Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Od wczorajszej premiery trailera CP2077 nie cichną spekulacje że już 5 lutego zostanie oficjalnie zapowiedziana kolejna część Wiesława. Wszystko na to wskazuje, m.in. poniży tekst uchwycony na trailerze CP2077, info zaznaczyłem w ramke:

http://www.cdaction.pl/news-30441/wiedzmin-3-zapowiedz-5-lutego.html

 

Minimalne wymagania systemowe:

  • Procesor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz lub AMD CPU Phenom II X4 940
  • Karta graficzna: Nvidia GPU GeForce GTX 660 lub AMD GPU Radeon HD 7870
  • Pamięć: 6GB RAM
  • System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 lub 64-bitowy Windows 8 (8.1)
  • Direct X: 11
  • Dysk twardy: 40 GB wolnego miejsca
 
Rekomendowane wymagania systemowe:
  • Procesor: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz lub AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
  • Karta graficzna: Nvidia GPU GeForce GTX 770 lub AMD GPU Radeon R9 290
  • Pamięć: 8GB RAM
  • System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 lub 64-bitowy Windows 8 (8.1)
  • Direct X: 11
  • Dysk twardy: 40 GB wolnego miejsca

 

Premiera: 19 maj 2015

 

 

Moja recenzja :

 

Plus:
 
 
+ olbrzymi, otwarty i co najważniejsze żyjący świat składający się z 6 głównych stref: Biały Sad, Velen - Ziemia Niczyja, Novigrad, Zamek królewski w Wyzimie, Wyspy Skellige oraz wiedźmińskie siedliszcze Kaer Morhen
 
+ wciągająca linia fabularna poruszająca szereg aspektów z życia codziennego człowieka
 
+ świetna oprawa wizualna przy zachowaniu dobrej optymalizacji na PC
 
+ zapadające w pamięć widoki
 
+ ścieżka dźwiękowa potęgująca klimat danej lokacji
 
+ niesamowita grywalność
 
+ rewelacyjny polski dubbing z Jackiem Rozenkiem w roli głównej
 
+ świetnie napisane dialogi
 
+ bardzo rozbudowane questy fabularne, których rozwiązanie zajmuje czasami nawet kilka godzin
 
+ questy poboczne, nie są to już zwykłe wypełniacze na zasadzie przynieś, zanieś, pozamiataj ale spora część z nich pod względem rozbudowania przypomina te z linii fabularnej
 
+ wiedźmińskie zlecenia, w końcu został potraktowane na poważnie, nie tak jak to miało miejsce w poprzednich częściach, tutaj bez wcześniejszego przygotowania (rozmowie z naocznymi świadkami, poznaniu mocnych i słabych stron przeciwnika) czasami nasze szanse na wygraną są z góry przekreślone
 
+ powrót kluczowych postaci znanych z poprzednich części serii jaki wprowadzenie zupełnie nowych - znaczących dla wiedźmińskiego cyklu
 
+ cała masa mieczy, pancerzy, rynsztunków różniących się wyglądem i statystykami oraz mającymi spory wpływ na sposób prowadzenia walki
 
+ rzemiosło, możliwość rozbierania przedmiotów na części w celu uzyskania dodatkowych składników do produkcji nowych przedmiotów
 
+ brak skalowania poziomów
 
+ walka która w głównej mierze jest połączeniem kombinacji ciosów szybkich i silnych przy jednoczesnym wykorzystaniu magicznych znaków oraz petard, nie zabrakło też uników, przewrotów, piruetów, ataków z doskoku. To wszystko sprawia że walka stała się bardziej dynamiczna
 
+ wybory mające swoje późniejsze konsekwencje 
 
+ mini gry: walka na pięści łącząca elementy z poprzednich dwóch części, wyścigi konne oraz gra karciana gwint wciągająca niesamowicie
 
+ nowe środki lokomocji: łódka oraz w końcu pojawił się nasz wierny wierzchowiec Płotka
 
+ trzy odmienne zakończenia na które wpływ mają decyzje podejmowane przez nas w czasie gry
 
+ 4 poziomy trudności, każdy znajdzie coś dla siebie
 
+ 16 darmowych DLC za które inni każą sobie płacić
 
+ spora liczba potworów różniących się sposobem walczenia, występowaniem a także stopniem ewolucji, jednak ...(Ad.1 poniżej)
 
+ innowacyjny system rozwoju postaci opierający się na głównym drzewku umiejętności składającym się z 4 kategorii : szermierka, znaki, alchemia, zdolności, które odblokowujemy wraz ze zdobywaniem kolejnych punktów doświadczenia oraz 12 slotów aktywnych podzielonych na 4 ćwiartki w każdej po 3 wolne sloty na które na które z kolei przypada 1 mutagen. Dopiero po wprowadzeniu odblokowanej umiejętności w aktywny slot zaczyna ona działać. Pomysł ciekawy ale... (Ad.2 poniżej)
 
+ alchemia, która jest połączeniem tego co było w W1 i W2, dodatkowo została wprowadzona możliwość ulepszania eliksirów a także tworzenia odwarów ale... (Ad.3 poniżej) 
 
 
Minus:
 
 
- ...(Ad.1) mimo wszytko czuć pewną powtarzalność, przy tak olbrzymim świecie chętnie zobaczyłbym potwory występujące na przestrzeni dwóch poprzednich części jak: bruxa, alp, garkain, fleder, zjadarka, cmentar, graveir i wiele innych
 
- ...(Ad.2) problem w tym że umiejętności jest 70 a slotów aktywnych tylko 12 więc tworzenie jakiejś hybrydy wykorzystującej umiejętności szermiercze, magiczne oraz alchemiczne mija się z celem bo tych slotów jest zdecydowanie za mało (liczę tutaj na mody ;))
 
- ...(Ad.3) jednocześnie została ona mocno uproszczona, wystarczy raz stworzyć dany eliksir by później do jego uzupełniania wykorzystywać tylko sam alkohol (wszystko odbywa się automatycznie, bez naszego udziału podczas medytacji). Dodatkowe składniki w postaci ziół i ekstraktów z potworów są wykorzystywane tylko przy tworzeniu nowego bądź podczas procesu ulepszania już istniejącego eliksiru. Starych wyjadaczy oraz zielarzy na pewno ten pomysł nie zadowolił bo zabija to całą przyjemność jaką było zbieranie ziół i pozyskiwanie substancji specjalnych z potworów. (podobnie jak powyżej, liczę tutaj na mody ;))
 
- błędy, jedne mniejsze inne większe wręcz uniemożliwiające wykonanie konkretnych zadań, całe szczęście twórcy ciągle pracują nad grą i w każdej z kolejnych łatek błędy są eliminowane
 
- tryb Nowa Gra Plus w obecnej formie daje mało satysfakcji z kolejnego przejścia gry
 
- koniec najwspanialszej przygody w jaką było mi dane zagrać
 
 
Po blisko dwóch miesiącach grania i przegranych ponad 200 godzinach moja przygoda z Dzikim Gonem dobiegła końca. Z jednej strony czuję ulgę, że w końcu udało mi się dotrzeć do końca a z drugiej strony jest mi smutno bo skończyła się najwspanialsza przygoda jaką było mi dane przeżyć w wirtualnym świecie. Na przestrzeni dwóch poprzednich części widzieliśmy jak Geralt się zmienia, jak stopniowo odzyskuje utraconą pamięć by w końcu wszystko sobie przypomnieć i wyruszyć na poszukiwanie kobiety która jest miłością jego życia oraz szarowłosej dziewczyny którą traktuje jak przybraną córkę. Z tego miejsca pragnę podziękować całemu zespołowi CD Projekt RED za stworzenie tak wspaniałej gry, która z całą pewnością wymagała bardzo ciężkiej pracy i szeregu wyrzeczeń ale daliście radę. Tym bardziej jestem dumny iż została ona stworzona przez polskie studio przy stosunkowo małej sile roboczej. Oczywiście nie jest to idealna gra i zawiera mniejsze lub większe błędy ale ważne, że są one na bieżąco eliminowane wraz z kolejnymi łatkami. Nam nie pozostaje nic innego jak czekać na kolejne DLC tym razem z Expansion Pass i oddawać się w całości tej wspaniałej przygodzie ;)
 
 
Ocena: 5/5
 
1 – gniot, którego dotknięcie patykiem powoduje długotrwały uraz 
2 – ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
3 – można zagrać ale niekoniecznie 
4 - solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy 
5 – trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku

 

 

 

 

 

 

Lista ciekawych/polecanych modów:

 

 

Cinematic Lighting Mod

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/152/?

 

Super Turbo lighting Mod 
 
Wiedźmin Lighting Mod
 
The Witcher 3 HD Reworked Project 

 

Wykupione umiejętności stają się aktywne bez umieszczania ich w dedykowanych do tego celu slotach

 
Slots Slots SLOTS 
 
Brak obrażeń przy upadku
 
Oddalanie zoomu na mapie
 
Wyłączenie automatycznego chowania/wyciągania miecza
 
Koncepcyjna wersja zbroi Niedźwiedzia
 
Koncepcyjna wersja zbroi Kota
 
Koncepcyjna wersja zbroi Gryfa
 
Możliwość dodania kompana, który będzie z nami śmigał i walczył
 
Mod pozwalający na ulepszenie kuszy poprzez sloty ulepszeń, nowe efekty
 
Mod przybliżający kamerę w trakcie walki
 
Mod zmieniający ilość otrzymywanego expa
 
Mod na brodę - teraz można zablokować każdy stopień zarostu
 
Mod zbliżający kamerę poza walką
 
Szarowłosa Ciri
 
Białe brwi u Geralta
 
Szara Płotka
 
Możliwość galopu na Płotce przez miasto
 
Nowy wygląd kart do gwinta
 
Redesign Dzikiego Gonu, teraz przypominają Dearg Ruadhri
 
Oświetlenie
 
Przywrócenie wyglądu postaci z W2
 
Mod zmieniający menu główne
 
Dość fajny mod na ustawienie kamery w/g upodobania
 

Mod poprawiający oświetlenie w Velen i Novigradzie a także zwiększający zasięg rysowania

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/618/?

 

BETTER COMBAT ENHANCED

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/212/?

aktualna wersja

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/787/?

 

Alchemy Redone
Opis PL do powyższego Alchemy Redone

WPROWADZENIE
 
 
Ci z Was, dla których Wiedźmin 3 jest pierwszą grą w serii, mogą nie zdawać sobie sprawy z tego, że system alchemii w Wiedźminie 3 został znacznie zmieniony w porównaniu do poprzedników. Czy są to zmiany na lepsze czy nie, jest kwestią opinii. Zmiany te jednak niezaprzeczalnie uprościły system alchemii, sprawiając, że utracił on głębię i charakter znane z poprzednich gier.
 
 
Ten mod to próba przywrócenia części tej głębi i poziomu skomplikowania w sposób pasujący do nowej gry.
 
 
SZCZEGÓŁY
 
 
Składniki alchemiczne składają się teraz z substancji podstawowych, takich jak: Vitriol, Rebis, Aether, Quebirth, Hydragenum i Vermilion. Sa one podstawowymi składnikami wszystkich eliksirów, olejów i petard. Mogą one zostać uzyskane z różnych roślin i części ciał potworów. Po uzyskaniu, substancje te mogą posłużyć do stworzenia każdego alchemicznego dekoktu. Ponieważ receptury na wszystkie alchemiczne przedmioty wymagają teraz tych substancji, nie jesteś już ograniczony do poszczególnych składników.
 
 
Eliksiry, odwary i petardy nie są już automatycznie uzupełniane przy medytacji. Maksymalna ich ilość została podniesiona do 100, a minimalny czas trwania eliksirów do 10 minut. Ten czas trwania wciąż podlega modyfikatorom alchemii wynikającym z umiejętności i ekwipunku, które pozwalają jeszcze bardziej go wydłużyć. Maksymalną ilość elilksirów i czas trwania można edytować poprzez plik konfiguracyjny moda. 
 
 
Oleje nie są już nieskończone. Zachowują się podobnie do eliksirów, mogą być stackowane i ich ilość będzie się zmniejszać podczas nakładania ich na broń.
 
 
System toksyczności został zmieniony, by brać pod uwagę dłuższy czas trwania mikstur. Teraz większość toksycznych efektów eliksirów pozostanie aktywna tak długo, jak eliksir oddziaływuje na Twój organizm. Twój wiedźmiński metabolizm będzie mógł jednak z czasem zneutralizować iewielką część toksyn. To daje okazję do wykorzystania różnych ciekawych mechanik gry. Te zmiany są zaimplementowane za pomocą skryptu, by zapewnić kompatybilność z innymi modami.
 
 
Alchemia jest teraz możliwa tylko przy ognisku. Dodaje to do gry dodatkową płaszczyznę głębi i element survivalu, wymagający przygotowań przed wyprawą w teren. Nigdy nie wiesz, co może się przydać. Zauważenie ogniska w oddali może przynieść ulgę po długim dniu poszukiwania przygód, gdy kończą Ci się zapasy. (Ten element może zostać zmieniony i wyłączony w plikach konfiguracyjnych moda).
 
 
 
 
Plik konfiguracji moda znajduje się tutaj:
modWitcher1Alchemy0X\content\scripts\game\local\w1 aclhemy_configuration.ws
 
 
WERSJE
 
 
Są dwe odmienne wersje moda: standardowa i alternatywna. Jaka jest między nimi podstawowa różnica?
 
 
W wersji standardowej, substancje podstawowe są uzyskiwane poprzez destylację ziół lub ekstraktowanie ich z części ciał potworów w alkoholu wysokiiej jakości (Alkahest). Służące do tego receptury, a także te pozwalające destylować Alkahest z alkoholi niższej jakości, zostaną dodane do panelu alchemii przy pierwszym uruchomieniu moda.
 
 
W wersji alternatywnej, substancje podstawowe są pobierane bezpośrenio z ziół, nie ma kroku pośredniego. Nie ma więc też receptur na te substancje. Konieczne składniki takie jak Alkahest/Pasta alchemiczna/Proszek alchemików są uzyskiwane poprzez rozkładanie na części mocnego alkoholu/Proszku Stammelforda/Siarki/Psiego sadła itd. u kowala/płatnerza. Niektóre receptury na eliksiry/oleje/petardy mogą się różnić w poszczególnych wersjach moda.
 
 
PLANY
 
 
Dodanie animacji picia.
Zmiana menu warzenia mikstur, by możliwe było przeciąganie roślin z odpowiednią substancją do slotów składników (jak w Wiedźminie 1).
 
 
 
 
KOMPATYBILNOŚĆ
 
 
Starałem się zminimoalizować zmiany skryptów podstawowej gry, wpisując swoje rozwiązania do oddzielnej klasy moda gdy tylko było to możliwe. Jednak te skrypty musiały zostać zmodyfikowane:
 
 
playerWitcher.ws
guiBaseInventoryComponent.ws
alchemyManager.ws
 
 
Użyj Script Merger by scalić je z konfliktującymi sktryptami.
Skrypty tego moda są niekompatybilne z modem Preparations. Jeśli chcesz używać obu modó, zwyczajnie usuń skrypty z folderu tego moda.
 
 
 
 
V0.7 zmienione pliki.
alchemy_recipes_alcohol.xml
alchemy_recipes_mutagens.xml
alchemy_recipes_petards.xml
alchemy_recipes_potions.xml
alchemy_recipes_oils.xml
alchemy_recipes_substances.xml
def_loot_herbs.xml
def_loot_monsters.xml
def_item_edibles.xml
 
 
 
 
v0.7b changed files.
effects_potions.xml
def_item_alchemy_mutagens.xml
def_item_alchemy_petards.xml
def_item_alchemy_potion.xml
def_item_edibles.xml
def_item_ingredients.xml
alchemy_recipes_alcohol.xml
alchemy_recipes_mutagens.xml
alchemy_recipes_petards.xml
alchemy_recipes_potions.xml
alchemy_recipes_oils.xml
alchemy_recipes_substances.xml
def_loot_herbs.xml
def_loot_monsters.xml
def_loot_shops.xml
 
 
 
 
PROBLEMY
 
 
Wskazówki i przedmioty szybkiego użytku wyświetlają nieprawidłową ilość i czas trwania mikstur. Jest to tylko problem kosmetyczny. Naprawienie go wymagałoby modyfikacji większej ilości kluczowych skryptów gry, co szkodzi kompatybilności. Być może zajmę się tym w przyszłośći, jeśli ludzie zechcą.
 
 
PODZIĘKOWANIA
 
 
 
Dzięki i Propsy dla wghost81, którego kod pokazał mi jak sprawić, by oleje działały jak eliksiry.

Lepszy LOD
 
Reflex Blast - nowa umiejętność znaku Aard 
 
Dość ciekawy mod design końcowych napisów oraz muzykę na Ciri Luned Me
 
Triss jako grywalna postać
 
Meditation UI Change
 
Brakujące animacje jedzenia, picia oraz nakładania oleju na miecz
 
Wolumetryczne chmury na Skellige
 
Dość ciekawy mod, zmieniający nawierzchnię w Novigradzie oraz mury
 
Ciekawy mod, który sortuje questy w/g poziomu 
 
AQUA
 
UGOM
 
CLOUDS
 
Winter is coming
 
Deserts of Novigrad
 
Light Delux - Blood and Wine
 
Familiar Music Replacement - muzyka z W1 i W2
 
Roach Gallop Dust - dym podczas galopu
 
Triss Noble Travel Outfit 
 
The Ultra High Definition Project 
 
Nitpicker's Patch - various visual fixes 
 
Realtime in-game Environment Parameter UI
 
Both hands on sword 
 
Axes and War Hammers
 
Ves clothes for Ciri
 
TW2 Triss - wygląd Triss z W2
 
Vessemir z W1
 
Mod Merger - łączy mody w jeden większy
 
Morpheus Font - nowa czcionka w grze
 
Yennefer's face with bruses
 
Donut Geralt
 
Predator Mask
 
Shields
 
NG++ 
 
TRUE Witcher 2 Reshade
 
Selfie Stick - jak sama nazwa wskazuje możliwość robienia selfie
 
Project Toussaint Lighting 1.2.2
 
Project E3 BETA
 
Drowners Recolored
 
DoF for Cutscenes
 
E3Quen
 
The Wisp from E3 2014 Demo
 
E3 VGX WEED
 
The Flutist of Blaviken
 
Skill based dismembering 
 
Realistic Camel instead of Horse
 
Devil's Pit Mod - możliwość zwiedzenia zamkniętego obszaru w Diablim Dole
 
Primal Needs - dodaje pragnienie, głód i zmęczenie
 
Better FX - poprawia różne efekty graficzne
 
NVIDIA Performance DLL Beta
 
AMD Radeon Crimson Performance DLL
 
Optimised HairWorks
 
Visual Immersion Overhaul 
 

Edytowane przez rafal12322
  • Lubię to 1
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

Super wiadomość Rafał.

Oby tylko było w 3 części więcej tego z pierwszej -- to kiedyś omawialiśmy podczas dzielenia się wrażeniami w innym temacie.

 

 

który zapowiada się kapitalnie.

 

 

Tak, ale ... no właśnie ale, ja chcę gry nie z nowoczesną bronią i elektroniką, a Fantazy z magią i mieczem. Do tego Wiedźmin nadaje się idealnie :)

 

+ dla autora tematu

Link to post
Share on other sites
Super wiadomość Rafał.

Oby tylko było w 3 części więcej tego z pierwszej -- to kiedyś omawialiśmy podczas dzielenia się wrażeniami w innym temacie.

 

 

 

 

Tak, ale ... no właśnie ale, ja chcę gry nie z nowoczesną bronią i elektroniką, a Fantazy z magią i mieczem. Do tego Wiedźmin nadaje się idealnie :)

 

+ dla autora tematu

Też bym chciał więcej gier osadzonych w świecie fantasy ale jeśli ten CP2077 będzie choć w połowie tak dobry jak Deus Ex: HR (a zapowiada się jeszcze lepiej) to będzie świetna gra na dłuuuuugie godziny bo Redzi nie robią gier na kilka godzin które się nudzą. Tylko takie do których sie wraca po kilkanaście razy :D

Link to post
Share on other sites
Gość darkatraz

Święta racja. REDzi robią gry z pasją, i ambicją. Niech mają te dwa tytuły ale za to będą one świetne i dopieszczone bo oni robią to przynajmniej po 3-5 lat i chwała im za to.

Niech tylko dalej oni robią swoje i wypuszczają dodatki za free, a nie jak inne studia za $.

Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

A ja chciałbym więcej wiedźminów w grze, ... 

 

Czego nie, ale jak pewnie pamiętasz z książek, wiedźmini spotykali się bardzo sporadycznie. Taki już ich los, rozjechać się na cztery strony świata :)


A o tym jest teraz wątek na stronie i forum.

 

http://wpc.4d7d.edgecastcdn.net/004D7D/www/thewitcher/files/news/big/en_9ff204f2.jpg
Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

Aerondight

 

Czyli mam rozumieć, że Pani Jeziora gratis do domu dla tego, co pobierze nowe DLC %-) (czy co tam ma być)

 

 

Zastanawia mnie to, że ... hmmm mi to wygląda na taki mały mechanizm blokujący (taka zapinka jak przy cpu AMD - trzyma za ząbek :P%-) )

Link to post
Share on other sites

A 5.02 już tuż tuż, ciekawe co Redzi pokażą :D Ciekawi mnie jak w W3 będzie wyglądał Nilfgard bo na 99.9% akcja będzie się działa w tym cesarstwie. I koniecznie co najmniej 5 aktów + prolog i epilog tak jak w W1 bo w W2 mimo dodatkowych questów był zdecydowanie za krótki :(

Edytowane przez rafal12322
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

Czego nie, ale jak pewnie pamiętasz z książek, wiedźmini spotykali się bardzo sporadycznie. Taki już ich los, rozjechać się na cztery strony świata :)

Hmm... W książkach, o ile dobrze pamiętam, Biały Wilk spotykał na swojej drodze upadłych wiedźminów; z filmu pamiętam, że on spotkał innego wiedźmina w odcinku z tymi karłami z Koviru. Natomiast w grach w jedynce spotkał jednego, w dwójce zaś poza Zabójcą Królów byli tez wymienieni inni, co prawda z innej niż Geralt szkoły - ale jednak. Ponadto, jak dobrze pamiętasz z pierwszej części gry co prawda wiedźmini rozjechali się ale mieli spotkać w Kaer Morhen, do czego zapewne doszło (nie dotarł tam tylko Biały Wilk). Zatem taki wątek w trzeciej części gry nie byłby jakiś nieprawdopodobny

Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

Ksiązki / film:

 

Zgadza się, ale takie spotkanie kończyło się przeważnie poważnym uszczerbkiem zdrowia jednego z nich (i nie mówię tu o Geraltcie), albo krótką rozmową (np ten młody wiedźmin, co przyjechał odebrać Geraltowi broń i zabranie go przed Radę Starszych za zabicie innego wiedźmina (nie pamiętam już imion))

Jedyny wiedźmin, który uratował młodemu jeszcze Geraltowi życie i wyciągnął go z kłopotów, to stary wiedźmin notabene używający łuku (też nie pamiętam jak się nazywał) - tyle sobie przypominam odnośnie książek / filmu.

 

E:

Zapomniałbym jeszcze o Falwicku - renegacie.

 

Co do gry:

 

W1 - siedziba wiedźminów i później dopiero "zabicie" ducha Leo oraz Berengar.

W2 - hmmm,  chyba tylko Letho, Serrit, Egan

 

Zatem trochę ich było - przyznaję. Nie napisałeś jednak jak widziałbyś "więcej wiedźminów" w grze (na jakiej zasadzie: wspólna sprawa, rywalizacja?) ?

Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

Najchętniej to widziałbym spotkanie / wizytę Białego Wilka w siedzibie innej szkoły wiedźminów w Nilfgardzie i jakąś wspólną akcję, może być to nawet  wątek poboczny. Myślę też, ze jeden z takich wiedźminów mógłby odegrać niepoślednią rolę w odnalezieniu Yennefer.

 

I właśnie co do niej to... to... albo Triss albo Yenn... zatem jedna z nich musi zginąć (nie widzę innej opcji).

 

Mam nadzieję, że znajdzie się też miejsce dla Shani oraz dla Kalksteina w Trzecim Epizodzie ;)

Link to post
Share on other sites
Gość darkatraz

http://bi.gazeta.pl/im/db/6f/cb/z13332443O.jpg

 

Concept art czy screen shot renderu :co: :co:

 

Red Engine -> Wiedźmin 2

Red Engine 2 -> Wiedźmin 2 X360

Red Engine 3 -> Wiedźmin 3 ew. Cyberpunk 2077

 

5 luty coraz bliżej :D :D

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...