Skocz do zawartości

Słuchawki półotwartę do 500zł


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez kosq83,

Recommended Posts

Witam

Nie znam się na słuchawkach, więc kieruję pytanie do was ;). Oczywiście czym miej wydam tym lepiej, ale też nie chcę kupywać byle czego. Bardzo mi zależy by słuchawki dobrze leżały na mojej głowie i uszac. Słuchawki półotwartę, bo nie chcę sobie psuć zbytnio słuchu...
Słuchawki mają służyć do muzyki, kartę jaką mam zamiar nabyć to Asus Xonar U7 (ze względu na 5.1 i posiadanie tylko laptopa).
Zależy mi na bardzo czystym dźwięku. Chcę by żaden dźwięk "nie uciekał". Ciężko mi profesjonalnie powiedzieć na czym mi zależy. Słucham muzyki Rockowej, Reagge,Post Rock, Altenatywnej, z dodatkami elektronicznymi. Więc naprawdę wiele tracę na tym sprzęcie co mam. Uwielbiam taki miękki czysty bas, soprany którę nie gryzie w  ucho i delikatnie podbitę średnie częstotliwości...
Przepraszam z góry za słownictwo, ale ciężko mi to określić słowami ;)

Proszę o wyrozumiałość
Pozdrawiam

Edytowane przez Lysy91
Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Spokojnie, nikt tutaj nie gryzie :)

 

Jak chcesz rozsądnie z kapuchą - to idź w  Superluxy. Zapłacisz mało za dźwięk na poziomie 3, 5 razy droższych słuchawek. Jakość wykonania pozostawia trochę do życzenia - ale dźwięk jest fantastyczny jeżeli brać pod uwagę cenę słuchawek. Sam słucham na 668B, które są półotwarte - i szczeże, to jak zmieniam na słuchawki 5x droższe - to nie ma efektu wow - jest inaczej, lepiej - ale żeby była to różnica nieba a ziemi - to nie. Rozglądnij się i weź poprawkę że jak Superluxy kosztują np 100zł - to grają nawet jak inne słuchawki za 500zł.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

W sumie przemyślałem sprawę i otwartę też mogą być. Wybrałem z otwartych te

http://www.ceneo.pl/1095435
http://www.ceneo.pl/376248