Marcin.mag 34 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 (edytowane) Powiem z mojej strony że kupowałem w komputroniku w Warszawie na Wileńskiej radeona 7950 tego : http://www.komputronik.pl/product/189633/Sprzet_komputerowy_/Podzespoly/Radeon_7950_MSI_3GB_DDR5_HDMI_DVI_2xminiDP_PCI_E_kupon_na_Crysis_3-Bioshock_Infinite.html , niestety po 10 dniach karta się popsuła no i co ? Wiadomo miesiąc z głowy, więc wnerwiony kupiłem MSI Radeon R9 280X GAMING. po miesiącu dzwonie i dowiaduje się że tak, karta do odbioru i nie naprawiana tylko nowa. Ku mojemu zdziwieniu otrzymałem tą kartę : http://www.komputronik.pl/product/182611/Sprzet_komputerowy_/Podzespoly/Radeon_7950_MSI_TWINFROZR_3GB_DDR5_HDMI_DVI_2xminiDP_PCI_E_.html . Więc rożnie to bywa najwyraźniej masz pecha. Powiem tak , masz farta że grafika zepsuła się po 10 dniach , msi do 30 dni od zakupu jeśli mobo / grafika się zepsuje i nie można go naprawić to wymienia na nowe.Po 30 dniach od chwili zakupu serwis wymienia sprzęt na refubrished.W tym przypadku komputronik nie miał żadnej zasługi.Pytanie co byś zrobił jakby grafika padła po 30 dniach i dostałbyś w zamian kartę z odzysku , a potem zaczął dochodzić swoich praw ze sklepem.Zapewne nie byłoby już tak fajnie i przyjemnie. Edytowane 18 Listopada 2013 przez Marcin.mag Cytuj Link to post Share on other sites
daryzda 1306 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 Własnie o serwisie MSI słyszałem dużo złego dlatego się zdziwiłem, byłem na 100% przekonany że będą cyrki. Cytuj Link to post Share on other sites
SuperDragons 42 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 mogles poprosic o lepsza karte za problemy Cytuj Link to post Share on other sites
paatos 2 Napisano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Tia... Kurier odpada bo od 8 do 17 jestem poza domem więc pozostaje tylko tułaczka samochodem do sklepu (trochę nie podrodze ale cóż). Zawsze wadliwy sprzęt sprawdzam na kilku komputerach, w razie możliwości. Wkładam kartę znajomego (choć to dla niego tez kłopot, robi to z własnej woli bo nikt mi nie musi niczego pożyczać żeby udowodnić winę Komputronika) i brak żadnych "glitchy" na ekranie. A karta to HD6870, również trochę słabszy GeForce GTX 250Ti działa bezproblemowo... Podczas gry żadnych artefaktów - ale tak jak mówiłem pierwszy egzemplarz zachowywał się tak samo. Najpierw drobne krzaczki na ekranie tam gdzie operuję kursorem, później białe linie na stronach WWW itp. a później zwisy komputera. Oczywiście wszystkie dokumenty pokserowane, jak i ten z wydaniem nowej karty z jakiegoś tajemnicznego magazynu (nic nie ma więcej napisane). Na razie czekam do piątku i zobaczymy co się będzie działo, szczerze to mam już dość łażenia do sklepu. Jak się pogorszy stan karty to mam już przygotowane z pomocą Rzecznika pismo, które żłożę w sklepie razem z kartą... Widać jakaś felerna seria tej karty. Szkoda, że sklep po prostu nie chce stanąć na wysokości zadania - może i zewnętrzny serwis zawinił parę razy ale to klient traci szacunek do sklepu. Gdyby nie mój natrętny telefon to do dzisiaj pewnie nie sprawdziliby tej karty na serwisie. W zasadzie po 14 dniach w przypadku braku odpowiedzi na moje pismo - z mocy jakiejś tam ustawy pismo zostaje automatycznie zaakceptowane i powinienem od razu w sklepie do ręki otrzymać zwrot pieniędzy lub wymianę na inny egzemplarz. Taka nauczka na przyszłość za małą znajomość swoich praw. Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Zawsze wadliwy sprzęt sprawdzam na kilku komputerach, w razie możliwości. Wkładam kartę znajomego (choć to dla niego tez kłopot, robi to z własnej woli bo nikt mi nie musi niczego pożyczać żeby udowodnić winę Komputronika) i brak żadnych "glitchy" na ekranie. A karta to HD6870, również trochę słabszy GeForce GTX 250Ti działa bezproblemowo... Ale weź przeczytaj jeszcze raz co napisałem Ale przed tym radził bym Ci sprawdzić kartę na innym komputerze. Jak na innym kompie będzie ten sam problem to wtedy masz 100% pewności że karta jest uszkodzona. To co opisujesz to nie jest sprawdzenie twojej karty na innym komputerze tylko podmienianie kart w twoim komputerze. To całkowicie co innego i tym sposobem nie sprawdzisz ewentualnego braku kompatybilności tej karty z TWOIM KOMPUTEREM. Cytuj Link to post Share on other sites
paatos 2 Napisano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Owszem sprawdziłem, objawy te same. W czym ta "niekompatybilność" miałaby się objawiać? Ewidentnie jest to problem z kostkami pamięci na karcie. Typowe objawy dla zbytniego overclockingu.(karta jest fabrycznie po OC). Jak karta padnie całkiem to czyja wina, bo płyta główna nie była od Gigabyte'a ;] Włączyłem na chwilę komputer i oprócz dziwnych krzaczków oprócz kursora pojawiaja się poziome linie... Karta ma 28 stopni w idle. Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 W czym ta "niekompatybilność" miałaby się objawiać? Np. Lata temu był problem z radeonami serii HD5000 oraz 6000 i chipsetach nforce serii 5 w przypadku niektórych płyt głównych (u mnie był to Gigabyte. Objawami były problemy z rozruchem, czarny ekran, kłopoty ze stabilnością. Wyszły nowe biosy i problem został rozwiązany. Ale przed tym jak ktoś podmieniał karty tylko we własnym komputerze to mógł odnieść mylne wrażenie że uszkodzony jest na pewno jego Radeon skoro inna karta działa. Miałem ten problem na GA-M56S-S3 i R6770 (bios F6H http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-m56s-s3_1x/download/bios ). Cytuj Link to post Share on other sites
paatos 2 Napisano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Czytałem o tym Niemniej jednak wszystkie objawy potwierdzają problem karty graficznej. Pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 735 Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Jeszcze się tak nie ciesz poczekaj aż wróci , być może nie opłacało im się go naprawiać.Osobiście nic do nich nie mam od czasu do czasu coś tam u nich kupię ale raczej drobne rzeczy , bywa że mają nieraz taniej niż gdzie indziej. Dzisiaj odebrałem przesyłkę z komputronika a w niej nówka sztuka Thermaltake Smart M750W z gwarancją na kolejne 36 miesięcy. Czyli jednak nie naprawiają a wymieniają na nowy. Dobrze ze nie mieli na stanie tego samego OCZ co mi padł Cytuj Link to post Share on other sites
paatos 2 Napisano 6 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Odebrałem gotówkę dzisiaj. Dziękuję za zainteresowanie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.