej, lecz jeżeli masz dzwonić do sapphire to przygotuj sobie paragony, oraz na pudełku lub karcie graficznej powinny być dane karty, numery karty które pewnie każą ci podać, oraz każą ci opisać jaki jest problem, wtedy oni zamawiają kuriera na własny koszt tylko będziesz musiał wszystko spakować i zabezpieczyć. Miałem podobną sytuację gdy oddawałem na gwarancję laptopa samsunga. Link to post Share on other sites
AMD Overclocker 16 Napisano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Ok wszytko załatwione teraz tylko spakować karte i zabezpieczyć Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 AMD OC -- złóż chociaż jedno zdanie zgodnie z zasadami pisowni. 1 Link to post Share on other sites
AMD Overclocker 16 Napisano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2013 (edytowane) Okej / / Edytowane 2 Września 2013 przez DANNY__79 To trzymam za słowo ;) Link to post Share on other sites
Recommended Posts