Skocz do zawartości

Splinter Cell Blacklist


Recommended Posts

Chcę kupić tą grę na PC, i chciałbym wiedzieć jak optymalizacja, czy pogram w FHD na najwyższych bez AA, na moim kompie? żebym się potem nie wkurzał że mam dropy fps... czyli jak ktoś z Was już ograł troche tą grę, a najlepiej na podobnym sprzęcie który mam, to proszę o odpowiedź jak to śmiga, no i czy w ogóle dobra jest ta gierka czy średniak?  

Link to post
Share on other sites

Ja gram :) fajnie się gra na FulHD, średnio mam 70-80 klatek/s, optymalizacja jest dobra wg mnie i powinieneś pograć również w FullHD spokojnie. :)

Edytowane przez effendi360
Pisz poprawnie.
Link to post
Share on other sites

Całkiem nie zła gierka, można sobie postrzelać można się po skradać, obsługuje SSAO+ i HBA+, SSAO, HBAO i AO tak że można sobie wybrać model cieniowania pod swoje potrzeby i pod kartę graficzną.

Na Geforce najwydajniejszy jest HBAO na ATI nie mam pojęcia.

Obsługuje Paralax Mapping i Tesselacje, FXAA, TXAA, MSAA, można sobie poustawiać gierkę jak się chce ;)


Jak by słabo chodziła na Radeonie można przełączyć na DX9 i będzie śmigać albo poczekajcie na sterowniki od amd albo wyłączcie Tesselacje a cieniowanie ustawcie na AO będzie trochę jaśniejszy obraz ale dojdzie wam fpsów.


http://pclab.pl/art54553-3.html

Średnio 45FPS na ultra na 7870 więc cieniutko ale chyba zmienić HBAO+ na SSAO lub AO to nie problem a z tesselacją to ja nie wiem jak to jest podobno na Radeonie działa cieniutko.


No chyba że macie 2 lewe ręce i nie potraficie zmienić kilku ustawień graficznych lub nyje was jak macie coś ustawione niżej niż full ;)

Link to post
Share on other sites

W DX9 wycięli Multisampling, HBAO i zmniejszyli jakość cieni.

A ty widzisz w ogóle różnice pomiędzy SSAO+ a HBAO+ ??

Ja włączałem najsłabsze AO a potem HBAO+ i na HBAO+ trochę ciemniejszy obraz ale minimalnie.

Może ty wypatrzyłeś coś jeszcze, zwykłe HBAO najmniej geforca obciąża a najbardziej SSAO+

http://www.geforce.com/whats-new/articles/new-nvidia-hbao-technology-debuts-in-tom-clancys-splinter-cell-blacklist

Tam jest tabelka i sprawdzałem faktycznie jest te kilka fps różnicy.

Edytowane przez FPS FAN
Link to post
Share on other sites

Gra już testowana na moim pececie, wszystko ultra FHD i FXAA, 40 - 60 fps, tyle w tej grze to bardzo płynnie się wydaje, up nie wiem czemu na 2500 k narzekasz skoro na moim phenomie ta gra spokojnie dawała rade, tylko synchronizacja pionowa z automatu do 30 klatek zbija jak w dead space czyli widać że pod konsole robiona, ale ogólnie gra bardzo płynna i nawet na 30 klatkach grywalna jak najbardziej 


ale sama gra nie wbija w fotel

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites

No cóż jako że jestem fanem "starego" ze sporymi obawami zasiadłem do BLACK LIST zdecydowanie nie potrzebnie, czuć klimat starego splintera i co chwile facjata mi się uśmiechała jak można było wykonać jakiś z jego starych trików i co najważniejsze bardzo dobrze się gra jako duch i raczej mało jest irytacji tak jak w  Hitman Absoultion gdzie co chwilę miałem sytuację typu "kur..  znowu mnie zobaczył, przecież nie powinien był mnie widzieć". Wizualnie gra wygląda bardzo dobrze, najlepiej prezentuje się gdy jest ciemno i do gry wchodzi dynamiczne oświetlenie, wtedy momentami jest efekt "wow", jedyne do czego się mogę przyczepić to miejscami słabe tekstury i plastikowe twarze. Na SLI z 670 działa jak żyleta, sprawdziłem też na jednej i na ultra z FXAA też było 60 fps.

Link to post
Share on other sites

Gra już testowana na moim pececie, wszystko ultra FHD i FXAA, 40 - 60 fps, tyle w tej grze to bardzo płynnie się wydaje, up nie wiem czemu na 2500 k narzekasz skoro na moim phenomie ta gra spokojnie dawała rade, tylko synchronizacja pionowa z automatu do 30 klatek zbija jak w dead space czyli widać że pod konsole robiona, ale ogólnie gra bardzo płynna i nawet na 30 klatkach grywalna jak najbardziej 

ale sama gra nie wbija w fotel

Bo masz kartę ati ja mam adaptive v-sync i normalnie działa, mam tyle fps ile odświeżanie do tego 1 ramka i mam dość odczuwalnie zmniejszone opóźnienie, bo ogólnie v-sync to nie zły zamulacz, szkoda że nie można dać 0 ramki, nie wiadomo czemu to nvidia zablokowała.

Link to post
Share on other sites

no ale dajmy na to chowanie się za osłonami zrobione beznadziejnie, nie wiem, jakoś tak topornie to działa, a mogli chociaż tak to fajnie rozwiązać jak w Spec OPS, i wspinanie to taka bieda że szok, a skradanka też z tego kiepska, weźmy takiego deus ex-a, któremu mechaniką splinter do pięt nie dorasta, tyle elementów i żaden wg mnie oczywiście, nie dorasta do poziomu z jakim miałem do czynienia w innych grach


do tego ja nie wiem co w tej grafice ludzie widzą, jakby mi ktoś powiedział że to splinter z 2008 roku to bym uwierzył, gdybym w opcje nie patrzył

Link to post
Share on other sites

Graficznie według dzisiejszych standardów. Chyba najgorsze są tek plastikowe twarze. W grze są niewidzialne ściany, które przy pierwszym kontakcie rujnują nieco realizm. Przy próbach powrotu często na nie trafiamy lub już w pierwszej misji, tam gdzie z kumplem "na raz" załatwiamy dwóch strażników. Spróbujcie tam odejść na lewo... niewidzialna ściana. Taktyczna gra akcji, która ma takie blokady sama się prosi żeby o kant du... ją rozbić. Nie ma też, tak jak w chaos theory regulacji prędkości poruszania się i detekcji dopasowanej do tego, a to fajne smaczki były. Ubi zamiast je rozwijać to je kasuje. Sam nie mówi już głosem Ironsida. Można pograć ale ogólnie to kolejny ... cheesburger. Gra na szkielecie Conviction, gra się identycznie. 

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...