Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Gość DANNY__79

 

Wie ktoś na jakim silniku bazuje Red Engine ?

 

Z tego, co mi wiadomo - na własnym :P (choć ja dostrzegam jakieś dziwne podobieństwo w strukturze katalogów do ... ciii :P )

 

 

Nie boicie się ? Ten screen up to concept art.

 

Bać się?! -- doczekać się nie mogę na więcej info :D

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

choć ja dostrzegam jakieś dziwne podobieństwo w strukturze katalogów do ... ciii

 

aurory? nie wiem nie zaglądałem redengine po maskę, ale zanim powstał redengine CDP nabyło aurorę, przerobiło i wydało na niej pierwszego wieśka, także uczyli się od bioware

Link to post
Share on other sites

aurory? nie wiem nie zaglądałem redengine po maskę, ale zanim powstał redengine CDP nabyło aurorę, przerobiło i wydało na niej pierwszego wieśka, także uczyli się od bioware

 

No właśnie o to mi chodziło. Bo oni kupili silnik (czyli pewnie Aurore), przerobili i zrobili na nim pierwszą cześć. Jaka gra bazowała jeszcze na Aurorze ?

Link to post
Share on other sites

W1 rzeczywiście był na zmodyfikowanej Aurorze ale z tego co pamiętam to W2 jest na autorskim systemie CDP Red - REDengine, tworzonym od podstaw. :)

 

Tutaj stare info

 

Brakuje mi Gopa w CDP Red... :(

Edytowane przez rafal12322
Link to post
Share on other sites

A jak robią całą mapę w takiej grze ? Najpier tworzą wszystkie przedmioty, góry, skały, trawe, drzewa itd. oddzielnie i potem je wrzucają do edytora i cały świat robią z poziomu edytora ? Czy robią na twardy tzn. całą siatkę geometryczną góry, ukształtowań terenu itd ?

Link to post
Share on other sites

I jest oficjalna zapowiedź.

Wiedźmin 3: Dziki Gon

http://www.gram.pl/news/2013/02/05/pierwsze-informacje-o-wiedzminie-3.shtml

A oto lista informacji:


 


  • Nad projektem pracuje dwa razy większy zespół niż nad poprzednią częścią
  • Nie będzie rozdziałów, aktów ani innych, sztucznych przerywników
  • Geralt nie będzie już miał zaników pamięci i spróbuje odzyskać
    utraconą miłość, będzie działał w imieniu imperiów północy, które żądają
    niepodległości i zmierzy się z Dzikim Gonem
  • Ekipa czuła, że brakuje jej nieskrępowanej wolności i otwartego świata jak w Skyrimie
  • Walka z grzbietu konia nadal jest w fazie testów, nie jest jeszcze pewne, czy znajdzie się w grze
  • Statki będą unosić się na wodzie – będą podlegać prawom fizyki
  • Geralt może podróżować od jednego krańca świata do drugiego bez widocznego wczytywania świata dzięki RED engine 3
  • Świat gry będzie 40x większy niż w poprzedniej grze (o 20% większy niż w Skyrimie)
  • By przemierzyć konno świat od jednego krańca do drugiego, potrzebne będzie 30-40 minut
  • Można podróżować na piechotę, konno lub łodzią
  • Do każdej odkrytej lokacji będzie można się błyskawicznie przemieścić dzięki systemowi szybkiej podróży
  • Jak mówi reżyser, Konrad Tomaszkiewicz, celem twórców jest
    zapewnić wysoką jakość misji, przerywników filmowych i najważniejszych
    momentów
  • Ciekawe miejsca zawsze będą w zasięgu wzroku
  • Gracze będą zachęcani do zwiedzania zatęchłych jaskiń, wiosek zmagających się z trudnościami i niszczejących ruin
  • Ponad 100 godzin ręcznie zaprojektowanych misji
  • Zadania będą polegały na udzielaniu pomocy mieszkańcom albo prawowitym królom Skellige
  • Polowanie na potwory będzie przygodą, źródłem dochodów oraz zapewni zdobywanie unikatowych nagród
  • Będzie można brać udział w różnych mini-grach, w zależności od
    rejonu i otrzymywać za to wyjątkowe nagrody, ale nie będzie to wymagane,
    by ukończyć fabułę
  • Przykładowo, w Skellige zawody będą polegały na rzucaniu nożami
  • Potwory, bandyci, kupcy czy zwierzęta będą atakować każdego, kogo uznają za wroga
  • Nie będzie level-scalingu
  • Oczywiście, nie zabraknie nagród i zdobywania poziomów za walki z potworami czy ludźmi
  • Trzy różne aspekty opowieści: (polowanie na potwory i
    zajmowanie się drobiazgami, sytuacja polityczna i poszukiwanie przez
    Geralta swojej miłości)
  • Poza wykonywaniem zadań głównych będzie można swobodnie polować
    na potwory, wytwarzać przedmioty i zajmować się pobocznymi questami
  • W grze sytuacja polityczna i atak Nilfgaardu zostaną
    przedstawione w głównym wątku, obejmującym najważniejsze obszary:
    Skellige, Novigard i Ziemię Niczyją
  • Każdy rejon ma osobny wątek fabularny
  • Można zupełnie nie przejmować się wątkiem głównym, ale należy liczyć się z konsekwencjami – jest to jeden z możliwych wyborów
  • Różnorodne wątki w fabule będą się przeplatać i nawzajem uzupełniać
  • Nie trzeba będzie robić nic poza wątkiem głównym, by ukończyć grę
  • Po ukończeniu pewnych wątków w pewien sposób będzie można uzyskać pomoc podczas ważnej walki od sojusznika zdobytego w Skellige
  • Najważniejsze wydarzenia wątku głównego będą wpływać na sytuację w świecie
  • Przykładowo: jeśli jakimś wieśniakom grożą bandyci, zadanie może zniknąć po pewnych zdarzeniach, jeśli gracz im nie pomoże
  • Efekty pogodowe są dynamicznie generowane i w pełni modelowane
    jako chmury charakteryzujące się objętością, a nie namalowane na
    płaszczyźnie nieba
  • W przeciwieństwie do poprzedniej części, Geralt spotka społeczności i pojedyncze osoby, które mają problem z potworami
  • Tym razem nie ma misji przypominających kontrakty
  • Lewy trigger włącza zmysły wiedźmińskie
  • Po zbadaniu miejsca zbrodni można zdobywać informacje i je gromadzić, ich źródłem będą też mieszkańcy
  • Gracz będzie otrzymywał wskazówki – np. wiedźmin będzie do
    siebie mamrotał albo podpowiedź zostanie przedstawiona w sposób wizualny
    w postaci sceny z przeszłości
  • Pora dnia i inne warunki będą wpływały na pojawianie się potworów i ich zdolności
  • Podczas walki będzie można trafiać w czułe punkty w zależności od wiedzy na temat potwora i użytej taktyki
  • Twórcy zastanawiają się jeszcze, w jaki sposób podczas walki
    będą wykonywane ataki specjalne i nad sekwencjami QTE w zwolnionym
    tempie
  • Z pokonanych potworów będzie można zbierać składniki
    alchemiczne (niedostępne nigdzie indziej), składniki potrzebne w
    rzemiośle, unikatowe przedmioty, eliksiry i mutageny
  • Dzięki mutagenom Geralt zdobywa specjalne moce i rozwija je
  • W grze postawiono na głębsze uczucie, nie na przelotne romanse –
    relacje damsko-męskie zostaną potraktowane w sposób dojrzały, tak jak w
    „dwójce” - nie będzie można kolekcjonować kart
  • Decyzje podejmowane w Wiedźminie 3 będą tak samo ważne, jak w
    "dwójce", ale ponieważ świat gry jest otwarty, nie będzie się całkowicie
    zmieniał pod wpływem działań gracza
  • W zależności od ważnych decyzji, gracz zostanie postawiony w innych sytuacjach i będzie mógł rozegrać specjalne wątki fabularne
  • Mechanika gry zostanie oparta o poprzednie części, ale zmieni się wiele szczegółów
  • Zajęto się problemem coraz mniejszego poziomu trudności
  • Walka została przeprojektowana, by zapewnić płynność
  • Geralt będzie miał 96 różnych animacji w walce (w poprzedniej grze było 20)
  • Kamera została tak zaprojektowana, by w kadrze przez cały czas znajdowało się największe zagrożenie
  • W walce zostały wprowadzone trzy ważne zmiany, by rozwiązać problem utknięcia w zbyt długich animacjach
  • Każde naciśnięcie przycisku oznacza jedno uderzenie
  • Każdy ruch wymaga mniej więcej tak samo długiego czasu na wykonanie
  • Można w każdej chwili przerwać wykonywaną akcję, by zrobić unik lub zablokować cios
  • Geralt może nadal blokować i robić uniki, jeśli skończy mu się wytrzymałość, ale będzie tracił równowagę
  • Twórcy chcieli, by walka była „bardziej osobista”
  • W Wiedźminie 2 biegało się cały czas, w „trójce” się chodzi,
    ale ataki są bardzo szybkie; przeciwnicy również nie biegają, ale mogą
    m.in. szarżować
  • Unik w postaci przewrotu zastąpiono piruetem, który jest równie skuteczny
  • Ataki są szybsze niż w Wiedźminie 2
  • Przeprogramowano inteligencję przeciwników
  • Nie ma oskryptowanych walk z bossami
  • Geralt zmierzy się z lodowym gigantem
  • Około 12 różnego typu przedmiotów, z którymi można wykonać interakcję
  • Przykład: można rozdrażnić osę znakiem Aard, by odwrócić uwagę
    wroga albo rozproszyć rój znakiem Igni, gdy zacznie sprawiać problem
  • Znaki zostały unowocześnione
  • Każdy znak posiada podstawową formę, np. Igni wygląda jak płomień z miotacza
  • Każdy znak po zainwestowaniu w drzewko rozwoju może mieć drugą formę
  • W przypadku Igni jest to atak rażący wszystko dookoła, co znajduje się w pobliżu
  • Niewielką pułapkę Yrden można zmienić na spore pole zwalniające wrogów
  • Po ulepszeniu można używać też podstawowych form
  • Dwa pozostałe drzewka rozwoju są powiązane z mistrzostwem walki mieczem oraz alchemią
  • W przypadku walki mieczem odblokowuje się nowe ciosy i takie elementy, jak zwiększona wytrzymałość czy parowanie
  • W przypadku alchemii odseparowano mechanikę mutacji od zdobywania kolejnych poziomów
  • Specjalizacja w alchemii zależy głównie od eliksirów
  • Zarówno konia, jak i łódź można ulepszyć – prace są aktualnie w toku
  • Gracze mają dostęp do skrzyni zarówno przy swoim koniu, jak i w gospodach
  • Zespół jest świadom, że zarządzanie ekwipunkiem w „dwójce” było niewygodne
  • Wytworzone przedmioty można personalizować
  • Niektóre składniki można zastąpić innymi, podobnymi -
    przykładowo, zamiast skóry można wykorzystać łuski potwora, co ma wpływ
    na właściwości tworzonego przedmiotu
  • Unikatowe komponenty można znaleźć podczas polowania na potwory albo wykonując zadania
  • Użycie ich, korzystając ze specjalnej recepty, pozwala na stworzenie potężnego artefaktu
  • Każdy element zbroi ma unikatowy wygląd
  • Zbroja prezentuje się lepiej, poprawiono także symulację ruchu ubrań
  • Można odwiedzić fryzjera i zmienić Geraltowi uczesanie
  • W grze nie zabraknie rozwiązywania zagadek
  • Wiedźmin 3 ukaże się w 2014 roku na PC i "wszystkich najnowszych konsolach". CDPR
    nie mówi wprost o next-genach, ale możemy przypuszczać, że chodzi
    właśnie o nie. Na okładce gra została określona mianem „RPG nowej
    generacji”.

 

 

Prośba do modów, dopiszcie ten podtytuł bo nie można edytować pierwszego posta.

Edytowane przez rafal12322
  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

Ślicznie.

 

Oby W3 wyszedł szybko (co możliwe - bo engine przecież jest - wystarczy go uzbroić w nowe funkcje (może dx11), poprawić to i tamto i opowiedzieć nowe przygody).

 

Zatem czekamy na jakieś nowe info :)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No coz, swietna zapowiedz... Jakos nigdy nie bylem milosnikiem Wiedzmina, Sapkowskiego nie czytalem... Ale jesli zrobia dobra gre, to bede miec motywacje :) Szczerze licze na polskiego Skyrima, naturalnie ulepszonego ;) Do czasow prawdziwego trailera mozna gdybac na temat fizyki i grafiki w grze, bo powyzszy concept nic nie wnosi do tematu, ot, klimatyczny obrazek...

Link to post
Share on other sites

Trochę boję się tego, że już nie bedzie aktów, ani rozdziałów. Przypomina mi się jak to zrobili w Gothicu 3 ;/ Akty też dawały trochę klimatu grze i bardzo mi się to podobało :P A teraz będzie cała fabuła jednym ciurkiem.

 

Wyobrażacie sobie ? 40x większy świat niż poprzednio i 20% większy od skyrima :D Jeżeli rzeczywiście będiemy mogli chodzić jak będziemy chcieli, to ja wymiękam :P WIedźmin 1 byl pierwszą grą którą kupiłem, wygląda na to, że W3 będzie drugą :D

 

Podtytuł troche słaby ;/ Będę musiał doczytać książkę, bo do tej pory były małe wzmianki o Dzikim Gonie. W 1 przypadkiem go nie biliśmy ?

Link to post
Share on other sites
Gość darkatraz

W jedynce go mogliśmy bić jak jeszcze starczało nam hp :P

 

Ciekawe czy na moim sprzęcie z sygny dam rade odpalić W3 na full detalach. Sporym krokiem na przód byłoby wsparcie jedynie dla DX10 i 11. Analogicznie XP poszedłby mocno do lamusa.

 

ps. Bardziej bym preferował jakby W3 wspierało pełną gębą jedynie DX11 :P

 

Wysyłane z mojego GT-S5660 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Link to post
Share on other sites

Mi się zdaję, że będzie pełna obsługa DX11. Gra pewnie wyjdzie najwcześniej pod koniec 2014r. Być może się trochę opshną z premierą więc załóżmy że za 2 lata, czujecie to ? 2 lata czekania !!!! No, ale nic. Będą nowe konsole, więc powinni wprowadzić mały skok graficzny, lepsze tesselacje itd.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...