Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

[...] bo przecież NVidia nie pozwoli, aby radki mogły korzystać z Apex PhysX.

 

I tutaj masz racje, nie pozwolą... dlatego psikus powinien jak najszybciej "umrzeć".

Niech biorą przykład z AMD, chociażby z technologią TressFX która jest pisana na DirectCompute 5.0 i działa na każdej karcie obsługującej DC 5.0 - obojetnie czy jest ze stajni czerwonych bądź zielonych.

Link to post
Share on other sites

Ręce opadają...

 

@down

 

Może nawet zobaczy wszystkie, CPU może wszystko liczyć. Może CDP wymusi na zielonych (w końcu robią u nich za perełkę technologiczną), aby zrobili wreszcie optymalizację na CPU (która i tak wg mnie będzie musiała być, aby Apex PhysX czy tam PhysXGPU działał na "next genach").

Edytowane przez Gwynbleidd
Link to post
Share on other sites

Do tego trzeba poczekać za jakimś komentarzem od zespołu, albo już za samą premierą gry. Czy będzie widoczna i warta nvidii różnica :) Mam nadzieję że na stronie głównej zostaną wykonane testy Wieśka na różnych konfiguracjach...;)

 

Wysłane z mojego HTC One X przy użyciu Tapatalk 4

 

 

Link to post
Share on other sites

Nie, na pewno nie będzie i pewnie trują du**ę własnym programistom, aby klatki leciały bez najmniejszego sensu, mimo że i tak tych efektów nikt nie zauważy, bo będą to marginalne różnice.

 

:facepalm:

 

Jak czytam niektóre komentarze...

 

Będą jak zwykle pokazywać Wiedźmina na takim configu, aby pokazać największe piękno gry. Nie będą odpalać kompa na odpowiedniku "next genów", bo to ludzie zobaczą na wersji (tfu!) konsolowej.

Link to post
Share on other sites
Gość JonathanArcherPL

 

 

Jak czytam niektóre komentarze...

Jak ja czytam ciebie to omal zawału śmiechu nie dostaję ..., siedzisz na jakimś gracie, mowa jest o TressFX i jeszcze ktoś wyjeżdża z niby 40% spowolnieniem gry ?, dafuq włączenie tressfx nie powoduje praktycznie żadnego uszczerbku na fpsach ...  

Link to post
Share on other sites

 

 

włączenie tressfx nie powoduje praktycznie żadnego uszczerbku na fpsach ...

 

Chłopie, ty weź odejść od tego komputera, odpocznij, bo się przegrzewasz.

http://www.youtube.com/watch?v=19Z9veeA54o

 

Średni FPS:

bez TressFX 54.1

z TressFX 37.6

 

Ponad FPS o ponad 30% na 680 gtx, czyli na mojej karcie.

 

Zanim o czymś się wypowiesz, zapoznaj się łaskawie z tematem i bredni nie gadaj.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

TressFX

na 680 gtx, czyli na mojej karcie.

Ale to technika AMD a więc dopracowana pod karty Radeon a nie pod Twojego GeForce.

 

Technika TressFX została opracowana wspólnie przez firmę AMD oraz Crystal Dynamics i wykorzystuje DirectCompute jako interfejs dla obliczeń na procesorze grafiki, opartym na architekturze Graphics CoreNext (GCN). Podstawą tego rozwiązania są efekty pracy AMD nad techniką OIT (Order Independent Transparency) oraz wykorzystanie struktury danych PPLL (Per-Pixel Linked-List) w zarządzaniu renderowaniem i wykorzystaniem pamięci RAM. Interfejs DirectCompute jest też wykorzystywany do obliczeń związanych z fizyką, co ma na celu oczywiście wierne odwzorowanie zachowania się włosów w świecie rzeczywistym, a więc między innymi reakcję na ruch postaci, wiatr, itd.

Co prawda

TressFX uses DirectCompute, which basically makes it working on everything that support this tech.

ale jak napisałem AMD go stworzyło a więc siłą rzeczy pod Radeonem działać będzie lepiej niż pod GeForce.
Link to post
Share on other sites

I co z tego? Durne włosy SAMEJ LARY zżerają ok. 40% wydajności. To jest gó**o, a nie silnik fizyki. Optymalizacja rodem z GTA 4, czy SA.

Z tym to się akurat zgadzam. Posiadacze radeonów może tego nie odczuli bo z tego co kojarzę to TressFx był robiony we współpracy AMD oraz Crystal Dynamics. Wiec tam zawsze to będzie śmigało sporo lepiej niż na gpu nvidia. Sam na 580-tce jak odpaliłem TressFx to się nie dało grać fps zleciał o ponad 20 klatek i powoli robił się pokaz slajdów.

Link to post
Share on other sites

 

 

Ale to technika AMD a więc dopracowana pod karty Radeon a nie pod Twojego GeForce.

 

Właśnie o to chodzi, że nie. Na NVidii nie ma żadnych artefaktów, nie to co na niektórych kartach AMD po kilku miesiącach po premierze, dlatego mam bekę z czerwonych :rotfl:

Oczywiście dałem link do złego filmu i test jest na 670, a nie 680.

 

 

 

 

Testy:

 

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/tomb-raider-test/strona/19472.html

 

Na samym dole

Link to post
Share on other sites

 

Były jeszcze wpisy w sterownikach AMD, że na jakimś tam modelu, czy modelach naprawiały błędy, było to ładny czas po premierze.

 

Nie chce mi się więcej szukać.

 

@up

To, że ciebie nie boli noga, nie znaczy, że nikogo innego nie boli.

Link to post
Share on other sites

Ten TressFx ogólnie nie jest zły ale jedna rzecz w przypadku TR nie podoba. Zauważyliście jak włosy opadają Larze na ramiona? Wygląda to tak jakby miała jakiś niewidzialny płaszcz bo zawsze zostaje jakaś wolna przestrzeń pomiędzy włosami a ramionami a to psuje cały efekt.

Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

 

 

To, że ciebie nie boli noga, nie znaczy, że nikogo innego nie boli.

 

Prawda, ale trzeba było mówić, że to tyczy poprzedniej serii radeonów. W serii 7000 nie powinno być takich dodatków. (a wszystko pewnie przez sterowniki)

Link to post
Share on other sites

A kto powiedział, że to z poprzedniej serii?

 

http://www.benchmark.pl/sterowniki/pliki/amd-catalyst-radeon-drivers-download-sterowniki-pobierz.html

 

poprawiono następujące błędy:

z działaniem technologii TressFX w grze Tomb Raider na karcie Radeon HD 7790

z przekłamaniami obrazu w grze w grze Tomb Raider z aktywnym TressFX (konfiguracje pojedyncze i CrossFire)

Link to post
Share on other sites
Bo żaden z was nie wie jak to będzie rozwiązane w grze

 

Ja i wszyscy, którzy są ciekawi wiedzą, że zaawansowany PhysX będzie liczył sierść i włosy i na razie wiemy tylko o tym.

 

Jak ktoś mi powie, żebym szukał jemu źródła, to mówię, że mi się nie chce :P

Edytowane przez Gwynbleidd
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...