Popularne posty mynameisBON 338 Napisano 27 Maja 2013 Popularne posty Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 Witajcie, chciałbym przedstawić moją historię zamawiania przedłużek z Darmacz.pl ku przestrodze oraz ukazaniu podejścia owej firmy do klienta. Planując urlop w Polsce (we wrześniu ubiegłego roku) pomyślałem, że jest to dobry moment by zamówić przedłużki i od razu w kraju je odebrać. Podczas pobytu sprawa się nieco skomplikowała. Chciałem anulować zamówienie lecz jako, iż zamówienie miało charakter indywidualny nie mogłęm tego zrobić. Postanowiłem więc powiększyć zamówienie o kolejne przedłużki i za jednym zamachem otrzymać paczkę do domu w Irlandii. Nagle terminy zaczęłyu się przeciągać, z poniedziałku na środę potem na piątek itd. w tym słyszałem przez telefon kilkukrotnie, iż paczka została już wysłana lub tego samego dnia zostanie wysłana. Pewnego dnia kontakt mejlowy się urwał. Podobno nie raz nie dochodzą... Telefony - co 10-ty był odbierany. Po wielu próbach kontaktu telefonicznego udało mi się ustalić z darmaczem, że oczywiście mogę otrzymać zwrot pieniędzy jeśli zaraz po otrzymaniu paczki odeślę ją. Tylko jak, skoro paczka nie została wysłana..... Listopad 2012 Zgłosiłem się o pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenta w Irlandii. Po dwóch miesiącach zostałem poinformowany, iż wysłali dwa mejle(!) do darmacz.pl z prośbą o wyjaśnienie i na żaden nie otrzymali odpowiedzi... sprawa została zamknięta. Marzec 2013 Kolejny urlop w Polsce, założyłem sprawę na Policji. 3 miesiace później dowiaduję się, iż moja sprawa zosstaje zamknięta (!). Powód? Z tego, co udało mi się klika dni temu ustalić po rozmowie z darmaczem powiedział on Policjantom, iż paczka jest gotowa do wysyłki, ale ja jej nie chcę, wiec on nie wysyła. Owszem w pewnym sensie nie chcę, ale skoro zapłaciłem to jest moja. W przeciwnym razie gdzie moje pieniądze??? Albo paczka albo kasa! Powiedzaiłem mu, że wiem, iż takich ludzi jak ja (długie terminy) jest więcej. W odpowiedzi usłyszałem, że się mylę, takich ludzi jak ja jest 5-ciu (!). Dziś miała być wysłana paczka, bo w końcu jest już gotowa, jakoś nie wierzę w to. Kolejnym moim krokiem będzie sąd cywilny. Ruszę niebo i ziemię, żeby otrzymać zwrot pieniędzy lub towar za który zapłaciłem - ponad 400 zł! Edycja: Temat szerzej rozwijany jest tutaj: KLIK 12 Link to post Share on other sites
rudnis 2673 Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 Mam nadzieję, że cała sprawa zostanie rozwiązana po Twojej myśli i oby obeszło się bez wokandy. Gdzieś czytałem już o problemach Darmacza z realizacją zamówień, podobno nawet redakcja jednego z wortali będzie się z nim sądzić o zwrot pieniędzy. Mnie osobiście nie spotkała żadna "krzywda" ze strony Darmacza, wzorowo realizował wszystkie moje zamówienia, a było ich już "kilka" (od przedłużek, przez przewody na zamówienie, do złączek), zawsze dobry kontakt, błyskawicznie odpowiadał na moją korespondencję. Pozostaje mi jedynie ufać, że nie jestem jedynym klientem zadowolonym z jego usług. Nie piszę tego, aby go wybielić czy coś podobnego. Najzwyczajniej nigdy nie zawiodłem się na tym sprzedawcy. Wielka szkoda, że takie sytuacje się zdarzają, jednak wydają się nieuniknione, kiedy ktoś podejmuje się wykonania pracy ponad swoje możliwości i pomimo nawału pracy przyjmuje kolejne zamówienia Trzymam kciuki za polubowne załatwienie sprawy. Pisz co i jak. Pzdr Link to post Share on other sites
kubapomocny15 242 Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 Moja rad na dzień dzisiejszy: Jeżeli wysłał to proś o nr paczki lub coś w tym stylu, no chyba poczta polską, najtańszą przesyłką nie wysłał, Jeżeli dalej są u niego poproś o zdjęcie towaru (jeden z użytkowników tutaj tak robił), Ogólnie trochę nie rozumiem tej sytuacji powinno mu zależeć na opinii klientów więc jeżeli ma jakieś ewentualne problemy z realizacją zamówienie powinien już dawno dla własnego spokoju oddać ci tą kwotę, nie rozumiem tez jakie problemy mógł napotkać jak innym na bieżąco realizuje zmówienia. Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 Zamawiałem u niego kilkakrotnie i niestety nigdy nie dostałem obsłużony bezproblemowo. Zawsze było przesuwanie terminów, miganie się. Raz nawet "nie zauważył wypłaty". Aczkolwiek zawsze w przeciągu maks miesiąca udawało mi się pakę dostać. Link to post Share on other sites
natsu 1871 Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 Sleevking nie lepszy. Tam też obsługa klienta leży i kwiczy a czas realizacji zamówienia to jakaś parodia Link to post Share on other sites
rudnis 2673 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 @up nie strasz, bo chcę zamówić u nich oplatanie kilku przewodów Link to post Share on other sites
vuodi 1382 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 To lepiej tego nie rób Koniu też czeka na paczkę od sleeva ;/ Ja zamawiałem tylko raz w sleeveking. Jeden wentylator przyszedł z oderwanym śmigłem. Zrobiłem zdjęcia i wysłałem do sleeve z pytaniem co w związku z tym robimy. Czy reklamacja czy po prostu wyśle mi nowy wentylator. Cisza jak makiem zasiał... Co do Darmacza - nigdy tam nie robiłem zakupów i raczej nie zrobię. Link to post Share on other sites
rudnis 2673 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Do SleeveKing mam blisko i w każdej chwili mogę do nich podjechać i wyjaśnić wszelkie wątpliwości w cztery oczy. A oploty będę odbierał osobiście, tak na wszelki wypadek :-) Z resztą uważam, że trzeba dać im szansę, tak jak pisałem wyżej, nigdy nie przejechałem się na zamówieniach od Darmacza, więc mam nadzieję, że tu też będzie w 100% profesjonalne podejście do klienta. Link to post Share on other sites
vuodi 1382 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 No jeśli masz odbiór osobisty bezproblemowy to jak najbardziej Zdaj relację później Link to post Share on other sites
ALF 28955 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Sleeveking, jest to bardzo ciekawe, że wciąż oplatają kable itd. Anulowałem zamówienie, które ciągnęło się przez ponad 2.5 miesiąca w tym roku z ich winy, z tego co się dowiedziałem od nich...to to, że nie mają już od dawna osoby, która oplataniem kabli się zajmowała (prawda lub fałsz, kto wie) a zamówienia ciągle przyjmują . Ten sklep to jeden wielki kłamliwy wałek, zamówienia, tragiczny kontakt e-mail jak i przez telefon (automat 24/7). Darmacza mogę pochwalić za kontakt właśnie poprzez e-mail, aczkolwiek moje sporawe zamówienie trochę się już przeciąga w czasie. 2 Link to post Share on other sites
Bakak 661 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Sam PCLab zamawiał u nich lub u niego bo ponic chodzi o jakiegos Usera o nicku Darmacz, sam darmacz.pl odciął się od sprawy. Mod jakiejs budy i tez chryja z tego wyszła,czekaja juz rok na realizacje zamowienia. Link to post Share on other sites
pclchaos 4 Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 (edytowane) Witajcie, Marzec 2013 Kolejny urlop w Polsce, założyłem sprawę na Policji. 3 miesiace później dowiaduję się, iż moja sprawa zosstaje zamknięta (!). Powód? Z tego, co udało mi się klika dni temu ustalić po rozmowie z darmaczem powiedział on Policjantom, iż paczka jest gotowa do wysyłki, ale ja jej nie chcę, wiec on nie wysyła. Owszem w pewnym sensie nie chcę, ale skoro zapłaciłem to jest moja. W przeciwnym razie gdzie moje pieniądze??? Albo paczka albo kasa! Powiedzaiłem mu, że wiem, iż takich ludzi jak ja (długie terminy) jest więcej. W odpowiedzi usłyszałem, że się mylę, takich ludzi jak ja jest 5-ciu (!). Cześć, Nazywam się Łukasz Marek, jestem z redakcji PCLab i mamy z nim identyczny problem tyle tylko, że my czekamy już 1,5 roku. Zgłoś się do mnie na forum PCL przez PW, nick: "chaostheory". Zgłosiliśmy sprawę na policję i jest ta sama historia do tej pory: składa fałszywe zeznania, bo powiedział to samo o naszej sprawie: "Paczka jest gotowa, ale nikt nie chce jej odebrać, więc nie wysyłam.". Na szczęście za niedługo sprawa się rozwiąże, a darmacz będzie odpracowywał następnymi przedłużkami komornika, o ile sklep jeszcze będzie istniał Zapraszam do tematu: http://forum.pclab.pl/topic/860571-problemy-z-u%C5%BCytkownikiem-Darmacz-opinie-pr%C3%B3ba-oszustwa/ Proszę moderację o nieusuwanie powyższego odnośnika. Ja wiem, że konkurencja, bla bla, ale w imię dobra sprawy warto zostawić. Im więcej osób świadomych, tym lepiej PS. darmacz i darmacz.pl to jedność. "Odcinanie się od siebie" nawzajem tylko przedłuża agonię. To, że w papierach to nie sam darek jest właścicielem sklepu, tylko jego ojciec było chwilową przeszkodą. Na szczęście na cwaniaczków też są sposoby Edytowane 1 Czerwca 2013 przez pclchaos 4 Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 Hmm u SleeveKing nie było za fajnie. Owszem terminy przesuwały się strasznie. Czekałem na przedłużki ponad 1 miesiąc, lecz na szczęście w końcu doszły. Wiem, że wszyscy czekali tutaj długoo od sleev'a lecz jednak docierały. Link to post Share on other sites
error407 659 Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 (edytowane) Nie wiem czy wiecie, ale przedłużki dla sleevekinga też robił... darmacz. Przy pewnym zamówieniu brakowało mi w przesyłce tylko przedłużki i pan z sleevekinga powiedział mi że darmacz "miał problemy ale już będzie wszystko ok". Po kolejnym tygodniu czy dwóch dostałem info, że zakończyli współpracę z panem Darkiem, i sleeveking zrobi mi osobiście przedłużki (tyle, że z termo). Gdy po jakimś czasie gdy wreszcie się do nich dodzwoniłem powiedziano mi, że się oplot skończył i proponują zwrot pieniędzy. Nie ryzykowałem czekania - za tą kwotę zamówiłem co innego. Przesyłka była w 3 dni. Działo się to jakieś 2 miesiące temu. Edytowane 1 Czerwca 2013 przez error407 Link to post Share on other sites
Krystian69 682 Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 sleeveking pakuje paczki na odpier.... chłodzenie jak mi przyszło to prawie z tego opakowania wyleciało hehe na szczęście karton chłodzenia był gruby i nic sie nie stało Link to post Share on other sites
natsu 1871 Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Ja powoli zaczynam wątpić, że doczekam się na qdc od darmacza. Kontakt ze sklepem zerowy, wpłata poszła 2tyg a status do tej pory bez zmian. Dobrze, że to stosunkowo nieduża kasa, ale unikajcie tego "sklepu" tak samo jak sleevking'a. Koleś od pół roku zwraca 700zł i jeszcze mu 200 zostało do spłaty (jak to pisze użytkownik innego forum). Cyrki u tych dwóch są okropne Link to post Share on other sites
terrmine 11 Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 To ludzie ja już nie wiem Gdzie kupić oploty ? Link to post Share on other sites
error407 659 Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 modding.bit-tech.pl Link to post Share on other sites
vertiver 1406 Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Nie rozumiem wylewania żalu na forum zamiast sprawę zgłosić pisać do niego. Wiadomo cyrki u niego są z realizacją zamówienia ale to jest zależne od produktu. Zamawiajcie rzeczy u niego które są dostępne poprzez telefon. Zamawiałem u niego sporo rzeczy w tym produkty niedostępne u niego. 2, 3 maile i po niecałym miesiącu dotarło. Również produkty są zależne od kurierów z poza polski Link to post Share on other sites
natsu 1871 Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 (edytowane) 2, 3 maile i po niecałym miesiącu dotarło. Również produkty są zależne od kurierów z poza polski 2 maile i żadnego zwrotnego. No sorry,ale co to za podejście do klienta? 2x pytałem dlaczego status się nie zmienia bo kasa poszła na konto 2tyg temu i kiedy będzie zrealizowane zamówienie. Zero reakcji. Nawet jednego głupiego wyjaśnienia. Gdzie tu jakikolwiek profesjonalizm? Inna sprawa to postępowania karne, które się toczą. Nikt nie będzie cicho siedział i patrzył jak kolejni ludzie płacą za coś czego na oczy nie widzą a podejście do klienta to dno i metr mułu Edytowane 5 Czerwca 2013 przez natsu Link to post Share on other sites
vertiver 1406 Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 http://oi42.tinypic.com/nlzak1.jpg http://oi44.tinypic.com/2uemtc5.jpg http://i.imgur.com/q8AOYAz.jpg Wprawdzie niektóre zamówienia trochę się opóźniło ale nie było jaj że nie doszło Link to post Share on other sites
natsu 1871 Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Ja bym jednak wolał żeby ktoś mi na pytania odpowiadał. Olewcze podejście do klienta nie działa na korzyść sprzedawcy. Zamówiłem tylko dlatego,że w angeli nie mieli tego co chciałem i kolejnego zamówienia u darmacza nie będzie. Nie z takim podejściem do klienta Link to post Share on other sites
mynameisBON 338 Napisano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 @Vertiver Jakie żale? jacy kurierzy? z choinki się urwałeś? Wiadomo cyrki u niego są z realizacją zamówienia Skąd to wiesz? Być może ktoś się "żalił" na forum. Bo nie wierzę, że ktoś zaczyna rozmowę: Witam, owszem, może pan u nas to zamówić, tylko że mamy tu niezły bajzel i nie wiem kiedy dostarczę towar". ale to jest zależne od produktu. Jak czegoś nie ma, to się to mówi w prost, a nie kręci... każdy lubi wiedzieć na czym stoi. Zamawiajcie rzeczy u niego które są dostępne poprzez telefon Co?! Pamiętajcie, korzystając z mejla macie niezbite dowody. Policja na dzień dobry prosiła mnie o kopię pełnej korespondencji. Nie muszę tłumaczyć, że nikt Wam na słowo nie uwierzy, co usłyszeliście przez słuchawkę. Zamawiałem u niego sporo rzeczy w tym produkty niedostępne u niego. WTF? Budowa całe go postu taka, że mam ochotę wydłubać sobie oczy łyżeczką... stary ogarnij się!My się nie żalimy, my ostrzegamy innych, by nie wpadli w bagno tak jak my. Ps. Tak, ulżyło mi. 3 Link to post Share on other sites
pulkownik 192 Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 To ludzie ja już nie wiem Gdzie kupić oploty ? MDPC-X Link to post Share on other sites
Light56 56 Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Jak miałbym tyle czekać już dawno bym się postrzelił Link to post Share on other sites
Recommended Posts