locust789 0 Napisano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 Witam! Od kilku dni usiłuję zakupić do domu router WiFi, a jako że jestem w tym temacie zielony sprawa wcale nie okazała się łatwa. Chciałbym do niego podłączyć zwykłymi kablami ethernet komputer stacjonarny i PS3, a dodatkowo korzystać z WiFi na laptopie i ew. komórce. Obecnie używam modemu ZTE, który jest podłączony z gniazdkiem telefonicznym kablem ADSL, więc i router wolałbym żeby korzystał z tego łącza, płynie nim internet 10 mb/s od neostrady (to chyba się teraz orange nazywa... ). W oczy rzuciła mi się ta maszynka: http://www.skapiec.pl/site/cat/45/comp/6797828. Jak ją oceniacie? Warto zainwestować te 200 zł? Może jest na rynku coś równie ciekawego a tańszego? Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie Abizer 241 Napisano 18 Czerwca 2013 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 (edytowane) Polecam ci mój z sygnaturki, TD-W8951ND, posiada wszystkie wymagane przez ciebie funkcje, a jest o połowę tańszy. Też mam neta z kabla telefonicznego i również używam wifi do komórki. Edytowane 18 Czerwca 2013 przez Abizer 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 Przecież do Twoich wymagań, w zupełności starczy Livebox, który TP/Orange powinno zaoferować Ci za friko, jeżeli masz od nich neta. Cytuj Link to post Share on other sites
Abizer 241 Napisano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 Z tym Orangowskim sprzętem bywa różnie, jakością na pewno nie grzeszy. Miałem wcześniej modem zte dsl 852 dołączony z fredomem i były strasznie wysokie pingi, modem potrafił się 10 min sychronizować. Musiałem zmienić na router ( zresztą i tak był potrzebny, ze względu na niekompatybilność sterowników modemu z Win 8 no i wifi) Cytuj Link to post Share on other sites