Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Jest jak się kupi odpowiedni klucz lub też prosto u źródła :P

Na G2A sprzedają pod steama ale w kosmicznej cenie https://www.g2a.com/the-witcher-3-wild-hunt-pre-purchase-steam-cd-key-global.html

 

Na allegro widziałem po 120 zł ;) Był czas że na allegro chodziły po 69zł :P

Znalazłem za 100zł.

Kiedy chodziły po 69zł?Nawet nie chce mi się w to wierzyć że aż tak tanio!? Klucz europejski na steam czy RU i proxy?

Link to post
Share on other sites

ja jestem za, może być premiera na padaki nawet teraz, ale na gwiazdkę chcę widzieć wersję PC jak na tych zachwycających screenach, a nie te pomyje

Dokładnie, jestem podobnego zdania. Ucieszyłbym się gdyby ogłosili, że jednak rozdzielają premierę i na konsole wyjdzie w maju a później zajmą się dopieszczaniem samej pecetowej wersji bo w końcu na to zasługuje. Gdyż to właśnie pecetowcy wynieśli go na wyżyny, konsolowcy wtedy nie wiedzieli nawet co to Wiedźmin :P Ale to są tylko marzenia, REDzi i tak pewnie zrobią swoje...

Link to post
Share on other sites

Wszystko idzie o optymalizację, wersja pecetowa pod tym względem póki co leży i kwiczy. Przecież graficznie nie wygląda to tak dobrze żeby zarzynać konfigurację wyposażoną w i7 oraz GTX980 i z wrażenia doznawać opadu szczęki. Są gry pod tym względem sporo ładniejsze a jednocześnie lepiej działające ;) Dla mnie Wiesiek z takim poziomem graficznym jaki widzieliśmy na ostatnim gameplay od prasy powinien spokojnie latać w ~50 klatkach na 780Ti ;)

Link to post
Share on other sites

 

 

No nie wiem kiedyś mówili że na gtx 780 ti pójdzie na ultra w 30-45 fps http://www.gry-onlin...13.asp?ID=84543ateraz się okazuje że na high w 30fps chodzi na GTX 980.
Ale wiesz ze po pierwsze 780 Ti w niektorych grach jest wydajniejsze od 980, a po drugie to bylo nieoficjalne info z jakiegos ruskiego serwisu?

 

 

Są gry pod tym względem sporo ładniejsze a jednocześnie lepiej działające
Sa, ale na innych silnikach i inaczej dzialajace.
Link to post
Share on other sites

optymalizowanie kodu potrafi na prawdę zmienić dużo, to nie jest 10% to są znacznie bardziej drastyczne różnice, sięgnij pamięcią do Source Engine, gdy się pojawił to była niemalże rewolucja, a można było odpalić prawie wszystko na maksymalnych detalach i to na mocno przestarzałym sprzęcie, w tym samym roku wyszedł Doom 3 na silniku id Tech 4, oferował podobny poziom grafiki za to zabijał wówczas najmocniejsze sprzęty

Link to post
Share on other sites

pewnie, że by się dało, wszystko się da zoptymalizować, sam source pojawił się w jednej grze (Bloodlines) we wczesnej wersji z przed oficjalnej premiery i działał jakby chciał a nie mógł, framerate skakał, przycinki były na porządku dziennym, nawet jak ta grę odpalić na współczesnym sprzęcie, bo pewnych niedoróbek nie da się ot tak obejść samą mocą obliczeniową i ogromnymi zasobami i ten sam source ewoluował do silnika tak czystego, że mój (w 2004 roku) już 4 letni mid-endowy komp pozwolił na cieszenie się Half-Life 2 na prawie maksymalnych detalach, bez żadnych ścinek i innych wariacji 

Link to post
Share on other sites

A nie byl tak zoptymalizowany zeby dzialac na maksymalnych?

Jezeli wyznacznikiem optymalizacji ma byc to na jakich detalach cos dziala to znaczy ze jak sie gre bardziej wykastruje to bedzie lepiej zoptymalizowana. Bo jakby ktos nie daj boze zrobil gre ktora mialaby detale low takie ze miazdzylaby inne gry na high to by sie lament uniosl, ze jak to moze byc ze na jego 970tce gra ledwo na low dziala i to jeszcze w 30 klatkach. O wiele lepiej zatem wykastrowac gre tak zeby miala gorsza grafike i na 970tce dzialala w 50 klatkach na high, wtedy ludzik sie cieszy ze gra na high mimo ze grafika realnie gorsza.

 

Moze jeszcze gra powinna obslugiwac wszystkie wodotryski nVidii i dzialac w FHD na 970tce w high z framerate 50?

 

Po prostu przydalaby sie informacja na jakim sprzecie dzialala gra na E3 czyli wtedy gdy miala lepsza grafike (i ile miala klatek na sekunde).

Link to post
Share on other sites

Nie rozumiesz chyba pojęcia optymalizacji. Silnik gry prawdopodobnie robi jakieś niepotrzebne operacje/próbkowania, które tak na prawdę nie dają żadnego, zauważalnego efektu wizualnego, a bardzo mocno zarzynają sprzęt. Mogą to być na prawdę pierdoły, które zarzucają cpu i gpu bezsensownymi operacjami. Za przykład podam nakładkę do postprodukcji, z którą zacząłem się bawić przy Dead Space. Ustawienia z dynamicznym DOF i SSAO zbijały wydajność do 40fps. Wystarczyła zmiana formatu tekstur/shaderów z oraz wartości MIP, by liczba klatek wzrosła o 100-120%. Oczywiście bez jakiejkolwiek zmiany w jakości obrazu ;)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...