Skocz do zawartości

Moje 252 dni oczekiwania na paczkę od DARMACZ


Recommended Posts

Mam nadzieję, że cała sprawa zostanie rozwiązana po Twojej myśli i oby obeszło się bez wokandy.

Gdzieś czytałem już o problemach Darmacza z realizacją zamówień, podobno nawet redakcja jednego z wortali będzie się z nim sądzić o zwrot pieniędzy.

 

Mnie osobiście nie spotkała żadna "krzywda" ze strony Darmacza, wzorowo realizował wszystkie moje zamówienia, a było ich już "kilka" ;) (od przedłużek, przez przewody na zamówienie, do złączek), zawsze dobry kontakt, błyskawicznie odpowiadał na moją korespondencję. Pozostaje mi jedynie ufać, że nie jestem jedynym klientem zadowolonym z jego usług.

Nie piszę tego, aby go wybielić czy coś podobnego. Najzwyczajniej nigdy nie zawiodłem się na tym sprzedawcy.

 

Wielka szkoda, że takie sytuacje się zdarzają, jednak wydają się nieuniknione, kiedy ktoś podejmuje się wykonania pracy ponad swoje możliwości i pomimo nawału pracy przyjmuje kolejne zamówienia  :/

 

Trzymam kciuki za polubowne załatwienie sprawy.

Pisz co i jak.

 

Pzdr

Link to post
Share on other sites

Moja rad na dzień dzisiejszy: 

Jeżeli wysłał to proś o nr paczki lub coś w tym stylu, no chyba poczta polską, najtańszą przesyłką nie wysłał,

Jeżeli dalej są u niego poproś o zdjęcie towaru (jeden z użytkowników tutaj tak robił),

 

Ogólnie trochę nie rozumiem tej sytuacji powinno mu zależeć na opinii klientów więc jeżeli ma jakieś ewentualne problemy z realizacją zamówienie powinien już dawno dla własnego spokoju oddać ci tą kwotę, nie rozumiem tez jakie problemy mógł napotkać jak innym na bieżąco realizuje zmówienia.  

Link to post
Share on other sites

Zamawiałem u niego kilkakrotnie i niestety nigdy nie dostałem obsłużony bezproblemowo. Zawsze było przesuwanie terminów, miganie się. Raz nawet "nie zauważył wypłaty". Aczkolwiek zawsze w przeciągu maks miesiąca udawało mi się pakę dostać.

Link to post
Share on other sites

To lepiej tego nie rób :D Koniu też czeka na paczkę od sleeva ;/

Ja zamawiałem tylko raz w sleeveking. Jeden wentylator przyszedł z oderwanym śmigłem. Zrobiłem zdjęcia i wysłałem do sleeve z pytaniem co w związku z tym robimy. Czy reklamacja czy po prostu wyśle mi nowy wentylator. Cisza jak makiem zasiał...

Co do Darmacza - nigdy tam nie robiłem zakupów i raczej nie zrobię.

Link to post
Share on other sites

Do SleeveKing mam blisko i w każdej chwili mogę do nich podjechać i wyjaśnić wszelkie wątpliwości w cztery oczy. A oploty będę odbierał osobiście, tak na wszelki wypadek :-)

Z resztą uważam, że trzeba dać im szansę, tak jak pisałem wyżej, nigdy nie przejechałem się na zamówieniach od Darmacza, więc mam nadzieję, że tu też będzie w 100% profesjonalne podejście do klienta.

Link to post
Share on other sites

Sleeveking, jest to bardzo ciekawe, że wciąż oplatają kable itd. Anulowałem zamówienie, które ciągnęło się przez ponad 2.5 miesiąca w tym roku z ich winy, z tego co się dowiedziałem od nich...to to, że nie mają już od dawna osoby, która oplataniem kabli się zajmowała (prawda lub fałsz, kto wie) a zamówienia ciągle przyjmują :o. Ten sklep to jeden wielki kłamliwy wałek, zamówienia, tragiczny kontakt e-mail jak i przez telefon (automat 24/7). Darmacza mogę pochwalić za kontakt właśnie poprzez e-mail, aczkolwiek moje sporawe zamówienie trochę się już przeciąga w czasie.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Sam PCLab zamawiał u nich lub u niego bo ponic chodzi o jakiegos Usera o nicku Darmacz, sam darmacz.pl odciął się od sprawy. Mod jakiejs budy i tez chryja z tego wyszła,czekaja juz rok na realizacje zamowienia.

Link to post
Share on other sites

 

Witajcie,
 
Marzec 2013
Kolejny urlop w Polsce, założyłem sprawę na Policji. 3 miesiace później dowiaduję się, iż moja sprawa zosstaje zamknięta (!). Powód? Z tego, co udało mi się klika dni temu ustalić po rozmowie z darmaczem powiedział on  Policjantom, iż paczka jest gotowa do wysyłki, ale ja jej nie chcę, wiec on nie wysyła. Owszem w pewnym sensie nie chcę, ale skoro zapłaciłem to jest moja. W przeciwnym razie gdzie moje pieniądze??? Albo paczka albo kasa! Powiedzaiłem mu, że wiem, iż takich ludzi jak ja (długie terminy) jest więcej. W odpowiedzi usłyszałem, że się mylę, takich ludzi jak ja jest 5-ciu (!).

 

 

Cześć,

Nazywam się Łukasz Marek, jestem z redakcji PCLab i mamy z nim identyczny problem tyle tylko, że my czekamy już 1,5 roku. Zgłoś się do mnie na forum PCL przez PW, nick: "chaostheory". 

 

Zgłosiliśmy sprawę na policję i jest ta sama historia do tej pory: składa fałszywe zeznania, bo powiedział to samo o naszej sprawie: "Paczka jest gotowa, ale nikt nie chce jej odebrać, więc nie wysyłam.". Na szczęście za niedługo sprawa się rozwiąże, a darmacz będzie odpracowywał następnymi przedłużkami komornika, o ile sklep jeszcze będzie istniał  ;)

 

Zapraszam do tematu: http://forum.pclab.pl/topic/860571-problemy-z-u%C5%BCytkownikiem-Darmacz-opinie-pr%C3%B3ba-oszustwa/

 

Proszę moderację o nieusuwanie powyższego odnośnika. Ja wiem, że konkurencja, bla bla, ale w imię dobra sprawy warto zostawić. Im więcej osób świadomych, tym lepiej  :>

 

PS. darmacz i darmacz.pl to jedność. "Odcinanie się od siebie" nawzajem tylko przedłuża agonię. To, że w papierach to nie sam darek jest właścicielem sklepu, tylko jego ojciec było chwilową przeszkodą. Na szczęście na cwaniaczków też są sposoby ;)

Edytowane przez pclchaos
  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Hmm u SleeveKing nie było za fajnie. Owszem terminy przesuwały się strasznie. Czekałem na przedłużki ponad 1 miesiąc, lecz na szczęście w końcu doszły. Wiem, że wszyscy czekali tutaj długoo od sleev'a lecz jednak docierały. 

Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy wiecie, ale przedłużki dla sleevekinga też robił... darmacz. Przy pewnym zamówieniu brakowało mi w przesyłce tylko przedłużki i pan z sleevekinga powiedział mi że darmacz "miał problemy ale  już będzie wszystko ok". Po kolejnym tygodniu czy dwóch dostałem info, że zakończyli współpracę z panem Darkiem, i sleeveking zrobi mi osobiście przedłużki (tyle, że z termo). Gdy po jakimś czasie gdy wreszcie się do nich dodzwoniłem powiedziano mi, że się oplot skończył i proponują zwrot pieniędzy. Nie ryzykowałem czekania - za tą kwotę zamówiłem co innego. Przesyłka była w 3 dni. Działo się to jakieś 2 miesiące temu.

Edytowane przez error407
Link to post
Share on other sites

Ja powoli zaczynam wątpić, że doczekam się na qdc od darmacza. Kontakt ze sklepem zerowy, wpłata poszła 2tyg a status do tej pory bez zmian. Dobrze, że to stosunkowo nieduża kasa, ale unikajcie tego "sklepu" tak samo jak sleevking'a. Koleś od pół roku zwraca 700zł i jeszcze mu 200 zostało do spłaty (jak to pisze użytkownik innego forum). Cyrki u tych dwóch są okropne

Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem wylewania żalu na forum zamiast sprawę zgłosić pisać do niego. Wiadomo cyrki u niego są z realizacją zamówienia ale to jest zależne od produktu.

 

Zamawiajcie rzeczy u niego które są dostępne poprzez telefon. Zamawiałem u niego sporo rzeczy w tym produkty niedostępne u niego.

2, 3 maile i po niecałym miesiącu dotarło. Również produkty są zależne od kurierów z poza polski 

Link to post
Share on other sites

2, 3 maile i po niecałym miesiącu dotarło. Również produkty są zależne od kurierów z poza polski 

2 maile i żadnego zwrotnego. No sorry,ale co to za podejście do klienta? 2x pytałem dlaczego status się nie zmienia bo kasa poszła na konto 2tyg temu i kiedy będzie zrealizowane zamówienie. Zero reakcji. Nawet jednego głupiego wyjaśnienia. Gdzie tu jakikolwiek profesjonalizm?

Inna sprawa to postępowania karne, które się toczą. Nikt nie będzie cicho siedział i patrzył jak kolejni ludzie płacą za coś czego na oczy nie widzą a podejście do klienta to dno i metr mułu

Edytowane przez natsu
Link to post
Share on other sites

Ja bym jednak wolał żeby ktoś mi na pytania odpowiadał. Olewcze podejście do klienta nie działa na korzyść sprzedawcy. Zamówiłem tylko dlatego,że w angeli nie mieli tego co chciałem i kolejnego zamówienia u darmacza nie będzie. Nie z takim podejściem do klienta

Link to post
Share on other sites

@Vertiver
 
Jakie żale? jacy kurierzy? z choinki się urwałeś?
 

Wiadomo cyrki u niego są z realizacją zamówienia

 
 
Skąd to wiesz? Być może ktoś się "żalił" na forum. Bo nie wierzę, że ktoś zaczyna rozmowę: Witam, owszem, może pan u nas to zamówić, tylko że mamy tu niezły bajzel i nie wiem kiedy dostarczę towar".
 
 

ale to jest zależne od produktu.

 
Jak czegoś nie ma, to się to mówi w prost, a nie kręci... każdy lubi wiedzieć na czym stoi.
 
 

Zamawiajcie rzeczy u niego które są dostępne poprzez telefon

 
 
Co?!  Pamiętajcie, korzystając z mejla macie niezbite dowody. Policja na dzień dobry prosiła mnie o kopię pełnej korespondencji. Nie muszę tłumaczyć, że nikt Wam na słowo nie uwierzy, co usłyszeliście przez słuchawkę.
 
 

Zamawiałem u niego sporo rzeczy w tym produkty niedostępne u niego.

 
WTF? Budowa całe go postu taka, że mam ochotę wydłubać sobie oczy łyżeczką... stary ogarnij się!
My się nie żalimy, my ostrzegamy innych, by nie wpadli w bagno tak jak my.
 
Ps. Tak, ulżyło mi.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...