Skocz do zawartości

Zmienić 8800GT na HD5770?


Recommended Posts

Witam!

Czy warto zmieniać 8800gt 512 MB Zotac (koleś daje mi 250zł) na Gigabyte HD 5770 1GB (589zl)? Dzięki za pomoc!

ps. Mój komputer:

- AMD Phenom II x3 720 BE (2,8Ghz)

- 4GB DDR3 1333 Mhz Kingston

- Asus M4A77TD PRO 770

- GF 8800GT 512 MB Zotac

- zasilacz Fortron 500W

 

Aha, jestem starszym fanem i grafika dla mnie to nie wszystko, ale niedługo przechodzę na większy monitor i większą rozdzielczość i boję się, że 8800gt jest za słabe do mojego zestawu... W tej chwili gram na max 1280x1024 (tyle max. ma mój monitor).

Link to post
Share on other sites

Do 19 akurat hd5770 będzie pasował wiem co mówie ponieważ aktualnie posiadam takiego radka i nie ma najmniejszych problemów z grami w rozdzielczości 1280:1024 wszystko na max , nawet "legendarny" crysis.

Link to post
Share on other sites

Do 19 cali to i obecny 8800GT poradzi sobie całkiem nieźle. Najpierw zobacz jak sprzęt będzie sobie radził po przesiadce na większy monitor. Wtedy zadecydujesz czy potrzebna ci zmiana karty. Moim zdaniem zamiana 8800GT (stara, ale wciąż jara karta) na 5770 jest nieopłacalna, wzrost wydajności mały w stosunku do pieniędzy, jakie musiałbyś na taką zamianę przeznaczyć.

W razie minimalnych niedoborów mocy zawsze możesz podkręcić procesor i zyskać kilka fps.

Link to post
Share on other sites

Właśnie myślałem nad 5830, ale boję się wysokich cen. Góra za 700zł mogę kupić grafikę. 4890 odpada bo żre za dużo prądu (i tak już płacimy w chacie na 2 miesiące prawie 300zł), to samo GTX 260 (do tego jeszcze bardzo awaryjna karta, głośna, no i zasilacz musiałbym zmienić na mocniejszy, kumplowi spalił się 550W Bquiet).

Link to post
Share on other sites

4890 odpada bo żre za dużo prądu (i tak już płacimy w chacie na 2 miesiące prawie 300zł), to samo GTX 260 (do tego jeszcze bardzo awaryjna karta, głośna, no i zasilacz musiałbym zmienić na mocniejszy, kumplowi spalił się 550W Bquiet).