jarnuszkiewiczm 1096 Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Chcę kupić tą grę na PC, i chciałbym wiedzieć jak optymalizacja, czy pogram w FHD na najwyższych bez AA, na moim kompie? żebym się potem nie wkurzał że mam dropy fps... czyli jak ktoś z Was już ograł troche tą grę, a najlepiej na podobnym sprzęcie który mam, to proszę o odpowiedź jak to śmiga, no i czy w ogóle dobra jest ta gierka czy średniak? Link to post Share on other sites
radek0406 11 Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Ja już mam zainstalowaną, lecz zacznę grać dopiero jutro, lub co bardziej prawdopodobne dopiero w poniedziałek. Link to post Share on other sites
jarnuszkiewiczm 1096 Napisano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 (edytowane) To jak coś to daj znać jak Ci działa i czy warto to kupić. Edytowane 23 Sierpnia 2013 przez effendi360 Pisz poprawnie. Link to post Share on other sites
natsu 1871 Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Na lapku bez AA, w średnio-wysokich ustawieniach komfortowo się gra a sama gra wygląda bardzo dobrze. Bardzo mi się podoba ten splinter cell Link to post Share on other sites
maro0724 137 Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 (edytowane) Ja gram fajnie się gra na FulHD, średnio mam 70-80 klatek/s, optymalizacja jest dobra wg mnie i powinieneś pograć również w FullHD spokojnie. Edytowane 23 Sierpnia 2013 przez effendi360 Pisz poprawnie. Link to post Share on other sites
FPS FAN 24 Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 Całkiem nie zła gierka, można sobie postrzelać można się po skradać, obsługuje SSAO+ i HBA+, SSAO, HBAO i AO tak że można sobie wybrać model cieniowania pod swoje potrzeby i pod kartę graficzną. Na Geforce najwydajniejszy jest HBAO na ATI nie mam pojęcia. Obsługuje Paralax Mapping i Tesselacje, FXAA, TXAA, MSAA, można sobie poustawiać gierkę jak się chce Jak by słabo chodziła na Radeonie można przełączyć na DX9 i będzie śmigać albo poczekajcie na sterowniki od amd albo wyłączcie Tesselacje a cieniowanie ustawcie na AO będzie trochę jaśniejszy obraz ale dojdzie wam fpsów. http://pclab.pl/art54553-3.html Średnio 45FPS na ultra na 7870 więc cieniutko ale chyba zmienić HBAO+ na SSAO lub AO to nie problem a z tesselacją to ja nie wiem jak to jest podobno na Radeonie działa cieniutko. No chyba że macie 2 lewe ręce i nie potraficie zmienić kilku ustawień graficznych lub nyje was jak macie coś ustawione niżej niż full Link to post Share on other sites
maro0724 137 Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 Uuu, AMD jak zwykle się nie postarało o optymalizację przez stery a gra jest tez pewnie robiona pod zielonych Jedynie czekać na jakiś patch dla AMD bo inaczej lipa ;p Link to post Share on other sites
FPS FAN 24 Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 Mi się wydaje że wystarczy zmienić HBAO+ na zwykły Ambient Oclusion i będzie dobrze w najgorszym przypadku dodatkowo wyłączyć tesselacje i będzie dobrze chodzić. Tak Ubisoft ma umowę z Nvidią. Link to post Share on other sites
lwses 336 Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 Na podkręconym gtx480 ładnie śmiga Między max ust. pod dx11 i dx9 każdy http://emotikona.pl/emotikony/pic/zdziwko.gif http://emotikona.pl/emotikony/pic/2wysmiewa.gif http://obrazki.elektroda.pl/5440407300_1377344880_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/7883201600_1377344881_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/1998848200_1377344882_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/8610014500_1377344884_thumb.jpg Na takich sobie pykam http://obrazki.elektroda.pl/6012850000_1377345550_thumb.jpg Link to post Share on other sites
FPS FAN 24 Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 Na zdjęciach nie widać różnicy między DX11 a DX9. W DX9 też wszystko można ustawić jak w DX11 czy coś jest zablokowane oprócz tesselacji ?? Link to post Share on other sites
lwses 336 Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 http://obrazki.elektroda.pl/8705107500_1377352630_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/6531159500_1377352631_thumb.jpg Link to post Share on other sites
FPS FAN 24 Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 (edytowane) W DX9 wycięli Multisampling, HBAO i zmniejszyli jakość cieni. A ty widzisz w ogóle różnice pomiędzy SSAO+ a HBAO+ ?? Ja włączałem najsłabsze AO a potem HBAO+ i na HBAO+ trochę ciemniejszy obraz ale minimalnie. Może ty wypatrzyłeś coś jeszcze, zwykłe HBAO najmniej geforca obciąża a najbardziej SSAO+ http://www.geforce.com/whats-new/articles/new-nvidia-hbao-technology-debuts-in-tom-clancys-splinter-cell-blacklist Tam jest tabelka i sprawdzałem faktycznie jest te kilka fps różnicy. Edytowane 24 Sierpnia 2013 przez FPS FAN Link to post Share on other sites
Gemon 121 Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 Zauważyłem, że ta gra mocno siedzi na procesorze. Mój i5 2500K w niektórych momentach łapał 90% zużycia Średnio 70-80% Chyba niedługo będzie trzeba przesiadać się na mocniejszego cepa Link to post Share on other sites
jarnuszkiewiczm 1096 Napisano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 (edytowane) Gra już testowana na moim pececie, wszystko ultra FHD i FXAA, 40 - 60 fps, tyle w tej grze to bardzo płynnie się wydaje, up nie wiem czemu na 2500 k narzekasz skoro na moim phenomie ta gra spokojnie dawała rade, tylko synchronizacja pionowa z automatu do 30 klatek zbija jak w dead space czyli widać że pod konsole robiona, ale ogólnie gra bardzo płynna i nawet na 30 klatkach grywalna jak najbardziej ale sama gra nie wbija w fotel Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez jarnuszkiewiczm Link to post Share on other sites
zyga101 74 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 No cóż jako że jestem fanem "starego" ze sporymi obawami zasiadłem do BLACK LIST zdecydowanie nie potrzebnie, czuć klimat starego splintera i co chwile facjata mi się uśmiechała jak można było wykonać jakiś z jego starych trików i co najważniejsze bardzo dobrze się gra jako duch i raczej mało jest irytacji tak jak w Hitman Absoultion gdzie co chwilę miałem sytuację typu "kur.. znowu mnie zobaczył, przecież nie powinien był mnie widzieć". Wizualnie gra wygląda bardzo dobrze, najlepiej prezentuje się gdy jest ciemno i do gry wchodzi dynamiczne oświetlenie, wtedy momentami jest efekt "wow", jedyne do czego się mogę przyczepić to miejscami słabe tekstury i plastikowe twarze. Na SLI z 670 działa jak żyleta, sprawdziłem też na jednej i na ultra z FXAA też było 60 fps. Link to post Share on other sites
FPS FAN 24 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Gra już testowana na moim pececie, wszystko ultra FHD i FXAA, 40 - 60 fps, tyle w tej grze to bardzo płynnie się wydaje, up nie wiem czemu na 2500 k narzekasz skoro na moim phenomie ta gra spokojnie dawała rade, tylko synchronizacja pionowa z automatu do 30 klatek zbija jak w dead space czyli widać że pod konsole robiona, ale ogólnie gra bardzo płynna i nawet na 30 klatkach grywalna jak najbardziej ale sama gra nie wbija w fotel Bo masz kartę ati ja mam adaptive v-sync i normalnie działa, mam tyle fps ile odświeżanie do tego 1 ramka i mam dość odczuwalnie zmniejszone opóźnienie, bo ogólnie v-sync to nie zły zamulacz, szkoda że nie można dać 0 ramki, nie wiadomo czemu to nvidia zablokowała. Link to post Share on other sites
radek0406 11 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Jak to Panowie jest z tym AA? Który najmniej zasobożerny, a który najbardziej? Mam zamiar grać w DX9 w 1080p, detale wysokie. Który rodzaj AA ustawić, żeby było git? Link to post Share on other sites
Gemon 121 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Z tego co sprawdzałem, to najmniej pożerał FXAA i ten najlepiej ustawić. Link to post Share on other sites
jarnuszkiewiczm 1096 Napisano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 (edytowane) też miałem FXAA, bo inne mulą okropnie, i w ogóle różnicy nie widać, gra w sumie brzydka, no pograłem musiałem oddać ją więc nie za długo, ale tam 3 misje z czarnej listy zrobiłem, i nie podoba mi się, raczej nie kupię jej Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez jarnuszkiewiczm Link to post Share on other sites
RuLeR 734 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Az tak bardzo kiepska nie jest z HBAO+ i TXAA x4 źle nie wygląda , ogolnie nie lubie tps ale jakos sc przypomina mi syphon filter i mam nadzieje ze troszke w nia pogram. Link to post Share on other sites
natsu 1871 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Nie wiem z której strony ona jest brzydka Link to post Share on other sites
radek0406 11 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Ciekawe jak długa rozgrywka. Skończył już ktoś? Ja jutro zaczynam wieczorem i mam nadzieję, że w jedną noc ją skończę na "normalu". Link to post Share on other sites
lwses 336 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Bardzo fajne misje poboczne i Co-op.Ogólnie gra bardzo dobra. No i obowiązkowo poziom trudności Realist albo Perfekcjonista Link to post Share on other sites
jarnuszkiewiczm 1096 Napisano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 no ale dajmy na to chowanie się za osłonami zrobione beznadziejnie, nie wiem, jakoś tak topornie to działa, a mogli chociaż tak to fajnie rozwiązać jak w Spec OPS, i wspinanie to taka bieda że szok, a skradanka też z tego kiepska, weźmy takiego deus ex-a, któremu mechaniką splinter do pięt nie dorasta, tyle elementów i żaden wg mnie oczywiście, nie dorasta do poziomu z jakim miałem do czynienia w innych grach do tego ja nie wiem co w tej grafice ludzie widzą, jakby mi ktoś powiedział że to splinter z 2008 roku to bym uwierzył, gdybym w opcje nie patrzył Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Graficznie według dzisiejszych standardów. Chyba najgorsze są tek plastikowe twarze. W grze są niewidzialne ściany, które przy pierwszym kontakcie rujnują nieco realizm. Przy próbach powrotu często na nie trafiamy lub już w pierwszej misji, tam gdzie z kumplem "na raz" załatwiamy dwóch strażników. Spróbujcie tam odejść na lewo... niewidzialna ściana. Taktyczna gra akcji, która ma takie blokady sama się prosi żeby o kant du... ją rozbić. Nie ma też, tak jak w chaos theory regulacji prędkości poruszania się i detekcji dopasowanej do tego, a to fajne smaczki były. Ubi zamiast je rozwijać to je kasuje. Sam nie mówi już głosem Ironsida. Można pograć ale ogólnie to kolejny ... cheesburger. Gra na szkielecie Conviction, gra się identycznie. Link to post Share on other sites
Recommended Posts