Zenwalk 1 Napisano 10 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2013 Witam! Oddałem mobo do naprawy gwarancyjnej(poprzez sklep w którym zakupiłem). Chciałbym się dowiedzieć, gdzie znajduje się serwis zajmujący się naprawami tych podzespołów? Czy jest jakiś bezpośredni kontakt to owego serwisu? Czekam już równy miesiąc na powrót z naprawy i ani widu ani słychu, a i sklep twierdzi że nie ma żadnych informacji. Pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
madoch 31 Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 Nie napisałeś nawet co to za sprzęt. Ja na Twoim miejscu zrobiłbym inaczej. Czas trwania naprawy gwarancyjnej jest ściśle określony (zazwyczaj 14 dni). Jeżeli tego terminu nie dotrzymują to masz prawo żądać nowego sprzętu wolnego od wad. Cytuj Link to post Share on other sites
Zenwalk 1 Napisano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 Płyta główna... konkretny model nie jest tutaj potrzebny(ASUS m5a78l/usb3). Sprzedawca w sklepie twierdził, że dzięki Unii czas naprawy gwarancyjnej nie jest konkretnie określony... i nawet może trwać do pół roku Z tego co się kiedyś orientowałem, chodziło o laptopa tej marki, czas napraw zależał m.in. od tego czy dana usterka(konkretnie ta sama) wystąpiła w ciągu 90 dni od zwrócenia sprzętu itd.(dokładnie teraz nie przytoczę, chodzi mi bardziej o pokazanie ich polityki) Wyglądało to w ten sposób, że laptop leciał na gwarancję wracał z komentarzem np. wymieniony chipset graficzny. Po pewnym czasie te same problemy, laptop leciał na gwarancję wracał...ale już z opisem że problemem był wadliwy napęd (!). Wszystko było robione w taki sposób aby klient nie mógł nic więcej osiągnąć... Co więcej podobno z serwisem jako tako można się skontaktować tylko w sprawie laptopów, tabletów, monitorów a podzespołów już nie, tylko przez sklep(to jednak nie jest potwierdzone info). Cytuj Link to post Share on other sites
madoch 31 Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 Więc sprzedawca w sklepie wciskał Ci kit. Czas naprawy gwarancyjnej jest ściśle określony i nie może trwać nieskończenie długo. Poczytaj warunki gwarancji. Cytuj Link to post Share on other sites
Zenwalk 1 Napisano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 Nie mogę znaleźć żadnych konkretów odnośnie warunków gwarancji. Jedyne co to że na mobo są 3 lata gwarancji jeżeli płyta została zakupiona po 1999 roku, ale mojej i tak to nie dotyczmy bo została zakupiona jako oem. Oraz o tym że ASUS nie prowadzi infolinii ani żadnego innego kontaktu w sprawach serwisowania podzespołów. madoch widzę, że się możesz orientować bardziej w temacie, to może mógłbyś coś podesłać? Cytuj Link to post Share on other sites
madoch 31 Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 poczytaj to: http://asus-serwis.pl/info/terms co prawda nie jest określony termin wykonania naprawy, ale jest numer telefonu do Centrum Wsparcia Technicznego. Może coś uda Ci się dowiedzieć. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.