Skocz do zawartości

Głosniki 2.0/2.1/5.1 + karta dzwiekowa


Recommended Posts

witam

za mniej wiecej miesiac bede wymienial troche mojego sprzetu i chcialbym sie was poradzic.

kupic chce nowe glosniki + karte dzwiekowa - budżet ktory chcialbym przeznaczyc to 300/400zl (ale jesli bede mial wydac 50zl wiecej a uzyskac lepsza jakosc to nie bede zalowac)

jako ze mieszkam w bloku i mam pokoj 12m^2 to nie zalezy mi na tym zeby bas dudnil po calym mieszkaniu, tak bede czasem puszczac muzyke glosniej ale nie tak zeby sasiadow wygonic.

na codzien bedzie to raczej sluchanie muzyki i ogladanie filmow (do gier mam sluchawki narazie fatality ale w przyszlosci bede zmieniac na sl hd 681 zwykle lub evo) 

mam takze pytanie odnosnie glosnikow, warto sie pchac w 5.1? slucham glownie z mp3 i yt wiec 3 glosniki beda stac i sie kurzyc. 
co do karty to chcialbym aby w przyszlosci dobrze wspolpracowala z tymi superluxami ktore zbieraja tak dobrze recenzje w swojej klasie cenowej

 

jestem laikiem wiec zdaje sie na was

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

300/400zł to kosztuje sama przyzwoita karta/DAC, głośniki w zależności czego oczekujesz/ile masz miejsca/czy muszą być nowe, ale nastaw się na zbliżoną kwotę, jeśli ma to mieć ręce i nogi

 

a 5.1, tu mamy omówione 5.1 itp

http://forum.benchmark.pl/topic/82218-d%C5%BAwi%C4%99k-przestrzenny-na-pc/

Link to post
Share on other sites

czytalem ten temat i dlatego napisalem o zrodlach muzyki ktorej slucham. filmy zwykle divix a czasem nawet rmvb dlatego nie wiem czy nie lepiej kupic dobre 2.1/2.0 niz 5.1 z typowo dolnej polki

wiem ze za 300/400 nie osiagne szczytu audiofilskiego ale napewno uzyskam lepszy dzwiek od tego ktory posiadam na integrze i glosnikach za przyslowiowe 5zl.