Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam mam pytanko odnośnie serwisu Sony. Córce padł głośnik w Xperia J i nie mogę znaleźć paragonu, mam tylko podbitą kartę gwarancyjną z datą zakupu. Wiem że telefonu nie mogę oddać go na gwarancję w sklepie gdzie go zakupiłem, czy z serwisem jest tak samo?

Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

 

 

Tak serwis ma 14 dni

Na jakiej podstawie? W dokumencie gwarancyjnym nie ma przecież tego napisane - zatem nie, może to być dłużej.


 

 

operator lub sklep lubi przetrzymywać telefony

Kwestią otwartą jest, czy reklamuje się z mocy ustawy czy umowy gwarancyjnej - jak z mocy ustawy to odpowiada sklep a jak z mocy gwarancji to gwarant w dokumencie wpisany (zazwyczaj producent). W pierwszym przypadku sklep ma na odpowiedź na roszczenie 14 dni (ale nie na naprawę) a w drugim zgodnie z zapisami w umowie gwarancji.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...