Skocz do zawartości

Cross 125ccm dla 17 latka 180cm.

Recommended Posts

Siemka mam problem nie wiem co wybrać do 1200zł (mogą być używki) jestem  początkujący.

Jednak coś tam umiem jeździć (na quadzie 350ccm umiem wmiare dobrze :P)

Ale chciał bym zaczać przygode z crossami ;) nie musi być jakiś wymiatacz ( bo napewno do 1200zł takiego dostane :P ) ale żeby można było sobie spokojnie po górkach śmigać.

(Jak coś to waże 65kg bo to chyba istotne.)

(nie wiem czy dobry dział jak nie to sorka)

Edytowane przez dominik9903

Może i nie mam zbyt dużego doświadczenia jednak quad a moto to dwie różne bajki. Na moto szukaj czegoś małego, chociażby 50, może jakiś simson enduro po "tuningu"? ;) Potem przerzucaj się na większe pojemności. Wiesz, Tobie może się wydawać, ze "w miarę" umiesz jeździć ale niejedna osoba tak uważająca później "w miarę" nieźle wyglądała na przydrożnym drzewie. Moto to nie zabawka, pamiętaj.

Nie jest tak, że się Ciebie czepiam- po prostu trochę widziałem i nie chciałbym żebyś był kolejną osobą która w jakiś sposób ucierpiała. Wiadomo ryzyko jest zawsze ale po co je zwiększać...

Tak ale na takich simsonach to ja już się tłukłem pare dobrych miesięcy :D

A ta Honda ?? 13km ma wyczytałem będzie w miare ???

Wiem że moto to nie zabawka. kuzyn prawie się zabił na 450ccm. (ale i tak póżniej kupił 600ccm KTM'a :P )

Szukam czegoś takiego żebym mógł sobie po bezdrożach pojeździć ale żadne jakieś potwory typu 125ccm w 2 sówie 40km :P

No a wracając do tem.

Yamaha DT

czy Honda mtx 80.

(SP1DER987 dzięki tak czy tak :) )

Edytowane przez dominik9903

Ja polecam ci Yamaszkę DT ponieważ sam jeździłem na takiej i mój znajomy miał, fajny motorek elegancko się na nim jeździło wygodny tylko że ja nie nasuwałem za bardzo na bezdrożach ale na drodze mi się fajnie śmigało.

Nie jeździłem na 125 od lat, ale jak zaczynasz dopiero to może być zbyt dużo.

Za 1200zł będzie trudno cokolwiek znaleźć, tylko stare trupki, które piją więcej oleju od pb ;)