Skocz do zawartości

Wybór telefonu


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez mejor,

Recommended Posts

Cze Panowie stoję przed wyborem telefonu najprawdopodobniej padnie na sieć Play przedłuzenie umowy max 69 zł abonamentu dostałem świetną ofertę z Orange + znizki bo posiadam neostrade , ale dziewczyna ma też w Play a pozatym , czytałem , że kiepsko z zasięgiem w Orange. Wybrałem kilka telefonów nie znam sięna nich dotychczas użytkowałem Motorole Milestone  świetny telefon ale powoli niestety zaczyna fiksować. Co sądzicie o telefonach  ? 

 

HTC ONE S 

LG L9

LG SWIFT 4X HD

Samsung Galaxy S 2 PLUS

 

 

Telefonu używam głównie do pisania smsów,przeglądania internetu i Facebooka mało co dzwonie. Doradzcie coś cena jaka mnie interesuje max 400zł zł Dzieki i pozdrawiam 

Link to post
Share on other sites

Z wyżej wymienionych najlepszy jest LG 4x i świetne sprawdzi się podczas przeglądania internetu ze względu na duży 4,7" ekran o wysokiej rozdzielczości. Ale najlepiej podaj linka do oferty albo modele telefonów i ich ceny to może znajdziemy coś fajniejszego ;)

Link to post
Share on other sites

http://www.play.pl/telefony/Telefony_retencja/?ESId=RT_MAXFON_M

lub ta 

http://www.play.pl/telefony/Telefony_retencja/?ESId=RT_FON_L

 

Wiesz zawsze mozna taniej cos dostac przez neta , jak wypowiem umowe to może coś lepszego jeszcze przedstawią z lepszymi cenami jak narazie 400zł 50zł +/- Druga sprawa , wydaje mi się ,że na stronie nie ma wszystkich telefonów ktore sa w salonie :)

Edytowane przez Turbosik
Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

Play ma kiepski wybor fonow. Lepiej wychodzi tel kupic oddzielnie i wzasc abo na rok najtansze. Wiem co mowie bo sam przymierzam sie do nowej umowy - fona juz kupilem. Popatrz w moim temacie ;)

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Mam fajna oferte z Orange HTC ONE X za 69zł a ONE S za 150 , mysle , ze sa one lepsze od L9 tylko nie moge sie zdecydowac ktorego wybrac ?