leon691 39 Napisano 9 Maja 2010 Udostępnij Napisano 9 Maja 2010 no fajnie że jest tyle broni, tylko po co? I tak najczęściej korzysta sie z podwójnych ostrzy, ewentualnie noży do rzucania. Kwestia "osiagów" broni też jest do kitu, nie ma to żadngo odzwiercedlenia w walce gdy poluje się na zabójczy 1 cios (typu poderżnięcie gardła), +1 do szybkości czy damage, jakie to ma znaczenie dla niemal niezniszczalnego bohatera? Link to post Share on other sites
Niaghaman 0 Napisano 9 Maja 2010 Udostępnij Napisano 9 Maja 2010 Trafna uwaga. Gra powinna mieć już na starcie opcję wyboru poziomu trudności. Jeżeli spojrzeć na walkę, to tylko ciężkozbrojni są w stanie przełamać naszą postawę defensywną swoim ciężkim mieczem. Inaczej możnaby przejść całą grę na prawym przycisku myszy w każdej walce. ;-) Link to post Share on other sites
maniak17 0 Napisano 9 Maja 2010 Udostępnij Napisano 9 Maja 2010 tak ale weźcie pod uwagę głównego bohatera czym się różni ezio od altaira ? Altair działał jak prawdziwy asasyn - sam a Ezio cały czas korzysta z czyjejś pomocy,dużo zabójstw wykonuje z pomocą innych (nie zachowuje się jak asasyn).Mi osobiście się pomysł z wyborem broni i zbroi nie podoba tak samo jak te całe apteczki i lekarze po co to ? żeby tylko skomplikować rozgrywkę ? jeszcze musimy cały czas chodzić do kowala żeby naprawiać zbroję.Czekałem na tą grę jak fanatyk a tu się tak lekko zawiodłem.Owszem system walki jest super,grafika w mieście też niczego sobie.Fajnie że możemy pływać. Link to post Share on other sites
qrdel 0 Napisano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2010 jeszcze musimy cały czas chodzić do kowala żeby naprawiać zbroję.Czekałem na tą grę jak fanatyk a tu się tak lekko zawiodłem.Owszem system walki jest super,grafika w mieście też niczego sobie.Fajnie że możemy pływać. Niee no, kuznie porozrzucane sa po calych miastach, doslownie co kilka przecznic, nie mozna wiec powiedziec ze jest to upierdliwe. Wrecz dodaje troche realizmu rozgrywce. Ze Ezio nie działa sam? Altair tez nie działał. Miał przecie informatorow ktorzy dawali mu wskazowki od czego zaczynac i gdzie szukac celu. Upiedliwe bylo wlasnie to, ze za kazdym razem trzeba bylo takiego Malika odwiedzic, zeby Ci zabojstwo zlecil a potem skakac dobre 5 minut nim sie dotarlo do celu. AC2 pod tym wzgledem jest duzo madrzejszy. Liniowosc? I coz z tego? Ani GTAIV ani JC2 ani nawet nadchodzaca Mafia II tego nie unikna. Zeby fabula jako tako wygladala, musi byc mniej lub bardziej liniowa. AC1 starał się liniowosc zakrywac i co mu z tego przyszlo? Najdurniejsza fabula w historii ubisoftu. Jedyne co ciekawilo do losy Desmonda i powiazanie z Altairem, a po co ten drugi walczy i kogo ma zabic oraz dlaczego... To z gory bylo wiadome ze miszczu jest mastermind'em . Link to post Share on other sites
koliber2408 0 Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Racja brakuje mi w tej grze wyboru trudności, bo walka po 5h godzinach gry jest już nudna i nie taka ciekawa jak na początku. Fajnie by też było jakby zrobili więcej misji z tą maszyną latającą ;] Link to post Share on other sites
Niaghaman 0 Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Gra utraciłaby swój klimat. Jeżeli np. wprowadzono by swobodne latanie maszyną - co za sens spacerowania, które być musi - wymuszone jest zwiedzenie prawie każdego zakątka. ;p Link to post Share on other sites
Recommended Posts